Enemmistö palstalaisista jo miehiä
Mainostajille suunnatussa markkinoinnissa kerrotaan että yli 55% käyttäjistä aihe vapaalla miehiä, naiset jo jääneet vähemmistöön suositulla palstallamne
Gallupissa noudatettu turvallisen tilan periaatteita
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Hyvin nuoria miehiä, 12-15 ja lisäksi on tuo naapurin mielenterveysongelmainen Jari, jolla ei rahat riitä enää baarissa istumiseen tai siellä baarissa on tylsää, niin hän tulee tänne trollailemaan.
Internetissä on muutaman miljardi sivustoa ja teinipojat tulevat tänne juu juu 😆
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan ap, mutta olen töissä mediatoimistossa ja tiedän että asia ei todellakaan ole näin. Maaseudulla asuvat keski-ikäiset naiset ovat täällä edelleen valtavasti yliedustettuja ja kuka tahansa näkee sen ihan aiheiden perusteella.
Maaseudulla? Onko maaseutusi koko kehä 3:n pohjoispuoli?
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena olen huomannut tämän saman ja olen huolissani
Olet miesvihanainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin nuoria miehiä, 12-15 ja lisäksi on tuo naapurin mielenterveysongelmainen Jari, jolla ei rahat riitä enää baarissa istumiseen tai siellä baarissa on tylsää, niin hän tulee tänne trollailemaan.
Internetissä on muutaman miljardi sivustoa ja teinipojat tulevat tänne juu juu 😆
Tää on Suomen toiseksi suosituin keskustelualusta heti Suomi24:n jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne on ihan aikuisia miehiä, osa jopa eläkeläisiä. Valtaosa juoppoja ja mt-ongelmaisia.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä 2/3. Kyllähän tämä on enemmän miesten keskustelupalsta.
Jep, aloitukset säännöllisesti 50% jotain kakkaa ja munaa. Kun kertoo faktoja koiraista, siittäjistä, kuhnureista ja mieslajin kelvottomuudesta läpi eliökunnan niin alkavat itkupotkuraivot. Harvemmin totuus naisia kirpaisee.
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin melkoisella varmuudella että enemmistö palsta-va-ja-keis-ta on miehiä.
Mitä ne on? Miehet osaavat perustella väitteensä. Sekä on naissuvaitsemattomasta va jakki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin naisena olen huomannut tämän saman ja olen huolissani
Olet miesvihanainen.
Käärme- ja hämähäkkipelko on luonnollista, sillä sille on pitkät geneettiset perusteet. Tiesitkös, että jopa vauvat pelkäävät ja vihaavat miehiä luonnostaan, primitiivisesti?
Vierailija kirjoitti:
Sori vaan ap, mutta olen töissä mediatoimistossa ja tiedän että asia ei todellakaan ole näin. Maaseudulla asuvat keski-ikäiset naiset ovat täällä edelleen valtavasti yliedustettuja ja kuka tahansa näkee sen ihan aiheiden perusteella.
En usko tuohon. Helsinkiläisten asiat ovat täällä yliedustettuina.
Vierailija kirjoitti:
Mikä prosenttiosuus käyttäjistä kuuluu maaseudulla asuviin keski-ikäisiin naisiin?
Mikä keski-iän määritelmä on vuosissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä prosenttiosuus käyttäjistä kuuluu maaseudulla asuviin keski-ikäisiin naisiin?
Mikä keski-iän määritelmä on vuosissa?
30-60.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä 2/3. Kyllähän tämä on enemmän miesten keskustelupalsta.
Märkäkorvien solvaus- ja kiukuttelupalsta tästä on tullut. Ajateltiinko säästää jossain tätä kautta?
Miehilläkin voi nykyään olla kohtu 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on Suomen toiseksi suosituin keskustelualusta heti Suomi24:n jälkeen.
Naisten keskuudessa.
Olen mies, mutten "palstalainen", sen verran harvoin käyn täällä ihmiskunnan typeryyden toteamassa.
Yksi syy on tietysti palstan politisoituminen - etenkin ööriäikeistö harrastaa aika paljon myyräntyötä anonyympalstoilla yleensä. Se tuottaa jonkin verran uusia keskustelunavauksia. Osa tästä tulee rajan takaa ja osa perspoikien peräkammareista ympäriö Suomea.
Asiasta on kyllä enemmänkin kuin vain mutua: kun täällä joku joskus keksii perustaa äänestysgallupin, on persut yleensä johdossa, vaikka itse vaaleissa tulisi turpiinkin. Eihän sitä tiedä onko nuo äänestäjät "haamuja" vai oikeita ihmisiä mutta paljon niitä on.