Sehän on vain hyvä että joudutaan tarkkailuluokalle. Saadaan järkevää ohjausta kun hallitus ei pysty.
Kommentit (132)
Koulukiusaajien puolue sai suomen tarkkailuluokalle. Tuossa on jotain sellaista huumoria mikä huvittaa minua.
Poliiitikoilla on hätä, koska rakenteellinen korruptio on vaarassa paljastua, mm. Poliittiset virat, soten johtoon palkatut sukulaiset, Vantaan ratikka ja tunninjuna. Kaikki tämä rakenteellista rahan siirtoa omille sukulaisille ja ystäville.
Vierailija kirjoitti:
Poliiitikoilla on hätä, koska rakenteellinen korruptio on vaarassa paljastua, mm. Poliittiset virat, soten johtoon palkatut sukulaiset, Vantaan ratikka ja tunninjuna. Kaikki tämä rakenteellista rahan siirtoa omille sukulaisille ja ystäville.
On varmasti osittaisena syynä myös.
Vierailija kirjoitti:
Oppositio oppii että huutaminen ei mitään auta vaan on toimittava yhteistyössä. Antin haaveet pääministeristä muuttuvat koiran viran hoitamiseksi.
No oppiko edellisen kauden oppositiossa olleet PS ja kok mitään?? Niinpä....
Vierailija kirjoitti:
Miten itse hoitaisit Suomen asioita?Varmasti on monia ehdotuksia kun osaat arvostella .Vastaus ei ole,että niiden asia hoitaa:)
Antaisin köyhille enemmän rahaa, että nämä voisivat kuluttaa enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen nimitysoutous (lehmänkauppa) esim Kelan pääjohtaja. Näin upeita päätöksiä. Oikea ankeuttaja eikä mitään johtamistaitoja.
Tai *camping* ministeri Satonen.
Meinaatko, että vasemmistohallituksen tekemät nimeämiset olisivat jotenkin parempia ja onnistuneempia? Pitäisikö vain vasemmistolla olla nimitysoikeus? Mutta oikeistolla ei?
Satonen : poliittiset virkanimitykset ovat korruptiota!
Vierailija kirjoitti:
Koulukiusaajien puolue sai suomen tarkkailuluokalle. Tuossa on jotain sellaista huumoria mikä huvittaa minua.
Niinpä. SDP on täynnä koulukiusaajia. Ja he saivat sai tämänkin aikaan huutamalla ja hokemalla kansalle, että pitää pelätä olematonta eikä kannata kuluttaa.
Riemuitsevat, ku hallitus sai nenilleen. Eivätkä ole vielä hoksanneet, että pilkka käy omaan nilkkaan.
Vierailija kirjoitti:
Seuraava hallitus joutuu tuplaamaan velan korjatakseen edellisen virheet.
Aivan kuten nykyinen hallituskin on joutunut tekemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että meno muuttuu totaalisesti jos joudutaan tarkkailuun, siinä on nykyhallituksen toimet lasten leikkiä
Mielummin kumminkin että tarkkailuluon toimet auttavat kun miten nyt on. Kun homma ei toimi ja järki ei luista.
Käyppä ensin katsomassa mitä kreikassa tapahtui kun siellä eu komissio otti maan pihteihin. Sama odottanee suomea.
Suomi on syyttänyt rahaa ulos jos mihinkin "projektiin". Nyt rahaa tänne Ukraina, Kreikka ja muut. Eikö niin!?
Samaa mieltä. Jos ei osaa hoitaa hommiaan niin sitten tarvitaan ulkopuolista apua. Hyvä vain jos joku alkaa vahtimaan näitä sankareita.
Vierailija kirjoitti:
Hallituksen nimitysoutous (lehmänkauppa) esim Kelan pääjohtaja. Näin upeita päätöksiä. Oikea ankeuttaja eikä mitään johtamistaitoja.
Tai *camping* ministeri Satonen.
Onko opposition mielestä kerran viikossa työpaikalle vaivautuminen todellakin liikaa vaadittu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. SDP on täynnä koulukiusaajia. Ja he saivat sai tämänkin aikaan huutamalla ja hokemalla kansalle, että pitää pelätä olematonta eikä kannata kuluttaa.
Riemuitsevat, ku hallitus sai nenilleen. Eivätkä ole vielä hoksanneet, että pilkka käy omaan nilkkaan.
Sulla on vissiin jäänyt huomamatta se juttu missä kävi ilmi että kokoomuksessa on eniten entisiä koulukiusaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin kertoa että meno muuttuu totaalisesti jos joudutaan tarkkailuun, siinä on nykyhallituksen toimet lasten leikkiä
Mielummin kumminkin että tarkkailuluon toimet auttavat kun miten nyt on. Kun homma ei toimi ja järki ei luista.
Käyppä ensin katsomassa mitä kreikassa tapahtui kun siellä eu komissio otti maan pihteihin. Sama odottanee suomea.
Toivottavasti saadaan sitten edes tukipaketti.
Olen että haluat punaisen hallituksen.
Noh kuule, mulla on sinulle ikäviä uutisia.
Se leikkaaminen jatkuu, oli puikoissa mikä tahansa kasakka.
Nälkäkuuri ei lopu sillä että sinne vaihdetaan porukkaa, se loppuu sillä että kassa korjaantuu.
Ja kassa kun ei korjaannu jollei maailmassa ala kauppa käymään eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Jos ei osaa hoitaa hommiaan niin sitten tarvitaan ulkopuolista apua. Hyvä vain jos joku alkaa vahtimaan näitä sankareita.
Juuri näin. Tämä on tapahtunut viimeisten 16 vuoden aikana. Ja kunmikään hallitus ei ole halunnit suuntaa oikaista, niin hyvä vain, että ulkopuolelta puututaan tilanteeseen ja pidetään kansalaisten puolta.
Vierailija kirjoitti:
EU:n pitää pelastaa Suomi perskokkarehallituksen sekoiluilta. Hitto tää on noloa.
Kyllä! Orpo ei uskaltanut leikata kuin juustohöylällä vaikka olisi pitänyt leikata moottorisahalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten itse hoitaisit Suomen asioita?Varmasti on monia ehdotuksia kun osaat arvostella .Vastaus ei ole,että niiden asia hoitaa:)
Antaisin köyhille enemmän rahaa, että nämä voisivat kuluttaa enemmän.
Anna sinä vaan kunhan et vaadi minun antavan.
Seuraava hallitus joutuu tuplaamaan velan korjatakseen edellisen virheet.