Alan ymmärtää naisia, jotka kirjoittavat EI-listoja deitti-ilmoitukseen
Minulla ei mitään EI-listaa todellakaan ollut, vaan kerroin itsestäni (millainen ihminen olen, millaisia kiinnostuksenkohteita minulla on ja vähän elämäntyylistäkin) sekä siitä, mitä etsin. Etsin samanhenkistä, suunnilleen samanikäistä miestä ja toiveena parisuhde.
Toistaiseksi kaikki yhteydenotot ovat olleet henkilöiltä, jotka joko ovat täysin väärän ikäisiä, joilla ei ole mitään yhteistä kanssani tai ainakaan he eivät kerro itsestään mitään, mistä tulisi sellainen vaikutelma, ja suurin osa vaikuttaa etsivät pelkkää seksiseuraa. Voin kuvitella, että tällaiseen kyllästyneenä moni nainen yrittää rautalangasta vääntäen ja selkokielisen EI-listan kautta saada rajattua vääränlaiset yhteydenotot pois. Tuskin se mitään auttaa, ja tulevat silti huomaamaan, että EI-listasta huolimatta yhteydenotoissa on paljon juuri sitä, mikä luki EI-listalla. Mutta pystyn hyvin ymmärtämään, että miesten käytökseen turhautuneena moni alkaa jo deitti-ilmoitiusta tehdessä varautua siihen iäkkäiden miesten seksiseuranhakuviesteihin ja sen vuoksi tulee tehneeksi noita EI-listoja. Eli syynä ovat miehet, jotka eivät kykene kunnioittamaan sitä, mitä toinen hakee.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat venus planeetalta nykyään. Miehet jalat tukevasti maan pinnalla. Prinsessat ei ymmärrä että miehen tehtävä ei ole palvoa heitä jatkuvasti vaan heillä on oltava aikaa myös korjata polkupyörät ja autot, kunnostaa ja remontoida talot. Nainen kuvittelee että hemmottelua suhteen tulisi olla vaikka todellisuudessa romantisointi ja haaveilu on paljon antoisampaa kuin tylsä arki.
Ei vaikuta siltä, että miehet ovat noin kiireisiä, kun heillä on aikaa pommittaa viesteillä sellaisiakin naisia, jotka ovat ihan selvällä suomen kielellä ilmaisseet etsivänsä jotain täysin toisenlaista miestä.
Mutta jos ongelma on se että miehet eivät joko lue naisen tekstiä tai välitä siitä, niin eihän ei-listoillakaan ole silloin mitään vaikutusta.
Suurin osa etsii sitä seksiseuraa. Itsekään en mene siihen miinaan, jossa olen nähnyt ihmisten riutuvan sukupolvesta toiseen. Kuka edes yrittäisi alkaa parisuhteeseen töiden, harrastusten, ystävien, jne lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat venus planeetalta nykyään. Miehet jalat tukevasti maan pinnalla. Prinsessat ei ymmärrä että miehen tehtävä ei ole palvoa heitä jatkuvasti vaan heillä on oltava aikaa myös korjata polkupyörät ja autot, kunnostaa ja remontoida talot. Nainen kuvittelee että hemmottelua suhteen tulisi olla vaikka todellisuudessa romantisointi ja haaveilu on paljon antoisampaa kuin tylsä arki.
Olet vaan laiska. Oma mieheni jaksaa kyllä hoitaa osansa kotitöistä JA pitää minua prinsessana.
Muutenkin omituista, että miksi nainen pitäisi saada, jos sille ei ole aikaa eikä siihen ole mielenkiintoa?
Vierailija kirjoitti:
Miestä yritetään ajaa nyt vuorostaan kotiin lasten kanssa, koska voimaantunut naiskunta haluaa oman vuoronsa mennä töissä ja harrasteissaan. Sori, naiset. Ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miestä yritetään ajaa nyt vuorostaan kotiin lasten kanssa, koska voimaantunut naiskunta haluaa oman vuoronsa mennä töissä ja harrasteissaan. Sori, naiset. Ei onnistu.
Mies luulee että jostain putkahtaa lapsia, vaikka asenteensa vuoksi ei saa seksiäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies luulee että jostain putkahtaa lapsia, vaikka asenteensa vuoksi ei saa seksiäkään.
Mulla on terveet kädet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on terveet kädet.
Sinun käsistä tulee lapsia? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on terveet kädet.
Sinun käsistä tulee lapsia? Ok.
Enkö muka sanonut riittävän selvästi et-ten ha-lu-a lap-si-a?
Itse kun oli tinderissä, niin nämä EI- lista naiset meni kyllä heti vasemmalle. Kaikilla saa olla ehtonsa, mutta tämä kertoo lähinnä negatiivisuudesta ja siitä, ettei itsestään edes haluta kerota mitään.
Sinänsä en epäile, etteikö naiset saisi viestejä myös vääriltä tyypeiltä, mutta toisaalta, mutta toisaalta, jos oma vuorovaikutus on puutteellinen, niin EI- listaaja eivät herätä kiinnostusta niissä, jotka oikeasti yhteyttä.
Onko ne viestit jotenkin sulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Aikaa ja vaivaa.
Lisäksi usko maailmaan murenee kun huomaa, etteivät miehet joko osaa lukea tai eivät välitä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Itse kun oli tinderissä, niin nämä EI- lista naiset meni kyllä heti vasemmalle. Kaikilla saa olla ehtonsa, mutta tämä kertoo lähinnä negatiivisuudesta ja siitä, ettei itsestään edes haluta kerota mitään.
Sinänsä en epäile, etteikö naiset saisi viestejä myös vääriltä tyypeiltä, mutta toisaalta, mutta toisaalta, jos oma vuorovaikutus on puutteellinen, niin EI- listaaja eivät herätä kiinnostusta niissä, jotka oikeasti yhteyttä.
Sama homma. Tulee tosi negatiivinen ensivaikutelma ja kuva ihmisestä, että suhtautuu deittailuun todella negatiivisesti, mutta silti harrastaa sitä jostain syystä.
Niitä ihmisiä, joille nuo listat on suunnattu niin ei varmaan voisi vähempää kiinnostaa ja viestiä tulee silti.
Kerran olin niin kovassa kännissä että luulin ymmärtäväni naisia. Se oli alkoholin aiheuttama harha tai jopa hallusinaatio.
Vierailija kirjoitti:
Kerran olin niin kovassa kännissä että luulin ymmärtäväni naisia. Se oli alkoholin aiheuttama harha tai jopa hallusinaatio.
Jos tarvii kovan kännin siihen, että ymmärtää, että "en halua tätä" tarkoittaa "en halua tätä", niin ongelma ei ole sukupuolessa vaan älykkyysosamäärässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikaa ja vaivaa.
Lisäksi usko maailmaan murenee kun huomaa, etteivät miehet joko osaa lukea tai eivät välitä mistään.
On se kova paikka kun huomaa ettei ole kiinnostuva miesten silmissä. Usein tästä syyllistetään ensisijaisesti muita. Ihmiset ovat pinnallisia, tyhmiä, eivät arvosta oikeita asioita ja niin edelleen. En osaa, enkä edes halua ottaa tähän kantaan. Ihmiset ovat sellaisia kuin ovat ja sen asian kanssa on vain tultava toimeen.
(Omasta mielestäni ihmiset ovat todella jees.)
Naiset on julmia sosiopaatteja. He vaativat listoilla miehiltä monenmoista, mutta eivät itse edes täytä omia vaatimuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vit -tua yrität kysymyksellä kertoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tarvii kovan kännin siihen, että ymmärtää, että "en halua tätä" tarkoittaa "en halua tätä", niin ongelma ei ole sukupuolessa vaan älykkyysosamäärässä.
Tarkoitin ymmärtää naisia. Oletan että jokainen ymmärtää sanat en halua. Ehkä se vaatii vähintään sienitripin että voi ymmärtää naisia. Tosin olen aika varma että siinä on jokin juttu miksi naiset ja miehet eivät tule ikinä ymmärtämään toisiaan.