Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen palavasti ihastunut nuorempaan mieheen, jolla ei ole hyvä menneisyys

Vierailija
20.11.2025 |

Hänellä on kaikki asiat aivan sekaisin ja kun hän tulee lähelleni meinaan pyörtyä, niin hyvältä hänen lähellä olo tuntuu. 

Olen tutustunut häneen töiden merkeissä, ei kuitenkaan samassa työssä. Hän ei ole kovin hyvätapainen, talousvaikeuksia ja muitakin ongelmia löytyy. Vaikka tiedän nämä kaikki niin kun hän katsoo minua ja on vieressä tuntuu siltä, että haluaisin että aika pysähtyy.

Joulun jälkeen en enää näe häntä ja mietin, miten voisin kertoa että haluaisin pitää hänet jollain tapaa elämässä. MUTTA hänellä on tyttöystävä, hän ei tiedä että minulla ei ole ketään. 

Annanko hänen vain mennä vai olisiko sopivaa sanoa, että ottaa yhteyttä jos olet joskus sinkku. Tämä tunne on todella voimakas, en muista vastaavaa. Joku kemia se on, toki voi olla yksipuoleista.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvät käytöstavat, puhuu juntisti, ei ole käynyt kouluja, on rikoksia, asennevamma yhteiskuntaa kohtaan ja varmaan myös päihdeongelma sekä väkivaltaisuutta. On jopa naista satuttanut ja tuomion saanut. Kirsikkana pahat ulosottovelat, eikä urheile, ei seuraa maailman menoa. Istuu illat syömässä huoltoasemalla ja pelaa vähätkin rahat hedelmäpeliin.

Silti kun tulee mun viereen ja istuu lähelle meinaan pyörtyä. On ollut mua kohtaan mukava ja hyväkäytöksinen. Itse asiassa niin suloinen, etten voi uskoa hänen mennyttä (tai nykyistä) elämää.

En ymmärrä itteeni ja ikäeroa on. Yhden yön voisi hänen kanssaan viettää ja haaveilen siitä, mutta en sorki siltikään varattuja. 

Ap

Vierailija
22/25 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama, mutta olen itse varattu. Töissä siis mies, joka on jotenkin niin ihastuttava. Tiedän, että oma mieheni on 10 kertaa parempi enkä ole pettämässä, mutta joku kummallinen hullutus tämä on. Tiedän, että varmaan pidemmästä suhteesta tämän miehen kanssa ei edes tulisi mitään, ollaan aika erilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ehdottaa yhden yön juttua, jos mies vaikka tulisi sinkuksi. Sit jos miehestä ei koskaan kuulu niin sit ei kuulu.

Vierailija
24/25 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole hyvät käytöstavat, puhuu juntisti, ei ole käynyt kouluja, on rikoksia, asennevamma yhteiskuntaa kohtaan ja varmaan myös päihdeongelma sekä väkivaltaisuutta. On jopa naista satuttanut ja tuomion saanut. Kirsikkana pahat ulosottovelat, eikä urheile, ei seuraa maailman menoa. Istuu illat syömässä huoltoasemalla ja pelaa vähätkin rahat hedelmäpeliin.

Silti kun tulee mun viereen ja istuu lähelle meinaan pyörtyä. On ollut mua kohtaan mukava ja hyväkäytöksinen. Itse asiassa niin suloinen, etten voi uskoa hänen mennyttä (tai nykyistä) elämää.

En ymmärrä itteeni ja ikäeroa on. Yhden yön voisi hänen kanssaan viettää ja haaveilen siitä, mutta en sorki siltikään varattuja. 

Ap

Millainen työ voisi johtaa sinut tapaamaan tällaisen miehen? Oletko varma, ettet kirjoita romaania?

Ja ikäero?

Vierailija
25/25 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sitä paljastaa, mutta luulen että tää mies tuntee vähän samoin, siks hän istuu usein tosi lähelle, se vaan tuntuu niin oikealta.