Mies alkoi käyttää nikotiinipusseja. Ei mene ymmärrykseeni, ei ollenkaan.
Että jos joku voisi avata, mikä järki? 😄 Hän sanoo että tulee hyvä olo. Ihminen, joka lopetti tupakoinnin 20 vuotta sitten, alkoi nyt yhtäkkiä käyttää nikotiinipusseja joka ikinen päivä.
Ehkä lapsellinen kysymys, mutta jos hänellä on juuri ollut nikotiinipussi suussaan ja suudellaan, kai minäkin siitä jonkun määrän nikotiinia saan? Ei kyllä tee enää edes mieli suudella.
En käsitä tuollaista terveydellä leikkimistä.
Kommentit (11)
Ehkä pitäisi kysyä häneltä, eikä täältä.
Yleensä ongelmat ratkaa puuttumalla juureen, ei sillä että keskustellaan vieraisiin pöytiin.
aika idioottia, itse olen lopettanut röökin kohta 30v sitten ja viimeinen asia minkä aloittaisin olisi nikotiintuotteet uudelleen.
Hupiheinää voisin kokeilla, mutta en polttamalla.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pitäisi kysyä häneltä, eikä täältä.
Yleensä ongelmat ratkaa puuttumalla juureen, ei sillä että keskustellaan vieraisiin pöytiin.
Ja aloituksessa jo kerroin mitä hän vastasi. Sieltä löytyy. Ei ratkaissut ongelmaa ollenkaan.
Syy mikä tahansa niin itse en katselisi yhtään tuollaista typeryyttä.
Vierailija kirjoitti:
Syy mikä tahansa niin itse en katselisi yhtään tuollaista typeryyttä.
Same.
Ehkä hän on polttanut sinulta salaa ne vuodet kun on sanonut olevansa ilman tupakkaa...
Sähkömies? Teräsmies? Ulosottomies? Eduskunnan puhemies?
Ehkä se tarvitsee myrkkyä kestääkseen naista, joka ei osaa possessiivisuffiksia ja laittaa otsikkoon pisteen.
En ole ikinä tupakoinut, mutta nikotiinipussit ovat kyllä koukuttavia.
Mutta ei niistä oikeasti ole iloa kuin päivän ensimmäisestä ja ehkä toisesta, sen jälkeen eivät tunnu miltään pariin päivään.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän on polttanut sinulta salaa ne vuodet kun on sanonut olevansa ilman tupakkaa...
Sulla on selkeästi todella huono hajuaisti.
Haluu päästä susta eroon, muttei viitti sanoo.. tietty.