Li Andersson haukkuu kohuraportin
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011639391.htm
lPolitiikka
Vasemmistoliiton ex-puheenjohtajan mielestä VTV:n raportti Marinin hallituksen rahankäytöstä johtaa harhaan.
Kommentit (42)
Osasyllisenä tietenkin kiistää. Ei mitään uutta rahantuhlausrimtamalla.
Li on oman roolinsa vanki. Vaikka itse tietää että asia on toisin, ei voi sille mitään että pitää toistaa sitä puolueen(=jumala) mantraa.
Olisi pitänyt rahoittaa enemmän, vähän jäi vajaaksi kun se keskustan Saarikko oli koko ajan vastaan.
Lissu
On ihan oikeassa. Ja palstan länkyttäjät taas väärässä. VTV:n raportti on valheellinen.
Vierailija kirjoitti:
Li on yksi harvoja poliitikkoja joka perehtyy asiaan kuin asiaan ennen kuin sanoo siitä mitään. Lapasella valui hiki kuin saunassa kun li lateli sille faktoja. Olen seurannut eduskunnan keskusteluaja niin li on ns. asia linjan poliitikko. Kaikesta en ole hänen kanssaan samaa mieltä mutta yksi erittäin harvoista poliitikoista jonka voi sanoa olevan hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li on yksi harvoja poliitikkoja joka perehtyy asiaan kuin asiaan ennen kuin sanoo siitä mitään. Lapasella valui hiki kuin saunassa kun li lateli sille faktoja. Olen seurannut eduskunnan keskusteluaja niin li on ns. asia linjan poliitikko. Kaikesta en ole hänen kanssaan samaa mieltä mutta yksi erittäin harvoista poliitikoista jonka voi sanoa olevan hyvä.
Jäi pois hikoili siinä a studisossa kun li sanoi faktoja.
Li on tässäkin taas täysin oikeassa. Pilkkoi muutamalla lauseella koko VTV:n paperin uskottavuuden - tai ainakin julkisuudessa olleet oikeistolaisten tulkinnat raportista.
Tässä toimiva linkki:
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011639391.html
Lisäksi myös valtiovarainministeriö (!) on samaa mieltä harhaan johtamisesta:
VM: Hätkähdyttävä raportti liioittelee Marinin hallituksen törsäilyä
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011638626.html
On se Li kova asiapolitiikko.
Vierailija kirjoitti:
Li Andersson on Suomen rumin ihminen
Sun mielipide ja tiedätkö politiikka ei ole missikisat. Ihan naisen näköinen mutta sekin on asian vierestä puhumista. Isosti uutisoitiin että sanna tuhlasi miljardeja. Saisi tulla oikaisu yhtä isosti. Ja pikkusen ihmettelen sitä kun kaksi eri lafkaa saa eri tuloksen. Tarvitaanko kolmas tekemään varmuuslaskennan ja mihin tahoon luotetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Li on oman roolinsa vanki. Vaikka itse tietää että asia on toisin, ei voi sille mitään että pitää toistaa sitä puolueen(=jumala) mantraa.
Kun on valehtelun linjalle lähteneet, niin entisiä valheita pitää paikata aina uusilla ja uusilla valheilla.
Eräänlainen ikiliikkuja se on tuokin.
Miten Purra tähän keskusteluun liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoisia ne vassarit on kaikki.
Kun on valehtelun linjalle lähteneet, niin entisiä valheita pitää paikata aina uusilla ja uusilla valheilla.
Mene vaalien alla johonkin tilaisuuteen väittelemään li; n kanssa. Älä itke jos et pärjää...
Enpä tiedä, ainakaan itse en pidä Li Anderssonia Suomen johtavana taloustietäjänä, joten en hänen puheitaan talousasioista noteeraa.
Li:stä muistan vain, kuinka hän suuttui Ylelle, kun yle julkaisi jutun ja tilaston S2 oppilaista ja missä kouluissa heitä oli eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietysti mitenkään.
Leikit nokkelaa ja muuttelet toisten kommentteja mieleisiksesi.
Tosielämässä voisit saada palkinnoksi vaikka kipeän nenän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietysti mitenkään.
Leikit nokkelaa ja muuttelet toisten kommentteja mieleisiksesi.
Tosielämässä voisit saada palkinnoksi vaikka kipeän nenän.
Ah, se perinteinen.
Kun joku on persua nokkelampi, hiljennetään hänet väkivallalla
Li <3