Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oon odotellut Tori.fi ostajaa kaks tuntia

Vierailija
18.11.2025 |

Sovittiin noutaa tänään kello 14:00, nyt laitoin viestiä onko tulossa.. kuulemma ihan heti on tulossa ja kysyin lisää että kauanko niin ei vastaa? Huijattu olo.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tomppeli sopii jotakin kauppoja pelkästään jonkun tori-viestien perusteella, tietämättä kenen kanssa edes on asioinut??? Minä vaadin aina nimen ja puhelinnumeron, ennen kuin otan mitään sovittuja "kauppoja" vakavasti. 

Annetaanko sulle aina oikea nimi ja puhelinnumero?

Outo kysymys. Jos ei numerosta kukaan vastaa, niin jää kaupat tekemättä. Aina on numerosta vastattu ja vasta puhelimessa kuulee, onko ostaja/myyjä täysipäinen. Näin on toimittu iät ja ajat, ei tarvitse keksiä pyörää uudestaan.

Vierailija
22/28 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin pöljä kertomaan ovikoodinkin jo, mutta oli tulossa kello 14 kun sovittiin, mutta ei näkynyt eikä mitään ilmoitusta ei pääse. Nyt ei vastaa, kun kysyn kauanko menisi vielä.. (viesti on luettu kyllä) Eli hupiostaja selvästi :(

Amatööri. Treffit alaovelle sovitulla kellonlyömällä. Jos ei tule niin et noteeraa enää. Mikäli ilmoittaa ajoissa myöhästymisen niin voit harkita hyväksytkö.

Meidän taloyhtiön varastolle tuli varkaita kun ovikoodia jaeltiin ties kenelle niin älä viitsi sellaiseen alkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata antaa ovikoodia tuntemattomalle. Itse sovin noudon aina pihalta.

Volt, foodora jne kuskien suvut ja kaverit tietää kaikkien ovikoodit.

Vierailija
24/28 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä voi olla kuka tahansa. Olkaa varovaisia.

Niin kuin esimerkiksi kuka? Joku ostaja? Mitä helvetin pelon lietsontaa tämä on? Kadulla voi tulla puukottaja vastaan joo. Tuollaisella ajattelulla ei uskalla tehdä ikinä mitään. Oletteko lukkojen takana kotona 24/7? 

Vierailija
25/28 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata antaa ovikoodia tuntemattomalle. Itse sovin noudon aina pihalta.

Volt, foodora jne kuskien suvut ja kaverit tietää kaikkien ovikoodit.

Juu ja maksua vastaan sen saa tuntematonkin. 

Vierailija
26/28 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torikaupat kannattaa tehdä vain kasvotusten käteisellä, ensi vuoden alusta lähtien Tori ja Huuto.net myynnit menee verolle niiltä osin jotka maksettu tilille tai Mobilepayllä. Verottaja alkaa tekoälyllä reaaliaikaisesti seuraamana kaikkien kansalaisten tilitietoja. Purra ja Urpo muutti lakia jotta verottaja saa oikeuden urkintaan.

Toki myös jos olet siirtänyt lasten tilille rahaa niin yli rajan niin tulee automaattisesti mätkyt.

Vierailija
27/28 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kolme viikkoa odotellut kaverin pitäs hakea auton osa aina vklp mutta ei näy ei kuulu

Vierailija
28/28 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kolme viikkoa odotellut kaverin pitäs hakea auton osa aina vklp mutta ei näy ei kuulu

Kai annoit ovikoodi tai kerroit minkä kukkapurkin alla avain on.