Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranantaja heittää minut ulos

Vierailija
20.11.2025 |

Vuokrarästejä on kolmisen tonnia. Mutta maksan aina jotain joka kuu. Sossusta tulee osa. Tosi törkeää minusta. Olen kuitenkin melkein maksanut vuokran aina.

MITÄ NYT TEEN??? En saa uutta asuntoa kun ei ole luotto_tietoja . 

Kommentit (278)

Vierailija
121/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo allekirjoittanut sen purku sopimuksen vuokranantaja perheen kanssa. Ja siinä oli päivä jolloin muutettava. Mutta en tarkastanut noita häätö asioita ennen sitä. Jos vuokranantaja perhe tehnyt väärin niin voiko sen vielä perua? AP

Voi. Ota yhteyttä asumisneuvojiin.

Vierailija
122/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin onko se edes häätö jos allekirjoitin sen purku ilmoituksen? Eikö häätö ole se että ulosotto mies tulee kantamaan tavarat pihalle? AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä oikein uskalla jäädä tänne asumaan omin luvin, vuokranantaja perheellä on omat avaimet. Voiko ne tulla sitten omalla avaimella sisälle? Niin ne on ennenkin tulleet jos en ole avannut ovea vaikka ne on soittaneet ovi kelloa. En avaa yleensäkään kun joskus siellä käy kavereita joilta olen lainannut rahaa niin pyytämässä velkoja. AP

Vierailija
124/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekikö vuokranantaja purun oikein?

https://herkulex.fi/vuokrasopimuksen-purku-ja-haato/

Vierailija
125/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa paperissa jonka allekirjoitin lukee purkuperusteena, maksamattomia vuokria kuluneen 5 vuoden ajalta yhteissumma 3912 euro. En tiedä onko se oikein tai väärin? He tuli juttelemaan mun kanssa ja allekirjoitin sen paperin. Kukaan ei ole tullut kantamaan tavaroita ulos. Eikä vaihtamaan lukkoja. AP

Vierailija
126/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt voit itkeä kadulla omaa tyhmyyttäsi ja miettiä missä meni pieleen. Yksityiseltä tuskin enää kämppää saat kun on vuokrarästejä että onnea vaan. No hyvä puoli tässä on että saat rästit kuitattua nopeammin kun ei ole enää asumisesta kuluja. Suosittelen hankkimaan teltan ja lämpimän makuupussin. Sitten vaan mukavaa metsäpaikkaa etsimään. 

Vierailija
127/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossa paperissa jonka allekirjoitin lukee purkuperusteena, maksamattomia vuokria kuluneen 5 vuoden ajalta yhteissumma 3912 euro. En tiedä onko se oikein tai väärin? He tuli juttelemaan mun kanssa ja allekirjoitin sen paperin. Kukaan ei ole tullut kantamaan tavaroita ulos. Eikä vaihtamaan lukkoja. AP

Siinä ja siinä meneekö merkittävän summan raja yli.

Vierailija
128/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä ja siinä meneekö merkittävän summan raja yli.

Mitä väliä. Loinen on jättänyt maksamatta ja nyt itkut pois. Kamat kantoon. Turha kitistä jostain penneistä onko niin tai näin

Vierailija
129/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa täällä tylyä porukkaa. Näin lama-aikana on vaikea tienata vuokra rahat. T. AP

Empatiakyky on nykyään niin harvinaista, että se pitäisi luokitella supervoimaksi.

Vierailija
130/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis joku raja että jos ei ole merkittävä summa minua ei voi heittää ulos? Onko tuo kolme tonnia merkittävä?AP

Vierailija
131/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten on mahdollista asua vuokralla ja jättää vuokria maksamatta.. eikö ap:lle ole opetettu että vuokrat maksetaan joka kk, heti kun on rahaa mielellään alkukuusta (riippuen myös sopparista). Miten muiden laskujen maksut? 

Vierailija
132/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis joku raja että jos ei ole merkittävä summa minua ei voi heittää ulos? Onko tuo kolme tonnia merkittävä?AP

Ei ole enää tapauksessas mitään väliä

Vierailija
133/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on merkittävä. Ja pitkältä ajalta kertynyt. 

asianajaja, N54

Vierailija
134/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä täällä esiintyy minuna? Tee oma lanka tai teen rikos ilmoituksen identiteetti varkaudesta. AP

Vierailija
135/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä täällä esiintyy minuna? Tee oma lanka tai teen rikos ilmoituksen identiteetti varkaudesta. AP

🤣🤣

Vierailija
136/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1-3 kk ei välttämättä ole purkuperuste.

Vierailija
137/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi heittää sua mihinkään ainakaan puoleen vuoteen. Suomessa todella vaikea häätää vuokralainen. Pysy asunnossa kuin täi tervassa!

Vierailija
138/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1-3 kk ei välttämättä ole purkuperuste.

Vuokrani on 400 e kuukaudessa niin siinä on yhteensä pari vuokraa. Riittääkö se ettei ole purku perusteta? Jos on noin niin laitan heti viestin vuokranantaja perheelle että asunnon purku on laiton. AP

Vierailija
139/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi heittää sua mihinkään ainakaan puoleen vuoteen. Suomessa todella vaikea häätää vuokralainen. Pysy asunnossa kuin täi tervassa!

Voivatko he tulla silti omilla avaimella? Ei ole kiva asua jos yhtäkkiä ovi käy ja se perhe tulee tänne vaikka illalla. AP

Vierailija
140/278 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksat aina jotain joka kuu? Tarkoitushan on, että vuokra maksetaan kokonaisuudessaan joka kuukausi. Näin ei pääse syntymään vuokrarästejä. Vuokranantajan ei tarvitse noudattaa hyväntekeväisyyttä, hänelläkin voi olla siitä asunnosta maksuvelvoitteita esim. pankille tai taloyhtiölle. Niiden maksamiseen hän saattaa tarvita vuokralaisen maksamat vuokrarahat.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän