Nainen. Milloin viimeksi huomasit miehen vilkaisevan tai katsovan rintojasi?
Kommentit (35)
Oma veikkaukseni on, ettäpalstan surullisenkuuluisa sukunimihullu on muuttunut nyt heterovihaajahulluksi. mihinkä koira karvoistaan pääsisi
Vierailija kirjoitti:
Oma veikkaukseni on, ettäpalstan surullisenkuuluisa sukunimihullu on muuttunut nyt heterovihaajahulluksi. mihinkä koira karvoistaan pääsisi
hanki elämä käytät ihan selvästi liikaa aikaa täällä. kukaan ei tiedä mitään "sukunimihullua", en ees minä vaikka oon täällä aivan liikaa
Viimeksi uimahallissa, kun mulla oli bikinit. Yleensä käytän peittävämpää kokouikkaria, mutten löytänyt sitä sinä päivänä mistään niin piti pukea jotkut parikymppisenä ostetut, topatut bikiniliivit. Kyllä uhmasivat kannut painovoimaa! :D Kun huomasin viipyileviä katseita, samaan aikaan huvitti ja hävetti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
heterolle ainoa ratkaisu tuohon mielivammaan olis luoti pään läpi. ensimmäistä kertaa heteron korvien välissä liikkuisi edes jokin
Sinulla on ongelmia. Eikö äiti välittänyt sinusta lapsena? Isää et nähnytkään. Kasteletko vielä nykyäänkin vuoteesi?
sieltä kunnon ihmispaskan kiukut ja pahan olon purkaukset
hienot projisoinnit joo. me tiedetään kyllä kuinka te umpiheterot ootte käytännössä kaikki tulleet raiskatuiksi lapsena
tälläkin foorumilla on ollut lukuisia esimerkkejä siitä että heteroita on lapsena hyväkskäytetty. mut se on vaan normaalia, toisin kuin jos kyseessä olis homo
heterot pitäis systemaattisesti koota leireille ja kaikki tuhota. sitten ehkä ihmiset vois edes hetken olla onnellisia
heteroseksuaalisuus kulttuurina on täyttä saastaa. etenkin h
Haistapa kuule kukkanen jonka lehmä eilen söi.
On tainnut mennä hetki. Joskus töissä oli mies kenen kanssa piti jutella säännöllisesti työasioita ja se oli kyllä selkeästi tissimiehiä. En usko että tajusi itse miten paljon puhuessa katsoo niihin ja ensimmäistä kertaa oli oikeasti tilanne missä teki mieli sanoa että hei minun silmät on täällä ylempänä.
Tänään töissä aloin riisuu hupparia niin työkaveri ihmetteli mitä aloin tekee ja katsoi. Ollaan tosin pantu muutaman kerran joten siinä ei ollu mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
On tainnut mennä hetki. Joskus töissä oli mies kenen kanssa piti jutella säännöllisesti työasioita ja se oli kyllä selkeästi tissimiehiä. En usko että tajusi itse miten paljon puhuessa katsoo niihin ja ensimmäistä kertaa oli oikeasti tilanne missä teki mieli sanoa että hei minun silmät on täällä ylempänä.
Tissimies täällä. Pahoittelen kaikkien meidän puolesta, mutta yksi vaikeimpia haasteita on kyllä olla vilkuilematta liikaa. Minullakin on yksi työkaveri jonka kanssa pitää todellakin keskittyä ettei katse karkaa. Sitten ohimennen huomaamatta vilkuilen... Paitsi että hän virnistelee minulle kyllä niin että varmaan huomaa.
Mulla on yleensä löysiä paitoja niin ei rinnat korostu. Peppua katsotaan päivittäin jos on tiukat housut ja lyhyt takki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan huomannut. Olen varmaan sitten puolisokea mutta en tajua miten edes voisin huomata tuollaista, jos nyt ei suoraan eteen tule tuijottamaan.
Eikö kukaan ole vilkaissut rintojasi kun on jutellut kanssasi?
En muista että olisin huomannut. Enhän minä seuraa ihmisten katsetta joka sekunti, ja vaikka näkisinkin että juttelukaverin katse harhailee (mitä se tietysti tekee koska jatkuva naaman tuijottaminen on kiusallista), mistä minä oikeasti tiedän mihin se kohdistuu, on siellä samalla suunnalla muutakin kuin maitorauhaset. Minä huomaan vain jos joku tulee möllöttämään sanomatta mitään suoraan eteeni pitkäksi aikaa... tai siis niin luulen. Onhan mahdollista etten siltikään huomaa :D.
Jouduttiin jonottamaan tuntemattoman miehen kanssa vierekkäin ja huomasin kuinka mies ei saanut katsettaan irti isosta rintavarustuksestani. Aiemmin ajattelin ettei juuri se paita päällä rintani juurikaan korostu, mutta sen odottelun ja miehen katseiden jälkeen kotona katsoin itseäni peilistä ja huomasin kuinka selvästi rintani erottuivatkaan juuri siinä ohuessa paidassa takin ollessa auki. Ohuen paidan alta isot rintani suorastaan heilahtelivat kun vähänkin muutin asentoani. En oikeastaan ihmettele yhtään miksi mies ei saanut katsettaan irti..
No ennen joo. mutta kun on vain yksi rinta, niin ei sitä kukaan tuijota.
Eilen. Nuori mies katsoi rintojani pitkään kun luuli etten huomaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tissimies täällä. Pahoittelen kaikkien meidän puolesta, mutta yksi vaikeimpia haasteita on kyllä olla vilkuilematta liikaa. Minullakin on yksi työkaveri jonka kanssa pitää todellakin keskittyä ettei katse karkaa. Sitten ohimennen huomaamatta vilkuilen... Paitsi että hän virnistelee minulle kyllä niin että varmaan huomaa.
Millä oikeudella sinä pahoittelet muiden puolesta?
Uimahallissa, eilen. Se ei haittaa, saa katsoa. Viihdyn kropassani ja nautin itsekin kookkaista ja kiinteistä rinnoistani.
Mä olen samanlainen. Huomaan kyllä, jos joku mies katsoo ystäviäni sillä silmällä tai flirttailee sille, mutta itse olen sellainen oman elämäni Patrik meritähti, että kaverit vaipuu epätoivoon kun en huomaa mitään 'ihan selkeitä yrityksiä' :D