Lue keskustelun säännöt.
Mua AhIsTaA
18.04.2007 |
Ollaan lähdössä miehen kanssa kaksin viikonlopuksi lomalle. Ihanaa päästä kaksin mutta huolettaa nuo lapset. Miten ne pärjää, hoitaahan ne varmasti hyvin... Lapset on 2 ja 3v. Oon varmaan ihan outo mutta kamala huoli ja sääli lasten suhteen. Onko muilla tämmöstä vai oonko tulossa hulluksi vai pitäskö pysyä kotona vai mennä lomalle vai olla kotona lomalla vai MITÄ MÄ TEEN!!! =)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla