Onko ok, että mies haluaa minun muuttavan hänen lapsuudenkotiinsa?
Osti perinnönjaossa 70-luvun talon hyvään hintaan muuttotappioaluuelta siskoiltaan. Elämäni vaikeutuisi muuton myötä, mm. olematon julkinen liikenne.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Hanki auto jos rakkautta on välillänne.
Miehellä olisi hyvä tilaisuus tulla vastaan hankkimalla se auto, mikäli AP suostuisi muuttoon.
Minusta noin isoista hankinnoista pitäisi jutella ensin puolison kanssa. Sehän vaikuttaa teidän molempien elämään. Minusta on huolestuttavaa, jos mies vain meni ja osti sen talon, eikä puhunut asiasta mitään sinun kanssa. Painaisin jarrua ja antaisin miehen mennä.
Vierailija kirjoitti:
Onko ok, että mies haluaa minun muuttavan hänen lapsuudenkotiinsa?
On OK.
Meillä vaimo peri vastaavan talon.
Ei ole. Lisäksi joudut luultavasti pidemmän ajan päästä osallistumaan ylläpidollisiin kustannuksiin, joista hyötyy vain omistaja. Ja jos muuttaisit, ikinä sieltä ei muutettaisi muualle ilman, että eroatte. Kannattaa käydä kipuilu nyt, eikä sitten myöhemmin.
T. Samassa tilanteessa ollut ja tällä hetkellä kaverin kohdalla vastaavaa tilannetta seuraava
Muuttaisiko miehesi mukana vai haluaako vain teille omat taloudet.
Voisin kuvitella jossain tapauksissa vaikka puolison maksavan, jotta toinen muuttaisi yhteisestä asunnosta pois.
En ikinä muuttaisi johonkin pikkupaikkakunnalle mammanpojan luo. En ymmärrä, miten jotkut miehet voivat olla niin kiintyneitä johonkin pikkukylään, josta jo puolet kavereista on muuttanut pois ja toinen puolisko alkoholisoitunut tai tehnyt itsemurhan.
No ei ole ok. Et suostu. Muita ideoita asumiseen.
Minä lähtisin, mutta rakastankin maaseutua.
En muuttaisi, elle talo ole hurmaava, hyväkuntoinen ja kauniilla paikalla.
Mies olettanee, että alat lämmittää leivinuunia, leipoa rönttösiä ja louskuttaa kangaspuita.
Talo tarvitsee ehtoisan emännän ja toimeliaan isännän. Näin varmaan oli aikoinaan... ja mies haluaa idyllin takaisin.
Hanki auto jos rakkautta on välillänne.