Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten paljon hyysäätte ukkoanne, kun ukko sairastaa? Mulla alkaa hiljalleen tulemaan mitta täyteen tuon meidän ukon kanssa. >:( Onko oikeutettu odottaa vastapalvelusta?

omaishoitaja
13.02.2023 |

reilu viikko sitten sairastu ja viikko sitten ekalla lääkärikäynnillä todettiin a influenssa. nyt menossa kymmenes päivä ja aamulla kuume oli vielä 40,8 astetta ja oksentelee tai siis yökkii kun oksennusta ei enää tule. Nyt ei enää suostu menemän vessaan oksentaa kun ei kuulemma enää jaksa nousta. kähisee hiljaisella äänellä ämpäriä sängyn viereen. nytki jotain voihketta kuuluu.

juoksuttaako teidän ukko teitä vastaavassa tilanteessa vai hoitaako itse tautinsa?

alkaa nimittäin hiljalleen mitta tulemaan täyteen sen kanssa. >:(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö sitä sikaa paistin pannulla parikertaa, niin on hetken hiljaa, jotta voit keskittyä olennaiseen täöllä vauva palstalla ...

Vierailija
2/13 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina olen hyysännyt sen verran kuin tarve on vaatinut.

Vierailija
4/13 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
5/13 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa huono. Epäilen taas jonkun vajaaälyisen kyhänneen aloituksen, kun ei osaa trollata niin ei osaa.

Vierailija
6/13 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 huono, ei lennä

Vierailija
7/13 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä hyysätään puolin ja toisin. Parempi minusta näin, kun tietää voivansa luottaa siihen, että puoliso tukee jos ei omat jalat kanna, niin kirjaimellisesti kuin kuvaannollisestikin.

Vierailija
8/13 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen hyysäsin, enää en.

Heti jos itse sairastuin, miehellä olikin sama vaiva ja pari muuta päälle ja jumittui sohvalle vaatimaan palvelua.

Minustahan ei niin väliä, kyllähän mä ennenkin olen sairaana hoitanut asiat.

No ollut vähän pakko, muuten ois jäänyt esim. lapset ilman ruokaa.

Vierailija
9/13 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt selvis mitä on ikuinen naisen rakkaus,jos toinen kuumeessa ja ei hyödyllinen 10 päivää on ehdottomasti liikaa, ja joutaa vaihtoon!

Vierailija
10/13 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidat olla melko kokematon miesten suhteen? nimittäin minun ukko jos ryhtyy flunssaa sairastamaan, niin silloin minulta tippuu kaikki asiat, ja alkaa välitön ja vaativa hoivaaminen. mies-flunssa voi olla jopa kuolemaksi huonosti hoidettuna. ensimmäinen vuorokausi on kriittinen, ja silloin on oltava erityisen varovainen. ei pidä vähätellä 37 asteen kuumetta, koska se pelkästään voi johtaa kuumeen nousuun sinne +40 tietämille. nessupaketti, fishermans frendejä ainakin 10 pussia, viltti ja joku kiva pleikkari peli valmiiksi ja ukko soffalle pötkölleen. helposti nieltävää ruokaa ja jaffaa myös oltava. yleensä on ohi muutamassa päivässä. välillä voi pitää kädestä ja paijata tukkaa. 

Vierailija
11/13 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkokuumetta pukkaa, kävisin uudelleen lääkärissä.

Vierailija
12/13 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin paljon ja niin kauan kun tilanne niin vaatii. 

Vierailija
13/13 |
13.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä parisuhteen kulmakivenä on toisesta huolehtiminen tilanteessa kuin tilanteessa. Olemme yksikkö, jonka tehtävä on selvitä hengissä ja elää elämäämme yhdessä mahdollisimman pitkään. Mitä tekisit jos kumppanisi saisi aivoverenvuodon tai syövän? Miten haluaisit vastaavassa tilanteessa että kumppanisi kohtelee sinua silloin? Miksi olet edes yhdessä miehesi kanssa jos et rakasta häntä?

N31

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi