Pitääkö miehet muodokkaista, siroista ja hoikista blondeista
Kommentit (13)
Ero oli huomattava huomion saamisessa. Blondeilla on kivempaa =)
kerää tuplasti enemmän huomiota. Olen hoikka perusnätti likka hyvällä pyllyllä ja pienillä tisseillä.
Paljon on faneja esim. Karita Tuomolalla, Janina Frostellilla jne. Miss Universum on aina tumma
Olen yli 30 v mies, eikä voisi vähempää kiinnostaa, onko nainen tumma, vaalea vai siltä väliltä kunhan on muuten ihana! Tuntuu jotenkin keskenkasvuiselta tuollainen tukanvärin tuijottelu.
Aika moni mies pitää pienistä, siroista, tummista, vinosilmäisistä naisista eniten. :/
Brunette-fani on mieheni.
Ja kyllä esim. upeimmat naiset löytyvät tummista.
Useat Miss Maailmat, Penelope Cruz, Catherine Zeta-Jones, Janina Frostell, Salma Hayek, Jennifer Lopez, Cindy Crawford.
Lyökääs tiskiin yhtä kauniita blondeja
Blondeissa on vaan sitä jotain. raikkautta..
kuule nykyajan nainen ei edes sure sitä minkälainsesta naisesta/naisista joku mies saattaisi pitää
Vaan siitä minkälaisesta miehestä hän itse pitää!!!
voitko kuvitella miesten lehdessä keskustelua siitä pitävätko naiset blondeista miehistä????
jo on aikoja eletty
En edelleenkään tajua tota Janina hehkutusta mut ehkä oon niin nuori ja nainen.
Kauhee mesoaminen.. Jotku tykkää vaaleasta jotku tummasta. Se on ihan se ja sama millanen väri alla on. Ja nuo tähdethän värjää hiuksia kerran kuussa.
Mun miehellä on silmää naiskauneudelle. Enemmän pitää tummista naisista, mutta kyllä vaaleakin menee. Ei tykkää liian isoista rinnoista, mutta täysin rinnatonkaan ei ole kiva.
Yksi asia mistä mieheni ei tykkään ollenkaan on liikakilot, ja nyt ei puhuta mistään muutamasta kilosta, vaan reilusta ylipainosta.
Sitten on sellaisia pikkuasioita mistä mieheni ei tykkää, esim. iso kolo etuhampaiden välissä, tai ns. talttahampaat.
Ja mitä väliä sillä on, onko aito vai blondattu? Vaalea tukka joka tapauksessa.
Harvalla miehellä kai hiusten väri on mikään tärkeä kriteeri, mutta kysyttäessä tietysti voi aina vastata sen miellyttävämmän.
T: siro, muodokas blondi