Mitä laitatte kasvissosekeittoon
itse tykkään laittaa tomaattia, pinaattia, vihreitä papuja, porkkanaa, kukkakaalia
Kommentit (31)
Vähän mitä milloinkin. Kiva tulee jos on lanttu, porkkana, peruna, ehkä bataatti, hieman kesäkurpitsaa.
Peruna-purjokeitto on myös lemppari.
En syö soseita, on mulla hampaat.
Tää on kumma muoti nyt syödä ruoka soseena, että pystyy syömään mahdollisimman paljon.
Raejuustoa kun keitto on laitettu lautaselle.
Tomaattimurskaa, sipulia, valkoisia papuja, mausteita - ja sitten kyllä myös kermaa pehmentämään tomaatin happamuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kumma muoti nyt syödä ruoka soseena, että pystyy syömään mahdollisimman paljon.
siehän tollo olet!
No ei.
Nuorimman lapsen lempiruokaa on kasvissosekeitto, johon tulee sipulia, valkosipulinkynsi, kukkakaalta, parsakaalta, bataattia, porkkanaa, kuohukermaa ja mausteet. Joskus olen nakannut sekaan keitetyn ylijääneen perunankin
Kasvisten lisäksi kermaa ja voita reilusti.
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruoka sulaa paremmin, kun sitä mm. soseuttaa.
Pääasiassa lihaa. Mahdollisesti hieman kasviksia kuten hkn sinistä.
Mä en tee itse. Ostan Apetit kasvisosekeittokuutioita pakasteena. Paistan sekaan broilerijauhelihaa ja keitän punaisia linssejä. Olen tuo 4. kommentoija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvisruoka sulaa paremmin, kun sitä mm. soseuttaa.
Ei vaikuta terveeltä, että ruoka pitää soseuttaa ennen kuin se sulaa :D:D
Useimmiten bataattia, paprikaa, tomaattia, sipulia ja valkosipulia ja paahdan jasvikset uunissa (tämä on tärkeää).
Vierailija kirjoitti:
Tomaattimurskaa, sipulia, valkoisia papuja, mausteita - ja sitten kyllä myös kermaa pehmentämään tomaatin happamuutta.
Hjyi hjlvt. Kuka tota syö.
Kasviksia