Muistutus,Kantelu
Hyödyttääkö noi mitään? Jos on epäoikeudenmukaisuutta niin saa muutaman viikon päästä vaan jonkun pahottelukirjeen? Se tosin käsitellään organisaatiossa mutta onko noi ihan vaa puuta heinää ja paperia?
Kommentit (3)
Mä olen tehnyt terveydenhuollosta muistutuksen ja se kyllä huomioitiin. Eli sain oikeutta asiassani. Muu olisi ollutkin lainvastaista.
Tein muistutuksen sairaalaan. Hyytävää kohtelua ja hölynpölyvastaus (hoitovirhe samassa sairaalassa missä olin töissä). Potilasvakuutuskeskus antoi sinne valitettuani päätöksen, minkä perusteella sain kaikki hoitokulut takaisin sekä korvauksen sekä tilapäisestä että esteettisestä haitasta. Kantelin vielä Aville, mikä otti asiani tosissaan ja ojensi asianosaisia.
Toki oli kysymys isommasta jutusta kuin mielensä pahoittamisesta. Mutta suhtaudun itse kaikkiin muistutuksiin asiallisesti ja kunnioittavasti kun niitä silloin tällöin joudun käsittelemään. Enkä ole enää ko. sairaalassa töissä.
Täyttä puutaheinää. Julkaise asia nettiin. Pidä huoli että saat asialle näkyvyyttä, myös rajojen ulkopuolella.
TALLENNA KAIKKI PUHELUT!!
Toimi nyt.