Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saisin työpaikan, jonne on matkaa 70 kilometriä. Jaksaako ajaa?

Vierailija
18.04.2007 |

Busseja ei mene. Tie on päällystetty mutta kapeahko maantie. Onkohan tuo työhönmenoaluetta? Kuinka monta km raja on? Onko joku jaksanut ajaa vuosia tuollaista matkaa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka olisi 2400. Tie on huonohko eli mutkainen ja on hirvivaara. Auto on käytössä joka tapauksessa. Työ olisi mieluista. Talvella ajo pelottaa :( Lähempää ei löydy vastaavaa työtä. Vähän läheltä liippaavaa kyllä, mutta ammatillisesti ei niin kiinnostavaa. Muuten kyllä. Huoh. Kertokaa vielä te, jotka ajattel matkaa lisää.

Vierailija
22/26 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin olen 5v jaksanut käydä. Ajomatkalla on kiva kuunnella musiikkia, jotenkin sitä työasiat kerkee jäämään taka-alalle kun kotiin saavun. Minua ei ole koskaan ajaminen pelottanut, oli keli mikä vaan.

Mutta kateellinen olen työkaverille, joka on 10 min. päästä jo kotona, kun itsellä kuluu tunti matkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nautin siitä omasta ajasta mikä mulla työmatkojen ajan on. Saa aatella rauhassa omia asioita ja rentoutua musiikkia kuunnellen. Toiseen työpaikkaani on matkaa 12km, ja mieluummin ajan tuonne kauemmas. Kyllä siihen pitkäänki työmatkaan tottuu. Toisaalta jos pelkää ajamista/ei nauti siitä, niin silloin ei kannata harkitakaan. Kun tääki on vähän sellanen luonnekohtanen kysymys...

Vierailija
24/26 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työmatka piteni 2 km:sta 65 kilometriin. Kyllä tuon työn voisi ottaa jos on kunnon auto! 140 km on kuitenkin pitkä matka ajaa joka työpäivä huonolla autolla.

Vierailija
25/26 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minuakin ap. hirvittäisi ajella kesät talvet jotain kapeaa mutkaista tietä, jolla liikkuu vielä paljon hirviä. Joka työmatkaa saisi pelätä. No tietenkin onnettomuus voi sattua moottoritielläkin, mutta on se nyt paljon harvinaisempaa.

Vierailija
26/26 |
18.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuosta 65 km noin puolet on moottoritietä