Kävin Sellossa keskellä arkipäivää ja se oli täynnä ulkomaalaisvärinää
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Itseppä olette äänestäneet ma.mu.myönteisen hallituksen. Ostatte innolla sitä alle 10e pizzaa mutta kauppakeskuskessa sitten valitatte kun siellä on liikaa värillisiä.
Meillä on NYT hyvä hallitus. Punavihervasemmistolaisten määmyjä ovat nämä kultamunat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla on aikaa maleksia päivät pitkät, mikä järki ottaa tänne porukkaa joka päivät pitkät istuskelee jossain kauppakeskuksessa?
PersU olette nyt hallituksessa. Peuurra in ottamassaa suomeen MILJOONA ULKOMAALAISTA !!! SIITÄ ETTE. VOI MUITA SYYTTÄÄ. 👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿
Jon nyt Purra on Satosen kanssa tuonut sumeen satoja metsureita. ja omat metsurit ovat kortistossa . Vastaa peru miksi näin ???👹👹👹
Vierailija kirjoitti:
Mut teillä on aikaa maleksia vauvapalstalla keskellä päivää 😄 sitä parempaa maleksimista.
Onneksi Suomeen on tullut ulkomaalaisia pysyvästi.
Keillä teillä? Mikä sinä olet? Milloin lähdet takaisin?
Koko Helsinki on. Alkaa hirvittää heti, kun astuu rautatieasemalta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noilla on aikaa maleksia päivät pitkät, mikä järki ottaa tänne porukkaa joka päivät pitkät istuskelee jossain kauppakeskuksessa?
PersU olette nyt hallituksessa. Peuurra in ottamassaa suomeen MILJOONA ULKOMAALAISTA !!! SIITÄ ETTE. VOI MUITA SYYTTÄÄ. 👿👿👿👿👿👿👿👿👿👿
Vastaa peru miksi näin ??????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut teillä on aikaa maleksia vauvapalstalla keskellä päivää 😄 sitä parempaa maleksimista.
Keillä teillä? Mikä sinä olet? Milloin lähdet takaisin?
Teillä työttömillä persuilla. Mä oon ihan Suomessa syntynyt savolaisista vanhemmista. Kunnon vihervassari Lahdesta. Mielummin katselen kaupungilla ulkomaalaisia kun persujuntteja.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät että ne ei ole vaikka miljonäärejä?
Mä olen sairaana, muuten kyllä olisin tähän aikaan töissä.