Harmittaa kun kumppania ei löydy
Ei ole kyse siitä, etteikö deitti-ilmoitukseen tulisi vastauksia tai etteikö kukaan kiinnostuisi. Mutta en vaan itse kiinnostu miehistä, joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä - miehille taas tämä ei tunnu olevan ongelma. Ja silloin harvoin, kun joku samanhenkinen mies osuu kohdalle, ei joko kiinnostus ole molemminpuolista tai sitten lupaavasti alkanut tapailu päättyy siihen, että miehen mielenkiinto loppuu, ja pari kertaa siihen, että mies osoittautuukin polyamoriseksi.
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun työpaikalla yksi lihava nainen sanoi ettei hän vaan kiinnostu lihavista miehistä. Nainen oikein luetteli että miehen pitää olla 185 cm ja lihaksikas.
Juuri näin. Miksi pitäisikään väkisin yrittää kiinnostua, jos ei kerran kiinnosta? Kaikille on sallittu ne omat kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis nirso etkä kiinnostu niistä tavis miehistä jotka kiinnostuu sinusta. Halua komean miehen jolla on kallis auto ja velaton omakotitalo. Niin se menee suomessa että naiset haluaa sellaisen miehen joka on myös toisille naisille täydellinen mies vaikka nainen on itse tavis.
Ei se useinkaan tuollaisista asioista kiinni ole, vaan täytyisi olla henkinen yhteensopivuuden tunne. Useimmille se on tärkeintä, ei ulkoiset asiat. Itse jäin parittomaksi, nyt ikää jo yli 50, koska ihastuin elämässäni vain 3 kertaa, joista 2 ei ollut vapaita, ja yhden suhteen tunne oli yksipuolinen / mies halusi vain kaveruutta. Ketkään näistä joihin ihastuin ei olleet varakkaita eikä yleisesti komeina pidettyjä. Mutta älykkäitä, introverttejä ja syvällisiä kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Netin deittipalstat on täynnä raivoraittiita, pienituloisia ja lapset jo tehneitä naisia, jotka etsivät maksajaa ja viihdyttäjää itselleen ja lapsilleen.
Etsit siis viinaan menevää, hyvätuloista ja sinunkin elämäsi kustantavaa naista, jolla ei ole vielä lapsia, mutta joka haluaa niitä kanssasi. Onnea vain etsintään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko nainen? Toi on yleinen kokemus mistä kerrot.
Jos ei vaan välittäisi, kuka se kumppani on, se löytyisi helposti. Mutta kuka haluaa sellaista? Paitsi miehet, tietty.
Miehille riittää, että pystyy panemaan naisen kanssa.
Kiitos yleistyksestä taas. Itse en löydä kumppania koska olen hidas syttymään toiseen ihmiseen ja tunteeton naiminen vieraan kanssa ei nyt vaan luonnistu eikä kiinnosta.
Mutta joo hei me miehet ollaan kaikki täysin samanlaisia.
En ole itsekkään ollut ihastunut keneenkään varmaan kymmeneen vuoteen... Vaikea ihastua johonkin joka vaikka kävelee ohi eli tarttis liikkua samassa seurassa jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun työpaikalla yksi lihava nainen sanoi ettei hän vaan kiinnostu lihavista miehistä. Nainen oikein luetteli että miehen pitää olla 185 cm ja lihaksikas.
Juuri näin. Miksi pitäisikään väkisin yrittää kiinnostua, jos ei kerran kiinnosta? Kaikille on sallittu ne omat kriteerit.
No ei kannata sitten ihmetellä ja kysellä täällä miksi ei kumppania löydy. Se 185cm lihaksikas mies saa valita myös kumppaninsa ja 100% varmasti se ei ole läski feministi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei vaan välittäisi, kuka se kumppani on, se löytyisi helposti. Mutta kuka haluaa sellaista? Paitsi miehet, tietty.
Ei ainakaan minulle riitä. Minun pitää saada nuolla pillua ja naida paljaalla ja laskea sisään.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis nirso etkä kiinnostu niistä tavis miehistä jotka kiinnostuu sinusta. Halua komean miehen jolla on kallis auto ja velaton omakotitalo. Niin se menee suomessa että naiset haluaa sellaisen miehen joka on myös toisille naisille täydellinen mies vaikka nainen on itse tavis.
Nyyh nyyh. Sama valitusvirsi. Hanki pallit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata sitten ihmetellä ja kysellä täällä miksi ei kumppania löydy. Se 185cm lihaksikas mies saa valita myös kumppaninsa ja 100% varmasti se ei ole läski feministi.
Jaa. Outo väite, ettei se voisi olla ylipainoinen naisasianainen, koska omastakin piiristä löytyy pareja, joissa puolisot on juuri tuollaisia: pitkä, atleettinen mies ja melko pyöreä, pätevä nainen.
Tosimaailmassa asiat eivät ole niin kuin sinun red pill -nettikuplassa, vaan miehetkin etsivät itselleen sopivaa, ja monelle se sopiva voi olla juuri tuollainen. Olet varmaan aika nuori.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo olisi kriteerinä, olisin pariutunut aikoja sitten. Noita on tyrkyllä jatkuvasti - miehiä, notka mainostavat ekassa treffissä nimenomaan sitä omakotitaloa. Ja nimenomaan nuo ovat niitä tylsiä, mielenkiinnottomia tavismiehiä.
Vierailija kirjoitti:
Naisen mielenkiinto loppuu miehen ulkonäköön.
Ja sinullako ulkonäöllä ei ole yhtään mitään väliä seurustelukumppania etsiessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus laihduttaminenkin auttaa
Ei auta. Se ei muuta ongelmaa, että yhä useampi kiinnostuu pelkästä ulkonäöstä. Tässä on nyt samanhenkinen mies hakusessa, ei kuka tahansa, joka kiinnostuu. Kiinnostuneista ei ole pulaa, vaan ns. sielunkumppanin löytyminen on vaikeaa.
Lihavuus kertoo paljon myös muusta elämästä.. ruokailutavoista ja varsinkin aktiivisuudesta joka on hyvin tärkeä kaikessa.
Onko joku kertonut olevansa lihava? En ainakaan minä, ja olen ap. Ihan hoikassa kunnossa olen, mutta ei minulle siitä mitään iloa ole - osalle miehistä riittää ulkonäkö, mutta minä en ole kiinnostunut heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo olisi kriteerinä, olisin pariutunut aikoja sitten. Noita on tyrkyllä jatkuvasti - miehiä, notka mainostavat ekassa treffissä nimenomaan sitä omakotitaloa. Ja nimenomaan nuo ovat niitä tylsiä, mielenkiinnottomia tavismiehiä.
Miehet tuntuvat luulevan, että persoonallisuus = auto, talo ja pituus. Eli heillä ei ole mitään kiinnostavaa annettavaa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakin yrittää tehdä se jotenkin sillä tavalla ovelasti, lyhytsanaisesti ja selkeästi, että (se oikea) mieskin sut tunnistaa :D
Uskoisin, että ongelma ei ole siinä, ettenkö osaisi ilmaista itseäni tai kertoa itsestäni. Välillähän näitä miehiä on osunutkin kohdalle, jotka ovat vaikuttaneet juuri sellaisilta, joita etsin. Ongelma vain on ollut, että jotkut heistä sitten ovatkin kertoneet olevansa kiinnostuneita polyamoriasta, tai sitten heidän mielenkiintonsa on muuten vaan lopahtanut.
"Miehille riittää, että pystyy panemaan naisen kanssa. "
Kyllä suurin osa miehistäkin ihan samalla tavalla etsii naista joiden kanssa heillä on mukavaa ihan joka asiassa. Mutta kun miehille se seksi on keskimäärin tärkeämpää kuin naisille niin miehet helpommin tyytyvät suhteeseen jossa kaikki muu ei ole ihan niin kohdallaan. Kyllä nekin miehet silti mieluiten ottaisivat suhteen jossa kaikki natsaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaakin yrittää tehdä se jotenkin sillä tavalla ovelasti, lyhytsanaisesti ja selkeästi, että (se oikea) mieskin sut tunnistaa :D
Uskoisin, että ongelma ei ole siinä, ettenkö osaisi ilmaista itseäni tai kertoa itsestäni. Välillähän näitä miehiä on osunutkin kohdalle, jotka ovat vaikuttaneet juuri sellaisilta, joita etsin. Ongelma vain on ollut, että jotkut heistä sitten ovatkin kertoneet olevansa kiinnostuneita polyamoriasta, tai sitten heidän mielenkiintonsa on muuten vaan lopahtanut.
Saanko kysyä minkä ikäinen olet, ap?
Uskon että löydät kyllä jonkun, jos jaksat etsiä. Mutta muista oikeasti se, että ystävät on kaikista tärkeimpiä, oli miestä tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Pitäisi olla riittävä yhteys henkisellä, konkreettisella ja seksuaalisella tasolla. Nähtävästi mahdotonta on tuollaista löytää.
Nää on satuolentoja. Jos haluaa kumppanin on hyväksyttävä aina jokin määrä kompromisseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Outo väite, ettei se voisi olla ylipainoinen naisasianainen, koska omastakin piiristä löytyy pareja, joissa puolisot on juuri tuollaisia: pitkä, atleettinen mies ja melko pyöreä, pätevä nainen.
Tosimaailmassa asiat eivät ole niin kuin sinun
Simp cuck andrew tate -faneilla onkin läskit akat, kun ne ei muuta saa. Samaa sakkia olet. Jos susta 42v. on nuori, niin taidat olla joku impotentti papparainen.
Esitä vaikeasti tavoiteltavaa. Toimii aina. Jos tyrkytät itseäsi sinun arvioidaan olevan vain p*llun perässä.
Papparainen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minulle riitä. Minun pitää saada nuolla pillua ja naida paljaalla ja laskea sisään.
Sama itsellä. Pokasin firman pikkujoulujen jatkoilla baarissa naisen ja luonani nuolin jo pikkareiden läpi pillua ja sitten ne pois ja eka orgasmi naiselle kielellä ja sormilla. Sen jälkeen omat housut pois ja vein tikkarin imettäväksi juhlakuntoon. Esileikin jälkeen kunnon panoa ja yön ja aamun aikana kolme orkkua ja kaikki siemenet sisään.
Miehet haluaa vain pillua, ei kumppania. Nainen ei ole minkään arvoinen kumppanina.
T. Mies