Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Satu Taiveaho ja yllätyskihlat!

Vierailija
18.11.2025 |

Ja taas mennään... 

Kauanko arvon AV-raati antaa tälle suhteelle elinaikaa?

https://www.seiska.fi/kotimaa/satu-taiveaho-yllatyskihlat/1995992

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän eukon pitäis oppii ensin olemaan rauhassa itsensä kaa, miettii asiat selväks päässään ja vasta sit ruveta hissukseen valmistautuu parisuhteeseen

Vierailija
22/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus on, etteivät juhli tulevaa joulua kihlaparina eikä enää edes pariskuntana. Vieläköhän pahvi-antti pitää tunnelmaa yllä makkarissa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun veikkaus on, etteivät juhli tulevaa joulua kihlaparina eikä enää edes pariskuntana. Vieläköhän pahvi-antti pitää tunnelmaa yllä makkarissa?

No tuskinpa kun Kaikkosella on uusi vaimo ja kaksi lastakin.

Vierailija
24/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas kihloissa. Monesko mies - neljäs vai viides?

Taiveaho on naispuolinen Toni Nieminen.

Oisko se jo tällä kertaa vaihtanut sormuksia Tonin kanssa? Eikö se Toni just eronnut edellisestään. Toisaalta Tauskikin taitaa olla taas vapailla markkinoilla.. 

Vierailija
25/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka se on?  Joku poliitikko vai?

Arvaa vaan normiDemari.

Vierailija
26/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä tyhmä kun luulin, että joku on mennyt kerrankin vain nostamaan vanhan ketjun.

Vierailija
27/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on ihminen joka ei oikeasti tiedä mitä pitäisi tehdä.

TOi on oikeasti täysin hukassa. 

Vierailija
28/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuskinpa kun Kaikkosella on uusi vaimo ja kaksi lastakin.

So? Taiveaholla oli pahvi-antti makkarin nurkassa vaikka oli itsekin kihloissa toisen kanssa. Se suhde ei sitten kestänyt edes niin kauaa, että uuh-puspus-ikuista lovee- haastattelun painomuste olisi kerinnyt kuivaa myöämmistä. 

Vierailija
29/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas kihloissa. Monesko mies - neljäs vai viides?

Taiveaho on naispuolinen Toni Nieminen.

Oisko se jo tällä kertaa vaihtanut sormuksia Tonin kanssa? Eikö se Toni just eronnut edellisestään. Toisaalta Tauskikin taitaa olla taas vapailla markkinoilla.. 

Jos on toni niin saattaa olla pian yllätysraskauskin vaikka onhan tuo tauskikin aika viriili että ei sen puoleen.

Vierailija
30/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä on ihminen joka ei oikeasti tiedä mitä pitäisi tehdä.

TOi on oikeasti täysin hukassa. 

Se on demari eli mitä muutakaan.

Vierailija
31/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkos nää nyt naikkosen viidennet vai kuudennet kihlat?

Kullan hinta on nyt korkealla, joten nyt olisi hyvä aika myydä kaikki vanhat kihlasormukset. 

Sarjakihlautuja.

Vierailija
32/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko uusin on ottanut julmetun kokoisen rakkaus-tatskan?

Vierailija
33/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikki nyt kunnossa.

Vierailija
34/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uutinen. Onnea heille!

Vierailija
35/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas? Tämä ei voi olla enää totta.

Miten viranomaiset eivät puutu lasten oloihin? Miehet ja asunnothan vaihtuvat koko ajan!

Noin on monella muullakin. Tuskin lasten olot mitenkään ovat vaaraantuneet.

Vierailija
36/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tää nyt boi olla enää tottakaan. Myötähäpeä. 

Vierailija
37/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää. Siinä on ihminen joka ei osaa olla yksin ja jokaisen kanssa ollaan ryntäämässä kihloihin. Monelle tuollaisella suhteesta toiseen ryntääjälle tekisi hyvää olla myös yksin. En ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka ryntää suhteesta toiseen ja yksin ei voida olla. Ei selvästikään osata edes olla yksin ja pelätään sitä, että joutuu olemaan oman itsensä kanssa. 

Olen mäkin ollut valitettavasti kolme kertaa kihloissa, mutta en ole juossut suhteesta toiseen. Ensimmäisen kerran menin kihloihin 17-vuotiaana ja tuon olisi kyllä voinut jättää väliin. Suhde loppui puolisen vuotta kihlautumisen jälkeen. Seuraavan kerran seurustelin 19-vuotiaana muutaman kuukauden, ei kihloja.

Seuraavan kerran menin kihloihin 24-vuotiaana ja avoliitossa. Tästä suhteesta syntyi lapsi. Meitä ei kuitenkaan tuon miehen kanssa ollut tarkoitettu yhteen ja mä halusin erota muutaman vuoden suhteen jälkeen. Vaikka mä olin se joka halusin erota, niin ei kyllä käynyt mielessäkään aloittaa uutta parisuhdetta. Vuosien aikana oli joitakin lyhyitä seurusteluita, pisin oli 9kk.

34-vuotiaana aloin seurustella vakavammin ja tämä suhde johti kihloihin, yhteiseen taloon ja avioliittoon. Ikävä kyllä tämäkin suhde päättyi ja olen edelleen eron jälkeen hajalla. Ei ole mitään mielenkiintoa uuteen parisuhteeseen.

Osaan olla ja elää yksinkin. Mulle riittää pelkkä seksisuhde vakituisen kumppanin kanssa. En edes tiedä haluanko enää koskaan parisuhdetta. Olen nyt 46v. Ajattelin aina, että menen vain kerran naimisiin, mutta sekin meni pilalle. Harmittaa. Enkä kyllä enää edes suoraan sanottuna usko rakkauteen ja parisuhteeseen tai siihen, että mua kukaan huolisi. Parempi olla siis yksin. 

Vierailija
38/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se terve?

Kaikkonen:  ota lapset.

Vierailija
39/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin negatiivinen ketju onnellisesta aiheesta? Taidatte olla vain kateellisia toisen onnesta. Rakkaus on ihana asia <3

Vierailija
40/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko klikata tää ketju auki jos olis ollut vaikka vanha uutinen, mutta ei, Taiveaho on tosiaan kihlautunut TAAS. :D