Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomi24 kaatunut?

Vierailija
18.11.2025 |

đŸ€”đŸ€”

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Foreca ja Verkkouutiset todellakin ilmoittavat samaa kuin Suomi24. Nyt on kyllĂ€ joku isompi juttu kyseessĂ€. 😳

Iltalehti: Laajassa osassa internetiĂ€ on palveluhĂ€iriöitĂ€. Ongelmat johtuvat Cloudflare-verkkopalvelutarjoajan ongelmista.

Iltasanomat: InternetissĂ€ on iso vika - Lukemattomat verkkosivustot eivĂ€t toimi. Ongelma on verkon kĂ€yttĂ€jille nĂ€kymĂ€ttömĂ€ssĂ€ palvelussa.

Vierailija
22/27 |
18.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

toimii hyvin nyt

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SisÀisestÀ virheestÀ tuo ilmoittaa, eikö se tarkoita, etteivÀt ne saa itse sivujaan toimimaan?

Se on Cloudflaren sisÀinen virhe. Taustalla olevat sivut toimivat kyllÀ, jos tiedÀt niiden osoitteen ja sinulla on niihin pÀÀsy.

Dori en tajua. Minulle sivu toimii tai ei toimi.

Vierailija
24/27 |
18.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SisÀisestÀ virheestÀ tuo ilmoittaa, eikö se tarkoita, etteivÀt ne saa itse sivujaan toimimaan?

Se on Cloudflaren sisÀinen virhe. Taustalla olevat sivut toimivat kyllÀ, jos tiedÀt niiden osoitteen ja sinulla on niihin pÀÀsy.

Dori en tajua. Minulle sivu toimii tai ei toimi.

Ajattele vaikka niin ettÀ Cloudflare on muuri, jossa on portti, josta kaikkien on kuljettava pÀÀstÀvÀ niihin hienoihin kauppoihin ja nettisivuihin sen toisella puolella. Nyt tuo portti ei toimi ja kaikki liikenne muurin toiselle puolelle on estynyt.

Vierailija
25/27 |
18.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

r y z z À

Vierailija
26/27 |
18.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mutta ei kai sille cloudjutulle itse voi tehdÀ mitÀÀn, sivut aukeaa, kun saavat sen korjattua.

Vierailija
27/27 |
18.11.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

ÄÀnestĂ€ pÀÀtellen joku isompi kone lentelee jo. Oisko jotain syy yhteyttĂ€ tĂ€hĂ€n nettikatkoon?