Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranantaja heittää minut ulos

Vierailija
20.11.2025 |

Vuokrarästejä on kolmisen tonnia. Mutta maksan aina jotain joka kuu. Sossusta tulee osa. Tosi törkeää minusta. Olen kuitenkin melkein maksanut vuokran aina.

MITÄ NYT TEEN??? En saa uutta asuntoa kun ei ole luotto_tietoja . 

Kommentit (278)

Vierailija
161/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä maksanut sen verran kun olen pystynyt joka kuukausi! Paitsi pari kuukautta kesällä. Ja sossu ja kela maksanut aiemmin. Joten älkää haukkuko pummiksi. AP

Olet huono provoilija.

Vierailija
162/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä tylyä porukkaa. Näin lama-aikana on vaikea tienata vuokra rahat. T. AP

Empatiakyky on nykyään niin harvinaista, että se pitäisi luokitella supervoimaksi.

Mitä empatiaa tarvitsee ihminen joka on hankkinut viidessä vuodessa 4 tonnin vuokrarästit ja muitakin velkojia käy oven takana? Jos ei ymmärrä tiukassa tilanteessa tinkiä muista menoista että asunto säilyy, eikä etsimään halvempaa jos ei kykene nykyisen vuokraa maksamaan, niin voi ihan itseään syyttää. Kasvata hyvä mies ne pallit, ota vastuu elämästäsi, lopeta se kitinä ja voida asiasi kuntoon.

LOPETA.

SIIS INHOAN SUA.

OLET TODELLA INHOTTAVA JA VASTENMIELINEN IHMINEN

LOPETA ITSE NÄMÄ TYPERÄT PROVOSI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä maksanut sen verran kun olen pystynyt joka kuukausi! Paitsi pari kuukautta kesällä. Ja sossu ja kela maksanut aiemmin. Joten älkää haukkuko pummiksi. AP

No mikäs sinä sitten olet jos et pummi? Jos vuokrasi on 400€ niin ei ole mitään selitystä siihen ettet ole sitä maksanut. Työttömänä olet takuulla saanut kaikki tuet ja rahasi ovat riittäneet erittäin hyvin tuon vuokran maksuun. Mihin olet 800€ haaskannut kun jätit vuokrat maksamatta? Vilkaise peiliin ja mieti nyt hieman mistä se syyllinen tähän tilanteeseen löytyy. V..tu miten jotkut edes kehtaa syyttää asioidensa sotkemisesta aina kaikkia muita kuin itseään? Tuollaisille ei varsinkaan pidä maksaa mitää tukia kun niillä ei hoideta edes sitä asiaa mitä varten niitä saa. 

No elämässä on kaikenlaisia kuluja ja minulla on muita velkoja mitä olen maksellut. AP

Vierailija
164/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän sinulle kävi hyvä tuuri. Myy huonekalusi ja muu omaisuutesi pois, maksa kaikki vuokrarästisi niillä rahoilla ja onneksi talven tullessa ihmiset kääntävät rannoilla veneensä ympäri. inulla on hyvä tilaisuus valita uusi, tosin kylmä kotisi minä kauneimmalta rantapaikalta.

Vierailija
165/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä tylyä porukkaa. Näin lama-aikana on vaikea tienata vuokra rahat. T. AP

Empatiakyky on nykyään niin harvinaista, että se pitäisi luokitella supervoimaksi.

Mitä empatiaa tarvitsee ihminen joka on hankkinut viidessä vuodessa 4 tonnin vuokrarästit ja muitakin velkojia käy oven takana? Jos ei ymmärrä tiukassa tilanteessa tinkiä muista menoista että asunto säilyy, eikä etsimään halvempaa jos ei kykene nykyisen vuokraa maksamaan, niin voi ihan itseään syyttää. Kasvata hyvä mies ne pallit, ota vastuu elämästäsi, lopeta se kitinä ja voida asiasi kuntoon.

LOPETA.

SIIS INHOAN SUA.

&

SIIS VIHAAN SUA.

Vierailija
166/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nythän sinulle kävi hyvä tuuri. Myy huonekalusi ja muu omaisuutesi pois, maksa kaikki vuokrarästisi niillä rahoilla ja onneksi talven tullessa ihmiset kääntävät rannoilla veneensä ympäri. inulla on hyvä tilaisuus valita uusi, tosin kylmä kotisi minä kauneimmalta rantapaikalta.

SIIS VIHAAN JA INHOAN SUA.

LOPETA.

Vierailija
167/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija 

No mikäs sinä sitten olet jos et pummi? Jos vuokrasi on 400€ niin ei ole mitään selitystä siihen ettet ole sitä maksanut. Työttömänä olet takuulla saanut kaikki tuet ja rahasi ovat riittäneet erittäin hyvin tuon vuokran maksuun. Mihin olet 800€ haaskannut kun jätit vuokrat maksamatta? Vilkaise peiliin ja mieti nyt hieman mistä se syyllinen tähän tilanteeseen löytyy. V..tu miten jotkut edes kehtaa syyttää asioidensa sotkemisesta aina kaikkia muita kuin itseään? Tuollaisille ei varsinkaan pidä maksaa mitää tukia kun niillä ei hoideta edes sitä asiaa mitä varten niitä saa. 

No elämässä on kaikenlaisia kuluja ja minulla on muita

Mutta se oli valintasi. Se ei ole vuokranantajan ongelma. Heillä on täysi oikeus pistää sinut pihalle. Sen sijaan, että kiukuttelet täällä, ala selvittää asioita. Olet aikuinen, osannet soittaa sossuun ja kysyä miten edetä.

Vierailija
168/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siis joku raja että jos ei ole merkittävä summa minua ei voi heittää ulos? Onko tuo kolme tonnia merkittävä?AP

1-3 kk ei välttämättä ole purkuperuste.

Vuokrani on 390e  kuukaudessa niin siinä on yhteensä pari vuokraa. Riittääkö se ettei ole purku perusteta? Jos on noin niin laitan heti viestin vuokranantaja perheelle että asunnon purku on laiton. AP

Sovella tuosta: 

Selvästi yleisin vuokrasopimuksen purkamisperuste on vuokranmaksun laiminlyönti.

Sen sijaan jo 2  -  3 kuukauden vuokrarästit oikeuttavat 

Soita Kiinteistö-Varmaan ja Vuokra-Turvaan

Vierailija
169/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan sossuun maanantaina joo. AP

Vierailija
170/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi heittää sua mihinkään ainakaan puoleen vuoteen. Suomessa todella vaikea häätää vuokralainen. Pysy asunnossa kuin täi tervassa!

Voivatko he tulla silti omilla avaimella? Ei ole kiva asua jos yhtäkkiä ovi käy ja se perhe tulee tänne vaikka illalla. AP

Omaansahan tulevat. Sinä olet vaan torakka toisen omistamassa tilassa mikä pitää hävittää. 

Vierailija
171/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantaja perhe sanoi että he hakee rästit oikeuden kautta, niin niitä mun ei tarvitse miettiä. Enkä aio maksaa enää penniäkään. AP

Vierailija
172/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä hyvä esimerkki miksi yksityiseltä ei kannata vuokrata.

Eipä taida esim. Kojamo kovin kauaa tuollaista menoa katsella.

Vierailija
173/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOPETA.

SIIS INHOAN SUA.

Ottaako koville kun sinulle ladellaan totuuksia? Sinä olet vastuussa omista tekemisistäsi ja tekemättä jättämisistä. Mieti nyt vähän asiaa. Ai niin, mutta kun et kykene muuta kuin pitämään tilanteeseesi syyllisenä vuokranantajaasi, joka on todellakin joustanut pitkään sinun kanssasi. Vastenmielistä on tämä sinun valituksesi ja uhriutumisesi. No opitpa nyt että asunnon säilyttääkseen pitää maksaa koko vuokra ajallaan. Tai sitten et. 

Vierailija
174/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi ihmiselle juolahtaa edes mieleen jättää vuokrat rästiin? 

Vierailija
175/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isomman kanssa voi aina neuvotella, yksityiset on usein niin persaukisia ettei ole varaa odotella vuokria. 

Lumolle tms.pääsee sisälle myös rästirekisterillä.

Vierailija
176/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi ihmiselle juolahtaa edes mieleen jättää vuokrat rästiin? 

ÄLÄ PUHU MULLE.

MENE POIS.

SIIS INHOAN SUA.

Vierailija
177/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja vuokranantaja perheelle tämä on sopinut, he ovat kyselleet perään ja muistuttaneet hyvässä hengessä ja sitten olen vähän maksanut välillä. Ja yhtäkkiä he tulee ja sanoo et nyt loppu. En tiedä mistä tämä suunnan muutos yhtäkkiä. AP

Aina tulee se korsi, joka katkaisee aasin selän. Ymmärtänet vertauksen.

Vierailija
178/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa paperissa jonka allekirjoitin lukee purkuperusteena, maksamattomia vuokria kuluneen 5 vuoden ajalta yhteissumma 3912 euro. En tiedä onko se oikein tai väärin? He tuli juttelemaan mun kanssa ja allekirjoitin sen paperin. Kukaan ei ole tullut kantamaan tavaroita ulos. Eikä vaihtamaan lukkoja. AP

Kyllä sekin vielä tapahtuu.

Vierailija
179/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vuokranantaja perhe sanoi että he hakee rästit oikeuden kautta, niin niitä mun ei tarvitse miettiä. Enkä aio maksaa enää penniäkään. AP

No siinähän et siitä päätä. Kyllä se raha otetaan silloin kun siihen mahdollisuus on. Eli tuskin sinua sitten se työntekokaan kiinnostaa. Voit varautua pitkään asunnottomuuteen. Yhyy yhyy yhyy.  

Vierailija
180/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LOPETA.

SIIS INHOAN SUA.

OLET TODELLA INHOTTAVA

Yhyy. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi