Suomi24 kaatunut?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SisÀisestÀ virheestÀ tuo ilmoittaa, eikö se tarkoita, etteivÀt ne saa itse sivujaan toimimaan?
Se on Cloudflaren sisÀinen virhe. Taustalla olevat sivut toimivat kyllÀ, jos tiedÀt niiden osoitteen ja sinulla on niihin pÀÀsy.
Dori en tajua. Minulle sivu toimii tai ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SisÀisestÀ virheestÀ tuo ilmoittaa, eikö se tarkoita, etteivÀt ne saa itse sivujaan toimimaan?
Se on Cloudflaren sisÀinen virhe. Taustalla olevat sivut toimivat kyllÀ, jos tiedÀt niiden osoitteen ja sinulla on niihin pÀÀsy.
Dori en tajua. Minulle sivu toimii tai ei toimi.
Ajattele vaikka niin ettÀ Cloudflare on muuri, jossa on portti, josta kaikkien on kuljettava pÀÀstÀvÀ niihin hienoihin kauppoihin ja nettisivuihin sen toisella puolella. Nyt tuo portti ei toimi ja kaikki liikenne muurin toiselle puolelle on estynyt.
Mutta ei kai sille cloudjutulle itse voi tehdÀ mitÀÀn, sivut aukeaa, kun saavat sen korjattua.
ĂĂ€nestĂ€ pÀÀtellen joku isompi kone lentelee jo. Oisko jotain syy yhteyttĂ€ tĂ€hĂ€n nettikatkoon?
Foreca ja Verkkouutiset todellakin ilmoittavat samaa kuin Suomi24. Nyt on kyllĂ€ joku isompi juttu kyseessĂ€. đł
Iltalehti: Laajassa osassa internetiÀ on palveluhÀiriöitÀ. Ongelmat johtuvat Cloudflare-verkkopalvelutarjoajan ongelmista.
Iltasanomat: InternetissÀ on iso vika - Lukemattomat verkkosivustot eivÀt toimi. Ongelma on verkon kÀyttÀjille nÀkymÀttömÀssÀ palvelussa.