Vuokranantaja heittää minut ulos
Vuokrarästejä on kolmisen tonnia. Mutta maksan aina jotain joka kuu. Sossusta tulee osa. Tosi törkeää minusta. Olen kuitenkin melkein maksanut vuokran aina.
MITÄ NYT TEEN??? En saa uutta asuntoa kun ei ole luotto_tietoja .
Kommentit (278)
Tarkoitin onko se edes häätö jos allekirjoitin sen purku ilmoituksen? Eikö häätö ole se että ulosotto mies tulee kantamaan tavarat pihalle? AP
En kyllä oikein uskalla jäädä tänne asumaan omin luvin, vuokranantaja perheellä on omat avaimet. Voiko ne tulla sitten omalla avaimella sisälle? Niin ne on ennenkin tulleet jos en ole avannut ovea vaikka ne on soittaneet ovi kelloa. En avaa yleensäkään kun joskus siellä käy kavereita joilta olen lainannut rahaa niin pyytämässä velkoja. AP
Tuossa paperissa jonka allekirjoitin lukee purkuperusteena, maksamattomia vuokria kuluneen 5 vuoden ajalta yhteissumma 3912 euro. En tiedä onko se oikein tai väärin? He tuli juttelemaan mun kanssa ja allekirjoitin sen paperin. Kukaan ei ole tullut kantamaan tavaroita ulos. Eikä vaihtamaan lukkoja. AP
Nyt voit itkeä kadulla omaa tyhmyyttäsi ja miettiä missä meni pieleen. Yksityiseltä tuskin enää kämppää saat kun on vuokrarästejä että onnea vaan. No hyvä puoli tässä on että saat rästit kuitattua nopeammin kun ei ole enää asumisesta kuluja. Suosittelen hankkimaan teltan ja lämpimän makuupussin. Sitten vaan mukavaa metsäpaikkaa etsimään.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa paperissa jonka allekirjoitin lukee purkuperusteena, maksamattomia vuokria kuluneen 5 vuoden ajalta yhteissumma 3912 euro. En tiedä onko se oikein tai väärin? He tuli juttelemaan mun kanssa ja allekirjoitin sen paperin. Kukaan ei ole tullut kantamaan tavaroita ulos. Eikä vaihtamaan lukkoja. AP
Siinä ja siinä meneekö merkittävän summan raja yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä ja siinä meneekö merkittävän summan raja yli.
Mitä väliä. Loinen on jättänyt maksamatta ja nyt itkut pois. Kamat kantoon. Turha kitistä jostain penneistä onko niin tai näin
Vierailija kirjoitti:
Onpa täällä tylyä porukkaa. Näin lama-aikana on vaikea tienata vuokra rahat. T. AP
Empatiakyky on nykyään niin harvinaista, että se pitäisi luokitella supervoimaksi.
Onko siis joku raja että jos ei ole merkittävä summa minua ei voi heittää ulos? Onko tuo kolme tonnia merkittävä?AP
Siis miten on mahdollista asua vuokralla ja jättää vuokria maksamatta.. eikö ap:lle ole opetettu että vuokrat maksetaan joka kk, heti kun on rahaa mielellään alkukuusta (riippuen myös sopparista). Miten muiden laskujen maksut?
Vierailija kirjoitti:
Onko siis joku raja että jos ei ole merkittävä summa minua ei voi heittää ulos? Onko tuo kolme tonnia merkittävä?AP
Ei ole enää tapauksessas mitään väliä
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on merkittävä. Ja pitkältä ajalta kertynyt.
asianajaja, N54
Vierailija kirjoitti:
Ketä täällä esiintyy minuna? Tee oma lanka tai teen rikos ilmoituksen identiteetti varkaudesta. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä täällä esiintyy minuna? Tee oma lanka tai teen rikos ilmoituksen identiteetti varkaudesta. AP
🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
1-3 kk ei välttämättä ole purkuperuste.
Ei voi heittää sua mihinkään ainakaan puoleen vuoteen. Suomessa todella vaikea häätää vuokralainen. Pysy asunnossa kuin täi tervassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1-3 kk ei välttämättä ole purkuperuste.
Vuokrani on 400 e kuukaudessa niin siinä on yhteensä pari vuokraa. Riittääkö se ettei ole purku perusteta? Jos on noin niin laitan heti viestin vuokranantaja perheelle että asunnon purku on laiton. AP
Vierailija kirjoitti:
Ei voi heittää sua mihinkään ainakaan puoleen vuoteen. Suomessa todella vaikea häätää vuokralainen. Pysy asunnossa kuin täi tervassa!
Voivatko he tulla silti omilla avaimella? Ei ole kiva asua jos yhtäkkiä ovi käy ja se perhe tulee tänne vaikka illalla. AP
Maksat aina jotain joka kuu? Tarkoitushan on, että vuokra maksetaan kokonaisuudessaan joka kuukausi. Näin ei pääse syntymään vuokrarästejä. Vuokranantajan ei tarvitse noudattaa hyväntekeväisyyttä, hänelläkin voi olla siitä asunnosta maksuvelvoitteita esim. pankille tai taloyhtiölle. Niiden maksamiseen hän saattaa tarvita vuokralaisen maksamat vuokrarahat.
Voi. Ota yhteyttä asumisneuvojiin.