Tunnetko minkään vähemmistön edustajaa? Millaisia he ovat oikeasti?
Tällä(kin) palstalla kuulee monenmoista juttua vaikka mistä vähemmistöistä. Mutta minua mietityttää, millaisia ovat yksilöt näiden ryhmien takana? Kertokaa, kiitos!
Kommentit (57)
Valkoihoinen nettomaksaja heteroseksuaali lihansyöjämies. Olen viimeisiä täällä Itä-Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perheemme on juutalainen. Ihan tavallista kansaa.
Ihan tavallista kansanmurhaa.
Ajatteletko noin nykysaksalaisistakin?
En ajattele niin israelilaisistakaan sadan vuoden päästä, jos lopettavat kansanmurhan nyt.
Vierailija kirjoitti:
Valkoihoinen nettomaksaja heteroseksuaali lihansyöjämies. Olen viimeisiä täällä Itä-Helsingissä.
Sinä et vielä yiedä nettomaksajuudestasi mitään. Se ei vaadi muuta kuin rapsakan syövän ja dementian, että sinut kipataan hautaan lähinnä menoeränä
Tunnen romanin, saamelaisen, homon, suomenruotsalaisen, maahanmuuttajan . Ja mitä seuraavaksi?
Suomalaisia kyllä tunnetaan muutamia . Puhuu vähän enemmän suomeksi . Ja muutama ruotsinkielinen ruotsalainen . Ja pari sinkkua niitäkin kiusataan.
Kyllä kristittyjä luterilaisia joitakin kyllä heitä kauheasti on kiusattu.
Valkoisia kristittyjä on raiskaillut nämä muut.
Muslimit käy kimppuun valkoisten kristittyjen naisten päälle. Työpaikoissa.
Uudella lähiön alueella kristityt muutti pois kun arabit ja Mooseksen tuli tuli käsiinpiirtäjiä ja huivilla sieluja saalistaa jengiä.
MAATTOMAT HEIMOT voi muuttaa sinne omien juurien alueelle.
Laitetaan valkoinen istumaan vaikka itiksen MC Donaldsiin.
Suurin osa tuntemistani ihmisistä kuuluu johonkin vähemmistöön.
Valkoiset muslimit taas vihaa muita . Jehovat vihaa . Lahkot vihaa muita. Valkoinen muslimi käy Hesburgerissa . Myy huumeita siinä kuin tummat.
Jos sä leikit jotain Moosesta täällä kristittyjen mailla niin pidä koko laki yhwhjahve kostaa sulle.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen kuuluu johonkin vähemmistöön.
Pienin mahdollinen vähemmistö on yksilö.
Mitä kiinalaiset puuhaa ravintoloissaan thait ?
Aasialaiset vihaa myös . Thait vihaa sua rahasi kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen useita mmuuttajia, seksuaalivähemmistöön kuuluvia henkilöitä, pari kehitysvammaista, polyamorisen pariskunnan, autistin ja itse kuulun vasenkätisten vähemmistöön. Jokaista tuntemaani henkilöä yhdistää se, että he ovat ennen kaikkea yksilöitä, ei pelkkiä viiteryhmänsä edustajia.
Muuten ok mutta vasenkätisten?! Kehtaatkin julkisessa keskustelussa, perverssi!
Tunnen yhden Homon joka on raksalla töissä ja henkeen ja vereen hevimies. Lisäksi kaksi afrikkalaistaustaista maahanmuuttajaa, toinen on kokki ja toinen teatteri/TV näyttelijä.
Työntävät kiekon peräreikääsi jos auot päätäsi saksalaiselle tai juutalaiselle.