Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun kumppania ei löydy

Vierailija
21.11.2025 |

Ei ole kyse siitä, etteikö deitti-ilmoitukseen tulisi vastauksia tai etteikö kukaan kiinnostuisi. Mutta en vaan itse kiinnostu miehistä, joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä - miehille taas tämä ei tunnu olevan ongelma. Ja silloin harvoin, kun joku samanhenkinen mies osuu kohdalle, ei joko kiinnostus ole molemminpuolista tai sitten lupaavasti alkanut tapailu päättyy siihen, että miehen mielenkiinto loppuu, ja pari kertaa siihen, että mies osoittautuukin polyamoriseksi.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle riittää, että naisen ulkonäkö miellyttää silmää ja luonteet sopivat yhteen.

Vierailija
62/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala juomaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Heille riittää tieto naisen iästä ja ulkonäöstä, ehkä korkeintaan saattavat pitää kriteerinä ettei saa olla mikään moniongelmainen. Mutta valtaosalle miehistä on ihan yhdentekevää, millainen naisen persoona, arvomaailma, ajatellutavat tai elämäntyyli on. Heille riittää suhteen perustaksi se, että on suunnilleen toimiva järjestely."

Täsmälleen näin. Olen riittävän nätti siihen että saan kyllä paljon tykkäyksiä, mutta 99% tulee täysin sopimattomilta miehiltä. Kerron profiilissani niin paljon itsestäni kuin merkkeihin  mahtuu, esim sen että olen alkoton ja lapsivapaa. Saan tykkäyksiä miehiltä joilla on lapsia, miehiltä jotka haluaa lapsia (olen lisäksi 45!!!), miehiltä jotka asuu 200+ tai jopa 1000+km päässä, miehiltä jotka eivät puhu kanssani yhteistä kieltä, miehiltä joiden jokainen kuva on alkoholista ja tekstissä harrastuksena viinin juonti.... Siis miehiltä jotka on selvästi vain joko laittaneet kaikki oikealle tai ainakaan eivät ole edes lukeneet profiilia.

Ja ne harvat joista voin itse tykätä (=lapseton, ei halua lapsia, enintään 1 alkoholimaininta, ei tupakoi, on järkevä profiiliteksti ilman seksiviittauksia, ei valehtele ikäänsä), eivät osaa keskustella eivätkä ole ollenkaan kiinnostuneita minusta henkilönä. Eivät kysy minulta mitään, eivät kysy lisäkysymyksiä siitä mitä itse kerron, eivät edes kirjaimellisesti keksi mitään mitä haluaisivat tietää jos kysyn suoraan "onko mitään mitä haluaisit tietää minusta"!! Heille riittää: "nainen, tarpeeksi nätti" .

Minulle ei riitä olla jollekin vain "nainen, tarpeeksi nätti". 

Vierailija
64/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako naisille tavallinen mies edes?

Vierailija
65/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen neljän vuoden aikana tavannut 58 miestä ja heistä 2/3 antoi minulle pakit joko heti ensitreffien jälkeen tai viimeistään muutaman kuukauden tapailun jälkeen. Vain neljä lyhyttä tapailusuhdetta muodostunut tänä aikana.

Vierailija
66/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut 20 vuotta pakkeja tavis naisilta vaikka olen tavis mies. No onneksi maksullisia naisia saa helposti.

Vierailija
67/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Politiikka tuntuu nykyään olevan erottava tekijä miesten ja naisten välillä, ikävä kyllä vaikuttaa parin valintaankin. 

Vierailija
68/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen mielenkiinto loppuu miehen ulkonäköön.

Ja sinullako ulkonäöllä ei ole yhtään mitään väliä seurustelukumppania etsiessä?

Kysyn tämän saman kysymyksen jokaisessa ketjussa, joissa valitellaan tuosta ulkonäkö-asiasta.

Joskus olisi kyllä kiinnostavaa kuulla vastaus, eli onko sinulle itsellesi siis seurustelukumppanin ulkonäöllä yhtään mitään väliä?

Vierailija
69/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen? Toi on yleinen kokemus mistä kerrot. 

Jos ei vaan välittäisi, kuka se kumppani on, se löytyisi helposti. Mutta kuka haluaa sellaista? Paitsi miehet, tietty.

Miehet haluaa vain pillua, ei kumppania. Nainen ei ole minkään arvoinen kumppanina.

T. Mies

Puhu vain omasta puolestasi 😊.

T. Toinen mies

Vierailija
70/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet naamaltasi sellainen uivelo, että kelpaat vain panopuuksi.

Vierailija
71/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei vaan välittäisi, kuka se kumppani on, se löytyisi helposti. Mutta kuka haluaa sellaista? Paitsi miehet, tietty.

Joo, olen nainen. Etsin tosiaan samanhenkistä miestä, vaikeaa on.

Todella moni on samassa tilanteessa. Kysyntä ja tarjonta eivät kohtaa. Samanhenkinen on tässä tapauksessa millainen?

Vierailija
72/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle riittää, että naisen ulkonäkö miellyttää silmää ja luonteet sopivat yhteen.

Kyllä, enkä keksi mitä muuta edes vaatisin. 

Vierailija
73/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun nykyään on paljon  friikkejä ja kaltaisiasi joille pitää löytyä joku täydellin mies niin onhan se vit.. vaikeaa, joten parempi vaan sitten vollottaa tällä elämän kurjuutta.

Vierailija
74/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Heille riittää tieto naisen iästä ja ulkonäöstä, ehkä korkeintaan saattavat pitää kriteerinä ettei saa olla mikään moniongelmainen. Mutta valtaosalle miehistä on ihan yhdentekevää, millainen naisen persoona, arvomaailma, ajatellutavat tai elämäntyyli on. Heille riittää suhteen perustaksi se, että on suunnilleen toimiva järjestely."

Täsmälleen näin. Olen riittävän nätti siihen että saan kyllä paljon tykkäyksiä, mutta 99% tulee täysin sopimattomilta miehiltä. Kerron profiilissani niin paljon itsestäni kuin merkkeihin  mahtuu, esim sen että olen alkoton ja lapsivapaa. Saan tykkäyksiä miehiltä joilla on lapsia, miehiltä jotka haluaa lapsia (olen lisäksi 45!!!), miehiltä jotka asuu 200+ tai jopa 1000+km päässä, miehiltä jotka eivät puhu kanssani yhteistä kieltä, miehiltä joiden jokainen kuva on alkoholista ja tekstissä harrastuksena viinin juonti.... Siis miehiltä jotka on selvästi vain joko laittaneet kaikki oikealle t

Hyvä kirjoitus, mutta mitä haluaisit sinulta kysyttävän? Ei kysymättömyys tarkoita, että kaikki käy eikä millään ole mitään merkitystä, vaan että asioista ollaan valmiita ottamaan selvää ja katsomaan saadaanko ne elävässä elämässä soviteltua yhteen. Miehet eivät myöskään oleta lähtökohtaisesti, että jos sinä olet alkoton, vegaani tai uskovainen, että myös heidän pitäisi olla. 

Vierailija
75/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täsmälleen näin. Olen riittävän nätti siihen että saan kyllä paljon tykkäyksiä, mutta 99% tulee täysin sopimattomilta miehiltä. Kerron profiilissani niin paljon itsestäni kuin merkkeihin  mahtuu, esim sen että olen alkoton ja lapsivapaa. Saan tykkäyksiä miehiltä joilla on lapsia, miehiltä jotka haluaa lapsia (olen lisäksi 45!!!), miehiltä jotka asuu 200+ tai jopa 1000+km päässä, miehiltä jotka eivät puhu kanssani yhteistä kieltä, miehiltä joiden jokainen kuva on alkoholista ja tekstissä harrastuksena viinin juonti.... Siis miehiltä jotka

"Hyvä kirjoitus, mutta mitä haluaisit sinulta kysyttävän? Ei kysymättömyys tarkoita, että kaikki käy eikä millään ole mitään merkitystä, vaan että asioista ollaan valmiita ottamaan selvää ja katsomaan saadaanko ne elävässä elämässä soviteltua yhteen. Miehet eivät myöskään oleta lähtökohtaisesti, että jos sinä olet alkoton, vegaani tai uskovainen, että myös heidän pitäisi olla. "

Mot, jos ihminen ei edes itse tiedä mitkä asiat ovat kumppanissa tärkeitä, niin sehän kertoo vain siitä ettei mikään ole tärkeää. En minä voi sitä listaa antaa kenellekään valmiiksi, koska sekin _mikä toiselle on tärkeää_ (ja etenkin jos mikään ei ole!) kertoo siitä onko toinen minulle sopiva kumppani.

Esimerkkinä mikä itselleni on tärkeää ja mitä haluan tietää ennen tapaamista on esim just nuo alkoholin käyttö ja lapsiasiat, miehen ajatukset kansainvälisyydestä ja esim onko hänellä ystäviä muista kulttuureista, mitä liikuntaa hän harrastaa ja miksi, jne jne. Ja haluan tietää mikä hänelle on kumppanissa tärkeää! 

En ymmärrä miten esim lapsivapaan 45v naisen ja lapsia haluavan miehen suhde voisi toimia. Tai sellaisen jolle viini on tärkeintä ikinä ja minä en juo ollenkaan alkoholia. Minulle kertoo tarpeeksi miehen älykkyydestä jos hän ei ymmärrä noiden olevan 100% esteitä suhteelle. 

Vierailija
76/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi sulla on varaa olla ronkeli lopunelämääsi, varsinkin jos lapsia haluat.

Vierailija
77/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mot, jos ihminen ei edes itse tiedä mitkä asiat ovat kumppanissa tärkeitä, niin sehän kertoo vain siitä ettei mikään ole tärkeää. En minä voi sitä listaa antaa kenellekään valmiiksi, koska sekin _mikä toiselle on tärkeää_ (ja etenkin jos mikään ei ole!) kertoo siitä onko toinen minulle sopiva kumppani.

Esimerkkinä mikä itselleni on tärkeää ja mitä haluan tietää ennen tapaamista on esim just nuo alkoholin käyttö ja lapsiasiat, miehen ajatukset kansainvälisyydestä ja esim onko hänellä ystäviä muista kulttuureista, mitä liikuntaa hän harrastaa ja miksi, jne jne. Ja haluan tietää mikä hänelle on kumppanissa tärkeää! 

En ymmärrä miten esim lapsivapaan 45v naisen ja lapsia haluavan miehen suhde voisi toimia. Tai sellaisen jolle viini on tärkeintä ikinä ja minä en juo ollenkaan alkoholia. Minulle kertoo tarpeeksi miehen älykkyydestä jos hän ei ymmärrä noiden olevan 100% esteitä suhteelle. 

Tähän olisi hirveän helppo ladata takaisin ikävästi, mutta en taida olla tarpeeksi älykäs sellaiseen. Laita seuraavaan tinder hakemukseesi heti kärkeen, että haluat miehen, jolla on laaja kansainvälinen ystäväpiiri, harrastaa lajeja X,Y tai Z, ei ole eikä halua lapsia ja on päihteetön. Vaikka ihan ranskalaisilla viivoilla, me neandertalit osaamme ehkä sen perusteella tehdä tarvittavat johtopäätökset. Toivottavasti löydät etsimäsi.

Vierailija
78/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junat meni jo.

Vierailija
79/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehille riittää, että pystyy panemaan naisen kanssa. 

Ei se riitä, mutta miehet ovat valmiita luopumaan monista toiveistaan saadakseen kumppanin. Useammiten se yhdistävä tekijä on seksi parisuhteessa. Siinä bonuksena voi olla miellyttävä luonteenpiirre tai yksi yhteinen kiinnostuksenkohde (vaikkapa musiikkilaji).

Jos miehet alkaisivat valikoimaan naisia tarkemmin ei juuri seurusteltaisi.

Vierailija
80/94 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää kun osaa puhua ja pussata. Jos ei osaa puhua niin on aika heikoilla hangilla. Talvi pakkasessa vaeltelee yksi tehden enkeleitä lumihankeen ja odottaen että joku huomaisi sinutkin. Baari-illat venähtää pitkiksi ja valomerkin jälkeen kyyneleet valuen poskilla itket itsesi uneen. Itsesäälissä hoet ettei sinusta ole mihinkään. Teet itsestäsi marttyyrin joka naama norsunv*tulla istuu nurkkapöydässä katsoen muiden naurua ja iloa. Ihmiset kiertävät sinut kaukaa. Olet yksin. Kukaan ei lohduta sinua. Yrität avata suusi josta ei tule ulos kuin koruttomia ja lohduttomia lauseita jotka kuulijaa etoo. Katseesi on tyhjä katse mikä harhailee seiniin jotka puhuvat kieltä jota sinä et halua ymmärtää. Käperryt omiin kuvitelmiisi maailmasta jossa jokainen vihaa sinua. Musta pukusi kuvastaa fiiliksiäsi. Aivan kuin olisit hautajaisiin menossa. Kunnes enkeli koputtaa olkapäällesi ja esittää sinulle kysymyksen: onko sinulla kaikki ihan hyvin. Et sanaa suustasi. Mutiset vain jotain epämääräistä kunnes saat sanotuksi: kiva kun tulit. Lähdetäänkö tanssimaan. Lähdetään, enkeli vastaa. Tanssinpyörteissä unohdat hetkeksi kaiken sen pahanolon mikä sinua on piinannut, hetkessä on jotain mikä saa olosi uskomaan, että tässä maailmassa voi tapahtua ihmeitäkin. Hetkessä kaikki voi muuttua, silmänräpäyksessä kaikki voi olla ohi tai voit kohdata elämäsi rakkauden. Maailman onnellisin mies miettii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän neljä