Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLE: Mies heitti vammaisen Johannan puskaan ja raiskasi

Vierailija
19.11.2025 |

Kun tuon artikkelin lukee YLEn sivuilta, niin huomaa, että raizkaaja oli joku Ahmedtahmedmuhammed.

En kuitenkaan ymmärrä, miksi sitä ei tuo Johanna artikkelissa maininnut, ei raiskaaja tarvitse mitään intimiteettisuojaa, päinvastoin.

Lisäksi kun todetaan, että vammaisiin kohdistuneet raizkaukset on lisääntyneet, niin ei tarvi paljon ajatustyötä tehdä, kun tajuaa KETKÄ siinä tapauksessa on raizkaajia. Selityskin näillä raizkaajilla on aina sama tyyliin: "Hän itse pyysi, tai se tapahtui yhteisymmärryksessä, tai hän itse sitä ehdotti ja riisui pikkuhousut pois".

Kommentit (150)

Vierailija
101/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsi oli kerran päiväkodin pihalla ja kun poistuin näkyvistä postinjakaja (musta mies) meni juttelemaan. Tai yritti mutta tyttöni ei huomioinut aidan takaa puhuvaa. Huomasin tuon jälkeen muutenkin kyttäävän tyttöpuolisia lapsia kylällämme.

Mä pelkään näitä. Yks 15v somppupoika kävi kimppuuni aikoinaan keskellä päivää. Mun kohdalla ei ollut vielä puukkoa mukana mutta eräänkin mummon vei puskaan puukolla uhaten. Jäi kiinni. Uhreja paljon. 

Työkaveri karkotettiin suomesta useiden törkeiden raiskausten vuoksi. Oli tosi mukava töissä. Musta mies. 

Vierailija
102/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tätä jo 90luvulla. Somppumies tarjosi kaverille tupakkaa ja repi puskaan,joku koiranpissattaja pelasti. Kaveri oli 15. Oli ihan yleistä,että seuraili nuoria tyttöä huudellen "love,kisses, sex". Ei noista mitään ilmoituksia tehty ja vanhemmat vaan vähätteli tilannetta.

Muisan miten puhuttiin siitä,kun somppuäijä tap poi 15vuotiaan Tuulin Tampereella että hulluja ne kaikki on ja kuka vaan meistä voi olla seuraava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tyypit tulee kulttuurista jossa nainen ei ole minkäänarvoinen ja hämmästyy,kun tuhma poliisi pidättääkin.

Kun itsehän naiset  antoivat suostumuksen hymyilemällä ja kulkemalla yksin.  Ja oli seksuaalinen hätätila.

Vierailija
104/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa mainittu tapaus on vuodelta 2002, tekijänä oli 16 vuotias ruandalainen. Löytyy mur ha in fo kun hakee sanoilla neliraaja*

Vierailija
105/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesviha näkyväksi.

Vierailija
106/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet syyttävät suomalaisia naisia m muuttajien tekemistä raiskauksista. Huh miten sairasta. 

Me naiset olemme koiran asemassa myös omassa maassamme.

Vierailija
107/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mies, vaan kapinen elukka. 

Vierailija
108/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa mainittu tapaus on vuodelta 2002, tekijänä oli 16 vuotias ruandalainen. Löytyy mur ha in fo kun hakee sanoilla neliraaja*

https://mur ha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?p=1212567&hilit=neliraaja%2A#p1212567

Korjaa linkki yhdelle riville

Vierailija
109/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset miehet syyttävät suomalaisia naisia m muuttajien tekemistä raiskauksista. Huh miten sairasta. 

Me naiset olemme koiran asemassa myös omassa maassamme.

No ajakaa ne ulos sitten. Ai ette pysty. No antakaa sitten miesten ajaa ne ulos. Wää wää ihmisoikeudet ja muuta paskaa. No vetäkää sitten v ittu päähän ja olkaa hiljaa.

Vierailija
110/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://mur ha.info/rikosfoorumi/viewtopic.php?p=1212567&hilit=neliraaja%2A#p1212567

Korjaa linkki yhdelle riville

Sama lyhytlinkin kautta:

https://urly.fi/3YRo

Vierailija
111/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko "espoolaismies"? Vai peräti "nuorisoa"? 

Vierailija
112/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkulaismies.....ja ettei unohdu, mainitsen kyseessä olevan yksittäistapaus, joten huoli pois.

Ainahan yksi raiskaus on yksittäistapaus, vaikka niitä olisi satoja.

Ja enemmistö ihan kantasuomalaisten tekemiä

Mutta nehän eivät palstapersuja kiinnosta pätkääkään. Niitä korkeintaan vähätellään, tai jopa syyllistetään uhria.

Vierailija
113/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mutta onko se jollain tasolla hirveämpää jos uhri on vammainen?

Jokainen raiskaus on väärin.

Vierailija
114/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vihervassut!

Oisko kiitos ihan yksilöiden itsensä, vai vihervassuko se raizkasi Johannan? Ja kyllä, ählämsählämit on yliedustettuja ja itse esim. en uskalla mennä taksiin mitä ajaa mälhä vaikka luultavatsi minun läskit ei häntä kiinnosta.

Vierailija
115/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vihervassut!

Oisko kiitos ihan yksilöiden itsensä, vai vihervassuko se raizkasi Johannan? Ja kyllä, ählämsählämit on yliedustettuja ja itse esim. en uskalla mennä taksiin mitä ajaa mälhä vaikka luultavatsi minun läskit ei häntä kiinnosta.

Ruandassa islam inusk oisia on vain 2% väestöstä. Eli tekijä tuskin oli.

Vierailija
116/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoi naiset! Etenkin vihervasemmiston naiset, nyt olisi aika kommentoida näitä mm-miehiä, joita tänne halusitte. Oletteko heidän puolellaan Johannaa vastaan, vai päinsä?

"Seksuaalirikokset ovat piilorikollisuutta. Suurin osa teoista ei koskaan päädy viranomaisten tietoon." Sitaatti jutusta.

Meistä naisista JOKA TOINEN TIETÄÄ OMAKOHTAISESTI, ETTÄ RAISKAAJA ON TYYPILLISIMMIN OMA, KANTASUOMALAINEN  KUMPPANI.

Aina yhtä noloa kun te incel-sedät ja wannabe-raiskarit tulette jotain muuta väittämään. 

TOKI puskaraiskaus on helpompi ilmoittaa poliisille kun tekijä ei asu samassa osoitteessa ja uhkaa tapoamisella.

Niin, statistiikkaa toki vääristää se, että niistä tuttujen ja läheisten tekemistä rikoksista vaietaan selkeästi enemmän kuin vieraiden tekemistä. Jos kuitenkin mietitään niitä puskaraiskauksia, niin kyllähän niissä tilastot osoittavat yhteen suuntaan vahvasti. Se, että naisia raiskataan tuttujen toimesta ehkä enemmän kuin vieraiden, ei tee vieraiden tekemistä raiskauksista yhtään sen vähäpätöisempiä, eikä tarkoita että ne pitäisi lakaista maton alle kunnes puolisoiden tekemät raiskaukset saadaan kuriin.

Vierailija
117/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turkulaismies.....ja ettei unohdu, mainitsen kyseessä olevan yksittäistapaus, joten huoli pois.

Ainahan yksi raiskaus on yksittäistapaus, vaikka niitä olisi satoja.

Ja enemmistö ihan kantasuomalaisten tekemiä

Et sattunut tietämään, että irakilaisilla ja afgaaneilla n 20 x suurempi todennäköisyys rapettaa kuin suomalaisilla? Tällä ei mielestäsi mitään väliä?

Silti todennäköisin raiskaaja on se kantasuomalainen oma kumppani.

Totuus ei muutu, vaikka kuinka yritätte huudella muuta.

Silti todennäköisin raiskaaja on se kantasuomalainen oma kumppani.

Totuus ei muutu, vaikka kuinka yritätte huudella muuta."

Oli ehkä joskus KYMMENIÄ VUOSIA sitten. Meno on vähän muuttunut viimeisen kymmenen vuoden aikana. Mistäköhän voisi johtua Einstein? Nämä maamu-ukot ihan itse julistavat esim somessa kuinka vääräuskoisten naisten rasickaaminen kuuluu niiden kuvioon. Tajuatko pönttö-pirkko, ne ihan itse kertovat miksi tekevät sitä. Ja yleensä näiden lähisten naiset vielä hyväksyvät toiminnan, sen takia et kuule nazzi-räsimän ja diarrhean pahoittelevan asiaa. Niitä ei kiinnosta vaikka jokainen suomalainen nainen tytöstä mummoon tulisi raiscatuksi maanmiestensä toimesta. Sen takia on käsittämätöntä miksi niin moni suomalainen nainen kannattaa tätä touhua. Haluavat siis että omanmaalaisille tehdään pahaa ja vain sen takia että meillä on naturellisti vaalea iho. Rasismia sieltä syvimmiltä tasoilta. 

Otteita oikeasta elämästä, ketään lähipiirini tai ystäväpiirini naista ei ole raiskattu tuttavamiehen/puolison toimesta. Sen sijaan useaa ovat ulkkis-ukot ahdistelleet ja lähteneet jopa seuraamaan. 

N36

Vierailija
118/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tätähän te halusitte, ja tätä on nyt luvassa yhä enemmän. Nauttikaa! Ainoa, että tästä kärsii myös täysin syyttömät. Ne, jotka vastusti unelmaanne, ja ne lapset ja nuoret jotka eivät olleet silloin edes syntyneet.

Vierailija
119/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vihervassut!

Pienet läskit ei haittaa ollenkaan r ikastajaa, ole huoleti...

Vierailija
120/150 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vähänkään älylliset ihmiset tiesivät mitä tapahtuu kun otetaan laumoittain miehiä täysin erilaisesta kulttuurista Suomeen. Tämä sama asia on tapahtunut kaikissa Euroopan maissa joihin nämä lähi-idän ja afrikan ihmeet ovat tulleet. Raiskaukset ovat lisääntyneet ja raaistuneet, ei ole kyse mistään ilmoitusherkkyyden noususta.

Kyllähän jokainen voi tilastoja katsoa, siellä se näkyy selkeästi. Mutta en myöskään ole varomatta ihan kantasuomalaisiakaan. Esimerkiksi Valkeakosken juttu oli niin raaka, että katson kyllä kuka takana tulee, oli millainen tyyppi vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi