Alan ymmärtää naisia, jotka kirjoittavat EI-listoja deitti-ilmoitukseen
Minulla ei mitään EI-listaa todellakaan ollut, vaan kerroin itsestäni (millainen ihminen olen, millaisia kiinnostuksenkohteita minulla on ja vähän elämäntyylistäkin) sekä siitä, mitä etsin. Etsin samanhenkistä, suunnilleen samanikäistä miestä ja toiveena parisuhde.
Toistaiseksi kaikki yhteydenotot ovat olleet henkilöiltä, jotka joko ovat täysin väärän ikäisiä, joilla ei ole mitään yhteistä kanssani tai ainakaan he eivät kerro itsestään mitään, mistä tulisi sellainen vaikutelma, ja suurin osa vaikuttaa etsivät pelkkää seksiseuraa. Voin kuvitella, että tällaiseen kyllästyneenä moni nainen yrittää rautalangasta vääntäen ja selkokielisen EI-listan kautta saada rajattua vääränlaiset yhteydenotot pois. Tuskin se mitään auttaa, ja tulevat silti huomaamaan, että EI-listasta huolimatta yhteydenotoissa on paljon juuri sitä, mikä luki EI-listalla. Mutta pystyn hyvin ymmärtämään, että miesten käytökseen turhautuneena moni alkaa jo deitti-ilmoitiusta tehdessä varautua siihen iäkkäiden miesten seksiseuranhakuviesteihin ja sen vuoksi tulee tehneeksi noita EI-listoja. Eli syynä ovat miehet, jotka eivät kykene kunnioittamaan sitä, mitä toinen hakee.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne viestit jotenkin sulta pois?
Mitä vit -tua yrität kysymyksellä kertoa!
Hohhoijaa.
Mene töihin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin niin kovassa kännissä että luulin ymmärtäväni naisia. Se oli alkoholin aiheuttama harha tai jopa hallusinaatio.
Jos tarvii kovan kännin siihen, että ymmärtää, että "en halua tätä" tarkoittaa "en halua tätä", niin ongelma ei ole sukupuolessa vaan älykkyysosamäärässä.
Tarkoitin ymmärtää naisia. Oletan että jokainen ymmärtää sanat en halua. Ehkä se vaatii vähintään sienitripin että voi ymmärtää naisia. Tosin olen aika varma että siinä on jokin juttu miksi naiset ja miehet eivät tule ikinä ymmärtämään toisiaan.
Tässä tapauksessa naisten ymmärtämiseen riittäisi se, että ymmärtää sanat "en halua", joten mikä siinä on vaikeaa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos ongelma on se että miehet eivät joko lue naisen tekstiä tai välitä siitä, niin eihän ei-listoillakaan ole silloin mitään vaikutusta.
Ei olekaan. Mutta ne naiset eivät ole vielä sisäistäneet sitä. Ymmärrän, miksi he päätyvät niitä EI-listoja laatimaan. Ja aina ei muuten edes ole kyse siitä, ettei tekstiä olisi luettu - joskus käy ilmi, että se on luettu, mutta naisen toiveet ja preferenssit on vain ignoorattu yhdentekevinä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on julmia sosiopaatteja. He vaativat listoilla miehiltä monenmoista, mutta eivät itse edes täytä omia vaatimuksiaan.
Miksi naisen täytyisi täyttää omat vaatimuksensa, kun hän miettii, mitä ominaisuuksia toivoo kumppaniltaan? Haetko nyt jotain sellaista, että naisten pitäisi ajatella miesten puolesta? Mitäpä, jos miehet ajattelisivat itse ja miettisivät omat vaatimuksensa ja sen, onko nainen heidän toiveittensa mukainen - sen sijaan, että yrittävät ulkoistaa ajattelun ja kumppanivalintansa naisille.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tämän typerän hokema toistelun lopettaa.
Vaikka asia ei olisi keltään pois, ei se tarkoita sitä että asia olisi silti mitenkään ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tämän typerän hokema toistelun lopettaa.
Vaikka asia ei olisi keltään pois, ei se tarkoita sitä että asia olisi silti mitenkään ok.
hokeman*
Parisuhteet alkavat seksillä, ja vain sillä, jos et enää siihen kykene on vika sinussa, ei miehissä.
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteet alkavat seksillä, ja vain sillä, jos et enää siihen kykene on vika sinussa, ei miehissä.
Seksi on ylivoimaisesti suurin syy alkaa suhteeseen naisen kanssa.
Miehet ajattelee lähinnä kullinsa kautta eivätkä kykene kommunikoimaan naisen kanssa sivistyneesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat venus planeetalta nykyään. Miehet jalat tukevasti maan pinnalla. Prinsessat ei ymmärrä että miehen tehtävä ei ole palvoa heitä jatkuvasti vaan heillä on oltava aikaa myös korjata polkupyörät ja autot, kunnostaa ja remontoida talot. Nainen kuvittelee että hemmottelua suhteen tulisi olla vaikka todellisuudessa romantisointi ja haaveilu on paljon antoisampaa kuin tylsä arki.
Ei vaikuta siltä, että miehet ovat noin kiireisiä, kun heillä on aikaa pommittaa viesteillä sellaisiakin naisia, jotka ovat ihan selvällä suomen kielellä ilmaisseet etsivänsä jotain täysin toisenlaista miestä.
Miehet eivät yleensäkään lue profiilien tekstejä. Kiinnittävät huomiota ainoastaan kuvaan ja sukupuoleen.
Säästäkää itseänne ja muita, ja tulkaa pois sieltä Tinderistä.
Turhaan antavat itsestään epäkohteliaan kuvan. Jos mies kuvittelee olevansa luojan lahja naissukupuolella, ei hän kuitenkaan lue mitä siellä sinun ilmoituksessa lukee, vaan vastaan siihen lukematta
Vierailija kirjoitti:
On. Jos 99% on pelkkää epäsopivaa p****kaa (varattuja, pervoja, juoppoja, hulluja jne.), niin vaikea kaivaa esille se 1% normaaleista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet ajattelee lähinnä kullinsa kautta eivätkä kykene kommunikoimaan naisen kanssa sivistyneesti.
Jos se on naiselle vaikeaa että mies haluaa seksiä niin naisen ei kannata alkaa suhteeseen. Oikeasti naisen ei tarvitse erikseen kysyä mieheltä haluaako hän seksiä. Tietenkin haluaa jos naista yrittää.
Olen kuullut, että miehet ei kauheesti lue noita profiileita.
M50
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se on naiselle vaikeaa että mies haluaa seksiä niin naisen ei kannata alkaa suhteeseen. Oikeasti naisen ei tarvitse erikseen kysyä mieheltä haluaako hän seksiä. Tietenkin haluaa jos naista yrittää.
Vaikuttaa epävakaalta mieheltä, jos haluaa lähes tuntemattoman naisen kanssa seksiä. Tuskin muuta olisi edes tarjolla.
Miehet ei niitä profiileja lue joten ajanhukkaa ei-listat, vaikka tosiaan itsekin ymmärrän. Myös ajanhukkaa kertoa ettei halua yhden yön säätöjä sillä miehet joko ei lue tai sitten ajattelevat, että kuitenkin antaa jos naama miellyttää (koska itse antaisivat).
Ainoat miehet jotka ehkä lukevat tekstejä on ne tositarkoituksella liikkuvat. Siksi teksti omistetaan heille ja itse karsii epäsopivat vetämällä rankalla kädellä vasemmalle kaikki sellaiset jotka ei vastaa omia toiveita.
Vierailija kirjoitti:
Osa miehistä on varmasti tämän ajattelumallin saanut. Mutta on meitä muunlaisiakin.
Kerro miten naiset ajattelee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa epävakaalta mieheltä, jos haluaa lähes tuntemattoman naisen kanssa seksiä. Tuskin muuta olisi edes tarjolla.
Nopein tutustuminen joka johti seksiin oli alle tunti baarissa. Eikä ole ainoa nainen joka on yhden illan tutustumisella antanut. Joidenkin panojen kanssa tapailtiin useitakin kertoja.
Hohhoijaa.