Harmittaa kun kumppania ei löydy
Ei ole kyse siitä, etteikö deitti-ilmoitukseen tulisi vastauksia tai etteikö kukaan kiinnostuisi. Mutta en vaan itse kiinnostu miehistä, joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä - miehille taas tämä ei tunnu olevan ongelma. Ja silloin harvoin, kun joku samanhenkinen mies osuu kohdalle, ei joko kiinnostus ole molemminpuolista tai sitten lupaavasti alkanut tapailu päättyy siihen, että miehen mielenkiinto loppuu, ja pari kertaa siihen, että mies osoittautuukin polyamoriseksi.
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus laihduttaminenkin auttaa
Ei auta. Se ei muuta ongelmaa, että yhä useampi kiinnostuu pelkästä ulkonäöstä. Tässä on nyt samanhenkinen mies hakusessa, ei kuka tahansa, joka kiinnostuu. Kiinnostuneista ei ole pulaa, vaan ns. sielunkumppanin löytyminen on vaikeaa.
Älä esiinny minuna. Olen kyllä moneen otteeseen kertonut etten huoli Naten tilalle ketään. Tiedän kyllä Puolan tarjoavan lapsettomuushoitoja jopa 80 vuotiaille, joten?
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin ihan oikean sielunkumppanin Tinderistä. Ihmettelin itsekin, miten niin voi käydä. Omalla kohdalla ehkä auttoi se, että tiedostin aika syvällisesti, kuka olen ja mitä etsin. Se kannattaa tuoda jotenkin hauskasti ja selkeästi esille deittiprofiilissa. Naisellehan se on neulan etsimistä heinäsuovasta. N50
Jos suhteenne on kestänyt alle 2 vuotta, voi tuo sielunkumppanuuden tunne tulla ihan vaan vielä alkuhuumasta ja uutuudenviehätyksestä. Osa esittää taitavasti alussa. Edellisen, lyhyeksi jääneen suhteeni päättymispisteessä paljastui, ettei toinen oikeasti pitänyt mistään kiinnostuksen kohteistamme, joista siis oli esittänyt pitävänsä. Oikeasti olimme totaalisen erilaisia ihmisiä, kaukana mistään sielujen sinfoniasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha heteronainen.
Nykyään joskus tulee mieleen, että seksitön mutta hellyyssuhde toiseen (hetero)naiseen voisi olla kaikkein paras suhdemuoto.
Heteroon, jottei rakastuisi, hellyyssuhde, jotta voisi pitää hyvänä, halata ja silittää, mutta ei eroottisesti latautuneesti. Parisuhde tavallaan, mutta vapaasti ilman omistushalua.
Moni nainen kaipaa tuollaista, mutta harva mies tuota haluaa. Korkeintaan impotentit ja kaappihomot kulissiksi.
No eihän miehen sitä pidäkään haluta, kun kyse olisi kahden naisen suhteesta.
Miehen kanssa en tuollaista suhdetta haluaisi, koska siinä on seksuaalinen viritys, mikä on hyvä juttu. Mutta kun ei synkkaa miehen kanssa, niin hellyyssuhde naiseen olisi paras.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vanha heteronainen.
Nykyään joskus tulee mieleen, että seksitön mutta hellyyssuhde toiseen (hetero)naiseen voisi olla kaikkein paras suhdemuoto.
Heteroon, jottei rakastuisi, hellyyssuhde, jotta voisi pitää hyvänä, halata ja silittää, mutta ei eroottisesti latautuneesti. Parisuhde tavallaan, mutta vapaasti ilman omistushalua.
Ei suhteessa tarvitse olla omistushalua, ja toisaalta tuo kuvaamasi ei toimi silloin, jos nainen kaipaa seksuaalistakin puolta - ja on hetero.
Toimii se silloin, kun molemmat haluavat samaa. Ei sitä sellaisen naisen kanssa olisikaan, joka haluaa seksisuhteen mieheen. Vaan sellaisen, jolla on sama toive.
Ja mitä omistushaluun tulee, niin ei tietenkään tarvitse olla, sitä vaan usein on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen? Toi on yleinen kokemus mistä kerrot.
Jos ei vaan välittäisi, kuka se kumppani on, se löytyisi helposti. Mutta kuka haluaa sellaista? Paitsi miehet, tietty.
Joo, olen nainen. Etsin tosiaan samanhenkistä miestä, vaikeaa on.
Yleensä vaikeaa on ihmisellä jolla on huono ongelmanratkaisukyky.
Vierailija kirjoitti:
Ai sinua vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen? Toi on yleinen kokemus mistä kerrot.
Jos ei vaan välittäisi, kuka se kumppani on, se löytyisi helposti. Mutta kuka haluaa sellaista? Paitsi miehet, tietty.
Miehille riittää, että pystyy panemaan naisen kanssa.
Kiitos yleistyksestä taas. Itse en löydä kumppania koska olen hidas syttymään toiseen ihmiseen ja tunteeton naiminen vieraan kanssa ei nyt vaan luonnistu eikä kiinnosta.
Mutta joo hei me miehet ollaan kaikki täysin samanlaisia.
Olet siis nirso etkä kiinnostu niistä tavis miehistä jotka kiinnostuu sinusta. Halua komean miehen jolla on kallis auto ja velaton omakotitalo. Niin se menee suomessa että naiset haluaa sellaisen miehen joka on myös toisille naisille täydellinen mies vaikka nainen on itse tavis.
Muistan kun työpaikalla yksi lihava nainen sanoi ettei hän vaan kiinnostu lihavista miehistä. Nainen oikein luetteli että miehen pitää olla 185 cm ja lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun työpaikalla yksi lihava nainen sanoi ettei hän vaan kiinnostu lihavista miehistä. Nainen oikein luetteli että miehen pitää olla 185 cm ja lihaksikas.
Perus suomimamma
Vierailija kirjoitti:
Ai miestä? No ei auta, sama ku*ipää se silti on, laihempi vaan.
Hyvä, jos pääset läskeistäsi eroon - tsemppiä laihdutukseen.