Konkurssit vaan lisäntyy ja lisäntyy
Tässäkin kuussa jo yli 170 konkurssia ..onneksi olen lopettanut yritykseni jos olisin jatkannut niin rahat olisi loppunut.
Kommentit (51)
Ainoa pelastus olisi hyvä ansiosidonnainen koska nyt on pakko säästää ihan hulluna että pärjää jos menettää työpaikan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möin kaikki sijoitukset juuri pois
Osta huipulla ja myy pohjilla, pettämätön strategia.
Möin huipulla.. kohta romahtaa tekoäly kupla
Miksi romahtaisi, kun teköälyfirmat tekevät edelleen ennätystuloksia? Sä oot menny halpaan siihen somen alt-wing FUD:iin.
alvin nosto ja kotitalousvähennyksen alentaminen oli viimeinen niitti monen yrittäjän arkkuun.
Ensi vuonna verot ja veroluonteiset maksut nousee lisää joten valitettavasti alamäki jatkuu ja jyrkkenee.
Vierailija kirjoitti:
alvin nosto ja kotitalousvähennyksen alentaminen oli viimeinen niitti monen yrittäjän arkkuun.
Ensi vuonna verot ja veroluonteiset maksut nousee lisää joten valitettavasti alamäki jatkuu ja jyrkkenee.
Tätä ennustin jo kesällä 2022 ja päättäjät tekivät sellaisia ratkaisuja mitä ei olisi pitänyt missään nimessä tehdä,lamaa pukkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi romahtaisi, kun teköälyfirmat tekevät edelleen ennätystuloksia? Sä oot menny halpaan siihen somen alt-wing FUD:iin.
Missä nämä ennätystulokset näkyy kun minun nähdäkseni taas joka paikassa toitotetaan päinvastaista, tekoälykuplaan pumpattu valtavasti rahaa ja nyt jo valtiota ja veronantajia kinutaan jenkeissäkin apuun kun ei kupla oikein tuota.
Näinhän se homma etenee. Itsellä onneksi enää yksi talvi jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se homma etenee. Itsellä onneksi enää yksi talvi jäljellä.
Sittenkö tulee viikatemies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä ennätystulokset näkyy kun minun nähdäkseni taas joka paikassa toitotetaan päinvastaista, tekoälykuplaan pumpattu valtavasti rahaa ja nyt jo valtiota ja veronantajia kinutaan jenkeissäkin apuun kun ei kupla oikein tuota.
Riittänee ainoastaan, jos vilkaisisit yritysten kvartaalijulkaisuja...
Miten suovisa hyvää tulosta tehnyt yritys voi mennä konkkaan yhtäkkiä. Kai niillä kassassa puskuri rahaa on satoja tuhansia kun yksikin yritys teki 250000 euroa voittoa joka vuosi ja sitten yhtäkkiä se meni konkurssiin.
Niin, minä kysyin, että miten? Ei liity yhtään koronaan tämän hetken konkurssit, vaan tämän hallituksen politiikkaan, joka on aiheuttanut laman ja ennätystyöttömyyden, eikä ihmisillä ole varaa kuluttaa.