Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua AhIsTaA

Vierailija
18.04.2007 |

Ollaan lähdössä miehen kanssa kaksin viikonlopuksi lomalle. Ihanaa päästä kaksin mutta huolettaa nuo lapset. Miten ne pärjää, hoitaahan ne varmasti hyvin... Lapset on 2 ja 3v. Oon varmaan ihan outo mutta kamala huoli ja sääli lasten suhteen. Onko muilla tämmöstä vai oonko tulossa hulluksi vai pitäskö pysyä kotona vai mennä lomalle vai olla kotona lomalla vai MITÄ MÄ TEEN!!! =)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi