Vuokranantaja heittää minut ulos
Vuokrarästejä on kolmisen tonnia. Mutta maksan aina jotain joka kuu. Sossusta tulee osa. Tosi törkeää minusta. Olen kuitenkin melkein maksanut vuokran aina.
MITÄ NYT TEEN??? En saa uutta asuntoa kun ei ole luotto_tietoja .
Kommentit (278)
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä maksanut sen verran kun olen pystynyt joka kuukausi! Paitsi pari kuukautta kesällä. Ja sossu ja kela maksanut aiemmin. Joten älkää haukkuko pummiksi. AP
Maksanut sen verran kuin pystynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten voi ihmiselle juolahtaa edes mieleen jättää vuokrat rästiin?
ÄLÄ PUHU MULLE.
MENE POIS.
SIIS INHOAN SUA.
No mitäs neuvoja sitten kyselet? Mene nyt sinne äidin helmoihin itkemään. Tonttu mikä tonttu. Nyyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ PUHU MULLE.
MENE POIS.
SIIS INHOAN SUA.
No mitäs neuvoja sitten kyselet? Mene nyt sinne äidin helmoihin itkemään. Tonttu mikä tonttu. Nyyh.
HAISTA VTTU HOMO!!!
En ole tuo joka kirjoittelee capseilla noita inhoamisviestejä. Aion soittaa sossuun maanantaina ja kysyä miten he saisi mulle järjestettyä asunnon. Samalla voin kysyä onko se purku lappu laillinen vaikka olen sen jo allekirjoittanut, he osaa varmaan ohjeistaa ja olla yhteydessä vuokranantaja perheeseen jos tarvitsee. AP
Vierailija kirjoitti:
Isomman kanssa voi aina neuvotella, yksityiset on usein niin persaukisia ettei ole varaa odotella vuokria.
Lumolle tms.pääsee sisälle myös rästirekisterillä.
Isompikaan vuokranantaja ei tuollaista meinikiä katsele. Siellä olisi tämän tyypin vuokrasuhde päättynyt jos aikoja sitten. Jos ongelmia vuokranmaksussa on, annetaan maksuaika ja jos ei onnistu, niin sitten irtisanotaan. Ei siellä viittä vuotta tämmöistä katsella. 3 kk rästissä niin se on siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ PUHU MULLE.
MENE POIS.
SIIS INHOAN SUA.
HAISTA VTTU HOMO!!!
Oho. No sinä et sitä kyllä haistella saakkaan. Ehkä niitä äidin pikkuhousuja.
Vierailija kirjoitti:
En ole tuo joka kirjoittelee capseilla noita inhoamisviestejä. Aion soittaa sossuun maanantaina ja kysyä miten he saisi mulle järjestettyä asunnon. Samalla voin kysyä onko se purku lappu laillinen vaikka olen sen jo allekirjoittanut, he osaa varmaan ohjeistaa ja olla yhteydessä vuokranantaja perheeseen jos tarvitsee. AP
Lappu on laillinen. Et enää pysty prosessia muuttamaan vaikka se paskalta tuntuu. Ihan turha käyttää energiaa siihen, että voisit jotenkin estää häädön. Niin ei tule käymään. Hyväksy se.
Tilanne on silleen hankala että mulla ei ole luotto tietoja niin vuokra asunnon saaminen on vähän hiljasta. Mut varmaan sossu sen jostain osaa kaivaa. Muuten joudun taivas alle. AP
Vierailija kirjoitti:
On laillinen. Meinaatko mukamas jatkossa vuokrasi maksaa? Epäilen kyllä kun ongelmia on ollut viisi vuotta etkä ole siinä ajassa pystynyt asioitasi kuntoon saamaan. Sinulle pitäisi asettaa edunvalvoja. Et selkeästi ole kykenevä itse asioitasi hoitamaan.
Ei ole omakohtaista kokemusta mutta käsittääkseni sossu tai kunnan asunnot priorisoi tapaukset joissa asunnon menettäminen uhkaa tai on jo tapahtunut. Jos on lapsia niin pääsee heti jonon ohi. Ja vaikka ei olisikaan. Ei Suomessa ketään ajeta kadulle.
Joo kaupungin asunnon saa aina mutta eri asia millaisen. Sinne vaan Tattarisuolle AP maahantuuttaajien naapuriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä maksanut sen verran kun olen pystynyt joka kuukausi! Paitsi pari kuukautta kesällä. Ja sossu ja kela maksanut aiemmin. Joten älkää haukkuko pummiksi. AP
Maksanut sen verran kuin pystynyt?
Aina olen palauttanut tyhjät tölkit kauppaan ja lähettänyt palautus kuitin kirje kuoressa vuokran antajalle. Tulot eivät ole isot niin sen verran maksan mitä pystyn. AP
Vierailija kirjoitti:
Tilanne on silleen hankala että mulla ei ole luotto tietoja niin vuokra asunnon saaminen on vähän hiljasta. Mut varmaan sossu sen jostain osaa kaivaa. Muuten joudun taivas alle. AP
No se on sinun kohdallasi nyt todellisuutta se asunnottomana oleminen ja varmasti aika pitkään. Vuokrarästit ja luottotiedottomuus on sellainen yhdistelmä asunnon saamisessa että vaikea kuvitella huonompaa tilannetta. Ei se sossu sinua tästä nyt kyllä pelasta. Saat kyllä kuulla aikamoista palautetta toimistasi. Nyt valitset joko sen äidin luo muuttamisen tai sitten jäät kadulle.
Olen kyllä viime aikoina pitänyt vuokrantajan ajan tasalla. Maksupäivä on kuun alussa mutta joskus sain palkan vasta kuun puoli välissä ja laitoin viestin että vuokra tulee jatkossa sillon. Ja sitten en pystynytkään maksamaan puoli välissä kun sain potkut, niin laitoin vähän puolen välin jälkeen viestin että vaihdoin työpaikkaa ja vuokra ei tulekaan enää kuun puolessa välissä vaan seuraavan kerran taas kuun alussa. Siinä jäi yksi kk välistä, mutta olin kokoajan yhteydessä. Tällaisia on pari kertaa sattunut. AP
Vierailija kirjoitti:
Välittääkö esim kirkko asuntoja meille joita elämä kohdellut kaltoin? Äitin luo en näin päälle kolmikymppisenä viitsisi muuttaa. AP
Viitsimisiä on turha miettiä. Äidin luona voit olla jonkin aikaa, kerätä rahaa säästöön ja tasapainottaa taloutta. Sitten hankit asumuksen joka sopii budjetillesi, ja maksat vuokran aina ennen muita menoja.
Vierailija kirjoitti:
Joo kaupungin asunnon saa aina mutta eri asia millaisen. Sinne vaan Tattarisuolle AP maahantuuttaajien naapuriin.
Ei saa. Jos sais,i ei meillä olisi asunnottomia yhtään.
Laitoin nyt lopulta viestin myös äitille että voi olla että olen hänen luonaan joulun pyhät. Se on kyllä viimeinen vaihtoehto mulle. Äitini asuu maalla. Mutta en laittanut mitään tästä asunto sopasta. Hän ei ole vastannut mitään. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ÄLÄ PUHU MULLE.
MENE POIS.
SIIS INHOAN SUA.
HAISTA VTTU HOMO!!!
Oho. No sinä et sitä kyllä haistella saakkaan. Ehkä niitä äidin pikkuhousuja.
Voisin puukottaa sut silmänräpäyksessä
Kun olet kuollut niin tulen kusemaan haudalles.
Saiko pikku-Viljami äidiltä luvan tulla koneelle? :D
Yhyy. Niisk nyyh.