Vinkki miehille jotka valittavat ettei naista löydy!
Onko sinulle koskaan tullut tinderissä mätsiä johon nainen olisi laittanut että oli pakko tykätä, koska sinulla on niin hyvä esittelyteksti? Jos ei niin miksi et tee asialle mitään vaan keskityt vain valittamiseen? Sun itse se pitää tehdä, ei naisten. Mieti mistä naiset tykkää ja jos olet sellainen nii kerro se. Olen itse se varsin tavallinen mies, mutta lämmin sydän. Tein tinderiin sellaisen profiilin (kaikki merkit käytössä) että lukuisat naiset kirjoittivat kuinka oli pakko tykätä koska sinulla on niin hyvä tuo esittelyteksti. Aika nopeasti sieltä löytyi todella viehättävä nainen. Nyt kun mätsistä on aikaa yli puoli vuotta nainen kertoi että on ihanaa kun sinulle voi puhua ja kertoa mistä vain ja olet siinä mukana vieläkin, etkä juokse karkuun. Oli asia joka minulla oli tinderissä ja pystyin vain todeta että tästähän juuri siellä tinderissäkin kerroin. Eli käy myös toteen.
Kommentit (38)
Olen saanut iskettyä kauniin naisen deittipalstalta ilman kuvaa. Ei tosin Tinderistä. Pitää olla vain fiksut jutut.
Kuulosta jotenkin semmoselta pehmeältä ja miellyttämis haluiselle miehelle hyi
Nainen isketään baarissa, ensin pitää juoda hyvät pohjat kotona ja muutama nopea snapsi tiskillä
Hommasin tuollaisen pelimieskirjan ja lukaisin sen läpi. Nyt onneni on kääntynyt ja en aikaisemmin tiennytkään että vosut ovat noin helposti huijattavia tapauksia...
Aloittaja on naisensa mieskaveri. Nainen näkee aloittajan turvallisena ystävänä eikä oikeana miehenä.
Kokeilin vaan tinderiä niin tuli heti mätsi. Kehui kuvaani, joka oli maisemakuva, oma hämäräkuva sitten viimeisenä. Treffattiin ja muutama luontoreissu tehty yhdessä. Vakavampaa en voi suunnitellakkaan kun olen varattu.
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin vaan tinderiä niin tuli heti mätsi. Kehui kuvaani, joka oli maisemakuva, oma hämäräkuva sitten viimeisenä. Treffattiin ja muutama luontoreissu tehty yhdessä. Vakavampaa en voi suunnitellakkaan kun olen varattu.
Niin, kyllähän sitä silloin flaksi käy kun on varattu. Eikö yhtään hävetä että veit jonkun yksinäisen miehen vosun?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja on naisensa mieskaveri. Nainen näkee aloittajan turvallisena ystävänä eikä oikeana miehenä.
Komppaan. Tuo lause "sulle voi puhua mistä vain" paljastaa, miten "kuuma" suhde on kyseessä.
siis onko joku niin sekaisin, että kuvittelee tinderistä löytävänsä muuta kun katujen naisen? se on pelkkä alennuslihatiski, eli ylijäämäseuraa tarjolla. ei sieltä elämänkumppania löydy.
Vierailija kirjoitti:
siis onko joku niin sekaisin, että kuvittelee tinderistä löytävänsä muuta kun katujen naisen? se on pelkkä alennuslihatiski, eli ylijäämäseuraa tarjolla. ei sieltä elämänkumppania löydy.
Jätkä joutuu käyttämään Itä-Euroopan 50e puhkipoljettuja maksullisia :,)
Vierailija kirjoitti:
Kuulosta jotenkin semmoselta pehmeältä ja miellyttämis haluiselle miehelle hyi
Anteeksi, mutta onko miehellä sellainen lähes äärimmäinen empatiakyky yhtäkuin pehmeä miellyttämishaluinen? Jos niin miksi sitten tinderissä oikeastaan yksi salainen sana empaattisuus, sen lisääminen profiiliin hyvin sanoin suorastaan räjäytti tykkäysten määrän. Niitä tuli yksittäisiä tasaisesti, kunnes kerroin jotain empaattisuudestani ajatella asioita, tuli yhdessä illassa monta kymmentä tykkäystä ja se on miehelle paljon. Kun sitten aloin jutella heidän kanssaan niin "ei tuollaisia miehiä ole olemassakaan", kun tavattiin ja kahviteltiin, haluttiin tavata uudestaan ja uudestaan. Itsestään alkoi tulla viestejä "tulisin käymään mutta ei pyydetä, tuu käymään, mitä sulla on viikonloppuna" vasta treffien jälkeen moni nainen sanoi että olet komea ja herrasmies, ei kukaan sitä ulkonäköä mätsin tultua kehunut. Ap
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on naisen kirjoittama.
Kyllä, logiikka paljastaa.
Eli pitäisi kirjoittaa olevansa sellainen mistä muut tykkää, eikä sellainen kuin oikeasti on, tämäpä vasta viisaus, joutuu joka kerta turhille treffeille.
T Ajanhukkaa
Vierailija kirjoitti:
Niin onkin. Etkös sinäkin naista etsi epätoivon vimmalla? Ota nyt helvetissä naisen neuvo onkeesi, ääliö, kun ne miesasiamiesoppaiden paskavinkit eivät ole toimineet.
Vierailija kirjoitti:
Nainen isketään baarissa, ensin pitää juoda hyvät pohjat kotona ja muutama nopea snapsi tiskillä
Aamulla heräät kuset housussa putkassa ja luulet saaneesi.
Vierailija kirjoitti:
Nainen haluaa turvallisen ystävän miehekseen, ei öyhöttävää ja hakkaavaa persua.
taasko kala opettaa kalastajaa, että miten kannattaa kalastaa?
Vierailija kirjoitti:
Mutta näin päin. Nainen oli heti ensimmäisten treffien jälkeen todella otettu ja kertoi kuinka onnellinen on ja oli hyvä olla. Minä vastasin että samoin, mutta sovitaanko että tutustellaan kuitenkin rauhassa, ettei samantien mitään seurusteluja. Nainen kysyi että onko sulla sitten muitakin joiden kanssa haluat samaa. Tähän vastasin että ei, koko tinderi on poistettu, mutta mihin meillä on kiire kun parisuhteessakin ollaan parhaita ystäviä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komppaan. Tuo lause "sulle voi puhua mistä vain" paljastaa, miten "kuuma" suhde on kyseessä.
Mä en halua suhdetta, jossa ei voi puhua mistä vain. Ällöttää pelkkä ajatuskin miesapinasta, joka vain örisee ja rapsuttelee itseään.