Miksei nykyisin saa kommentoida edes myönteisesti toisen ulkonäköä tai kehoa?
Luin lehdestä, että toisen ulkonäköä tai kehoa on viisainta olla kommentoimatta edes myönteisesti. Mihin perustuu tämä suositus?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää vähän jos joku laittaa somen kommenttikenttään Kaunis. Ihan kuin ei muuta olisi ominaisuuksilta ja valehteleeko se miellyttääkseen.
Poikani ollessa pieni kaikki kehui kuinka kaunis lapsi on, kerran poika sitten totesi ettei jaksa olla kaunis. Eli noin neljä vuotiaana tajusi että muut kehuu vain ulkonäköä ei esimerkiksi sitä mitä osaa jne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nykyään naiset kuvittelevat automaattisesti miehen yrittävän iskeä, jos sanoo jotakin positiivista. Ette te niin ihania ole kuitenkaan.
No pidä se suusi sitten kiinni. Helppoa, eikö?
Oletpas sinä ihanan oloinen henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Töissä kuuntelin, kun oli radio päällä jo 2006 kuinka joku tutkija, ei varmaan yllätys että nainen, kertoi kuinka jo kampaajalla käynnin jälkeen ei saa sanoa että leikkaus/väri sopii sinulle kun on kuuleman seksuaalista ahdistelua. Vieläkin ihmettelen, että kaikkien pitää vain olla hiljaa kun ihminen on tunteja istunut kampaamossa ja menettänyt satasia, työkaverit ei saa sanoa mitään
Älä vit*u jaksa vänkyttää ja väärinymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska nykyään naiset kuvittelevat automaattisesti miehen yrittävän iskeä, jos sanoo jotakin positiivista. Ette te niin ihania ole kuitenkaan.
No pidä se suusi sitten kiinni. Helppoa, eikö?
Oletpas sinä ihanan oloinen henkilö.
"Jos hymyilisit olisit kauniimpi nönnönnöö" = uskaltaisin vielä röyhkeämmin tupata ihollesi ja uimaan liiveihisi "ilman taka-ajatuksia" niin.
Ei teille nyt vain suoda vihreää valoa ja lupaa tulla vonkaamaan vänisemään kun se koko huonokäytöksinen seuranne = epätoivottua.
Kommentoitko myös muiden miesten ulkonäköä ja vartaloa (edes myönteisesti...)?
Jos et niin mikset? Miksi naisten pitäisi olla limaiselle mieskatseellesi tarjottimella?
Koska se paljastaa sen, että tarkastelet mua päästä varpaisiin, ja kommentoit ääneen. Se on törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Koska se paljastaa sen, että tarkastelet mua päästä varpaisiin, ja kommentoit ääneen. Se on törkeää.
Unohdit arvostelun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohdit arvostelun.
Mä jatkaisin tästä. Mies kehuu vasemmalla puolella olevaa naista kauniiksi, mutta ei oikealla puolella olevaa. Arvostelee siis mielessään molemmat, joten toisen "kehumatta" jättäminen tarkoittaa, että miehestä tämä nainen ei ole kaunis. Kehumalla toista naista hän siis loukkaa toista.
Voi hyvää päivää sentään. Toihan on kuin mielipuolen päiväkirjasta. Tottakai saat kehua, vaikkapa naista, jos siihen on aihetta. Ei tätä maailmanmenoa sentään määrittele vielä kaikesta mielensä pahoittavat. Jessus sentään mikä ajatus.
Miksi sinun pitäisi väkisin saada kommentoida kenenkään ulkonäköä kun korkeintaan harva marginaalikynnysmattoreppana kaipaa sinun tai kenenkään kommentteja ulkonäöstään? Kommenttisi eivät tuo mitään lisäarvoa eivätkä johda mihinkään positiiviseen sinullekaan, joten miksi noin peppukipuilet kun et pääse arvostelemaan?
Tuon säännön tarkoituksena on estää heteroparisuhteita muodostumasta ja sitä edistää feministien tavoitteita. Mitä enemmän miehet ja naiset etääntyvät toisistaan niin sitä parempi feministeille.
Eikö saa enää edes kommentoida ulkonäköä? Nyt sitä woke-pipoa vähän löysemmälle!
Saako enää edes sanoa, että oletpa sinä lihonnut?
Saako enää edes sanoa, että olen vesipää? Saako?
Vierailija kirjoitti:
Töissä kuuntelin, kun oli radio päällä jo 2006 kuinka joku tutkija, ei varmaan yllätys että nainen, kertoi kuinka jo kampaajalla käynnin jälkeen ei saa sanoa että leikkaus/väri sopii sinulle kun on kuuleman seksuaalista ahdistelua. Vieläkin ihmettelen, että kaikkien pitää vain olla hiljaa kun ihminen on tunteja istunut kampaamossa ja menettänyt satasia, työkaverit ei saa sanoa mitään
Höpö höpö.
Entäs saako Rejo-Setä enää edes sanoa Pikku-Marjukalle että onpa Pikku-Marjukan tissit kasvaneet?
Kun ei saa niin ei saa. Yhyy pakottava pakollinen pakon pakon pakko olisi yhyy...
Ei tarvitse kommentoida julkisivua, joka ei ole kommentoijan omistuksessa (saavutettavissa) eikä tule olemaankaan.