Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Milloin viimeksi huomasit miehen vilkaisevan tai katsovan rintojasi?

Vierailija
19.11.2025 |

Tähän ei lasketa omaa miestä/naista.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään töissä. Miespuolinen työkaveri vilkaisi pari kertaa rintojani kun juteltiin.

Vierailija
2/35 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntaina aamupäivällä, kun pukeuduin kotiinlähtöä varten. Olihan hän niitä perjantain ravintolaillan jälkeen aika paljon ihaillut ja hyväillytkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen. Joku vastaantulija

Vierailija
4/35 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katso niin en tiedä.

Vierailija
5/35 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan huomannut. Olen varmaan sitten puolisokea mutta en tajua miten edes voisin huomata tuollaista, jos nyt ei suoraan eteen tule tuijottamaan.

Vierailija
6/35 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ku ei oo mitään katsottavaa. Tai eihän ne paidan alle näe enkä korosta niitä.

Vierailija
7/35 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan huomannut. Olen varmaan sitten puolisokea mutta en tajua miten edes voisin huomata tuollaista, jos nyt ei suoraan eteen tule tuijottamaan.

No tämä just. Sama koskee peppuvilkaisuja. Kenellä muka on silmät selässä?! Silti oon tapailumieheltä saanut kehuja niin rinnoista kuin pepusta. Jokseenkin hämmentävää :D 

Vierailija
8/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä just. Sama koskee peppuvilkaisuja. Kenellä muka on silmät selässä?! Silti oon tapailumieheltä saanut kehuja niin rinnoista kuin pepusta. Jokseenkin hämmentävää :D 

Pieni kehu kannattaa aina. Pimpsa on heti liukkaampi ja nainen muutenkin innokkaampi. Tapailumiehesi on oivaltanut jotakin olennaista. Ja molemmat voittavat. :)

Vierailija
9/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan ole vilkaissut rintojasi kun on jutellut kanssasi?

Vierailija
10/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki heteromiehet pitäs ihan oikeasti vaan tappaa

heteromiehet on ihan vit un oksettavaa säälittävää jätettä. ja olis kaikkien etu jos ne vaan laitettais riviin ja ammuttais

heteromiehet itsekin tän tajuaa. heteromies tietää että sen olis parempi kuolla. eikä kukaan jäis sitä kaipaamaan

millon muodostetaan heteromiesten tappopuolue. äänestäisin sitä ainakin itse

MIELI Kriisipuhelin 09 2525 0111 keskusteluapua kriisiin

Vierailija
11/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heteromiehet on ihan vit un oksettavaa säälittävää jätettä. ja olis kaikkien etu jos ne vaan laitettais riviin ja ammuttais

heteromiehet itsekin tän tajuaa. heteromies tietää että sen olis parempi kuolla. eikä kukaan jäis sitä kaipaamaan

MIELI Kriisipuhelin 09 2525 0111 keskusteluapua kriisiin

heterolle ainoa ratkaisu tuohon mielivammaan olis luoti pään läpi. ensimmäistä kertaa heteron korvien välissä liikkuisi edes jokin

Sinulla on ongelmia. Eikö äiti välittänyt sinusta lapsena? Isää et nähnytkään. Kasteletko vielä nykyäänkin vuoteesi?

Vierailija
12/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä. Minulla on iso tissit, joten miehet niitä mielellään katselevat. Ei haitttaa. Saa katsoa,

Vierailija
13/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä. En ajattele mitään. Kai se on vaistomaista katsoa.

Vierailija
14/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka päivä. Minulla on iso tissit, joten miehet niitä mielellään katselevat. Ei haitttaa. Saa katsoa,

Joku saattaa kiihottua katsellessaan, niin kuin mä kun ajattelen millaiset ne on ;) m 26 v

Vierailija
15/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

heterolle ainoa ratkaisu tuohon mielivammaan olis luoti pään läpi. ensimmäistä kertaa heteron korvien välissä liikkuisi edes jokin

Sinulla on ongelmia. Eikö äiti välittänyt sinusta lapsena? Isää et nähnytkään. Kasteletko vielä nykyäänkin vuoteesi?

sieltä kunnon ihmispaskan kiukut ja pahan olon purkaukset

hienot projisoinnit joo. me tiedetään kyllä kuinka te umpiheterot ootte käytännössä kaikki tulleet raiskatuiksi lapsena

tälläkin foorumilla on ollut lukuisia esimerkkejä siitä että heteroita on lapsena hyväkskäytetty. mut se on vaan normaalia, toisin kuin jos kyseessä olis homo

heterot pitäis systemaattisesti koota leireille ja kaikki tuhota. sitten ehkä ihmiset vois edes hetken olla onnellisia

heteroseksuaalisuus kulttuurina on täyttä saastaa. etenkin heterot tietää tän ja sen vuoks hetero vihaa kaikista eniten itseänsä

Vierailija
16/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, nyt on kovaa tekstiä. Mulle kävisi sun minua tappaamisyritys, lauantaina iltapäivällä. Aiemmin en vaan kerkee, olla sun tapettavana.

Pikkasen nyt häiritsee, oletko mies vai nainen? Niin vai jotain muuta? Sinänsähän on sama kun tulet mua tappamaan, oletko mies tai nainen, tai jotain muuta.

En itse kyllä tappais ketään, oli sitten kyse naisesta tai miehestä. Siinä välissä olevia en nyt jaksa ajatella.

Mies 57v.

Vierailija
17/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, kuin et oikein pitäisi tietyn seksuaalisen suuntautumisen omaavista miehistä.

Vierailija
18/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa siltä, kuin et oikein pitäisi tietyn seksuaalisen suuntautumisen omaavista miehistä.

mikä saatanan sherlock sä oot? ei helvetti ihan niinkö kirjoituksestani päättelit

Vierailija
19/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mikä saatanan sherlock sä oot? ei helvetti ihan niinkö kirjoituksestani päättelit

Vaikutat jotenkin pahantuuliselta.

Vierailija
20/35 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla, naapuri oli kahvilla ja imi pitkiä nännejäni.

N28 a-kuppi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme