Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liian paksut pohkeet saappaisiin!

Vierailija
18.11.2025 |

Ja vasen pohje vielä vähän paksumpi kuin oikea. Masentavaa kun en löydä saappaita jotka mahtuisi pohkeista. Tietääkö kukaan mistä löytyisi paksupohkeisillekin saappaita? 

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkasaappaiden varsia pystyy venyttään. Jos ei kaupasta saa tällasta palvelua, niin kysy suutarilta. Perustuu kokemukseen.

Vierailija
62/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jonkun paksupohkeisuus muiden ihmisten ongelma, jotka tätä lukee? Taas ihan turhaa melua tyhjästä muiden harteille. Etkö voi vaan etsiä sopivia saappaita tai pitää nilkkureita ja pitkää takkia, voi tätä uusavuttomuuden määrää aikuisten ihmisten keskuudessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon normaalipainon ihan ylärajalla ja mun pohje on paksuimmasta kohdasta 38 cm.

Mitkään saappaat ei mee jalkaan, paitsi Kuoman saappaat.

Jalat myös turvottaa herkästi ja mun lesti on leveä. Senkin ratkaisee kuoman kengät.

Kuomat on ainoot, mitkä edes menee jalkaan. Onneksi kuomalla on hyviä syksylenkkareita ja nilkkureita.

Muita kenkiä (esim. lenkkareita) kun sovitan kaupassa, niin en saa jalkaa edes sisään siitä suuaukosta.

Vierailija
64/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti oli kauhee 💩👢👬

Vierailija
65/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma, olen normaalipainoinen, mutta sairauden vuoksi jalat turvoksissa.

Vierailija
66/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko jonkun paksupohkeisuus muiden ihmisten ongelma, jotka tätä lukee? Taas ihan turhaa melua tyhjästä muiden harteille. Etkö voi vaan etsiä sopivia saappaita tai pitää nilkkureita ja pitkää takkia, voi tätä uusavuttomuuden määrää aikuisten ihmisten keskuudessa.

Etkö ole koskaan kuullut vertaistuesta? Siihen kuuluu myös hyvät neuvot, jos joku onkin löytänyt hyvät ja mahtuvat saappaat. Hoida omat melusi muualla, äläkä tule tällaiseen ketjuun turhia länkyttämään, kun et millään edes ymmärrä koko ongelmaa.

Vierailija
67/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta.

Vierailija
68/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta.

Usko jo pönttöpää, jos pohkeet ovat paksut luonnostaan, siihen ei laihdutus auta yhtään. Johan tuota sinulle selitettiin jo aikaisemmin, eli miksi oikea tieto ei mene paukapään sisään?

Vierailija
69/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt joillakin paksupohkeisilla pitkävartisia saappaita että kyllä niitä jossain myydään. Google auttaa.

Vierailija
70/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
71/71 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pitäisin kanssa mielelläni saappaita, mutta paksut pohkeet estävät. Ulla Popkenilta tilasin parit saappaat leveällä varrella. Ne menevät pohkeista, mutta ovat tosi painavat ja kolhot. Ovat jääneet kaappiin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi