Konkurssit vaan lisäntyy ja lisäntyy
Tässäkin kuussa jo yli 170 konkurssia ..onneksi olen lopettanut yritykseni jos olisin jatkannut niin rahat olisi loppunut.
Kommentit (51)
Niiden oikeasti varakkaiden ja rikkaiden pitäisi nyt kuluttaa. Nimenomaan vähävaraisten ja työttömienkin edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möin kaikki sijoitukset juuri pois
Osta huipulla ja myy pohjilla, pettämätön strategia.
Meinaat että pohjilla ollaan? Eheeei....
Vierailija kirjoitti:
Riippuu alasta. Kyllä meidän firma porskuttaa. Uusia työntekijöitäkin tarvitsisi mutta aines on nykyään työttömissä heikkolaatuista.
Se vähemmän uskottava satu taikka uskomattoman heikkolaatuiset rekrytoijat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarajoitusten vaikutuksista saamme kärsiä vielä vuosikymmeniä. Kiitos koronahysteerikkojen päättäjien.
Totta. Muutaman sairaan vanhuksen kuoleman siirtäminen parilla vuodella tulee maksamaan isosti. Rajoituksista seuraavat taloudelliset ja mielenterveydelliset vaikutukset aiheuttavat moninkertaisesti kuolemia ja varsinkin yleistä kärsimystä.
Eikun keskitysleireille vanhukset, vai mitä ajattelit tehdä? Sinähän tällä palstalla jatkuvasti jankutat tästä samasta asiasta. Muusta tämä asia sitten,kun itse olet vanhus. Vapaaehtoisesti hyppäät talon katolta, että et ole taakka.
P.S Yhteiskunnasta kertoo aina se,miten se pitää huolta heikko-osaisitaan, eli esimerkiksi vanhuksistaan. Sinähän olet mt-syistä sairaseläkkeellä-miksi sinusta ja kaltaisita pitäisi tässä yhteiskunnassa pitää huolta, jos kerta ei vanhuksista? Minä kun olen veronmaksaja, eli ylläpidän sinunkin elämääsi, joten minä saan päättää!
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme kun maan punikeilla ja viherhörhöillä oli vasta varaa moniin suuriin lakkoihin että seurauksia maksetaan vielä pitkään. Nyt sitten kitistään kun rahaa ei ole. Pösilöt!
Öö.. Jos työnantaja maksaisi palkkaa jolla tulisi toimeen ei lakkoja tarvitsisi pitää pösilö!
Uusia on perustettu ennätysmäärä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme kun maan punikeilla ja viherhörhöillä oli vasta varaa moniin suuriin lakkoihin että seurauksia maksetaan vielä pitkään. Nyt sitten kitistään kun rahaa ei ole. Pösilöt!
Öö.. Jos työnantaja maksaisi palkkaa jolla tulisi toimeen ei lakkoja tarvitsisi pitää pösilö!
Ei palkkaa voi maksaa jos ei ole liiketoimintaa, tonto!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koronarajoitusten vaikutuksista saamme kärsiä vielä vuosikymmeniä. Kiitos koronahysteerikkojen päättäjien.
Totta. Muutaman sairaan vanhuksen kuoleman siirtäminen parilla vuodella tulee maksamaan isosti. Rajoituksista seuraavat taloudelliset ja mielenterveydelliset vaikutukset aiheuttavat moninkertaisesti kuolemia ja varsinkin yleistä kärsimystä.
Eikun keskitysleireille vanhukset, vai mitä ajattelit tehdä? Sinähän tällä palstalla jatkuvasti jankutat tästä samasta asiasta. Muusta tämä asia sitten,kun itse olet vanhus. Vapaaehtoisesti hyppäät talon katolta, että et ole taakka.
P.S Yhteiskunnasta kertoo aina se,miten se pitää huolta heikko-osaisitaan, eli esimerkiksi vanhuksistaan. Sinähän olet mt-syistä sairaseläkkeellä-miksi sinusta ja kaltaisita pitäisi tässä yhteiskunnassa pitää huolta,
Olet luultavasti erehtynyt henkilöstä. En halua vanhuksia keskitysleireille. Kerroin vain koronarajoitusten olleen suuri virhe. Pelastettiin muutama sairas vanhus, mutta rajoitusten välilliset vaikutukset tulevat aiheuttamaan moninkertaisesti kuolemia seuraavien vuosikymmenten aikana. Jo nyt rajoitukset ovat aiheuttaneet välillisesti enemmän kuolemia kuin ikinä pelastivat. Et näe metsää puilta.
En ole myöskään eläkkeellä, eikä minulla ole todettu mielenterveysongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä tää nyt liittyy koronaan?
Vierailija kirjoitti:
Pörssitkin alkaa romahtamaan
On taas se aika,että kupla poksahtaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenkä tää nyt liittyy koronaan?
Koronarajoitukset aiheuttavat konkursseja edelleen.
Huhti-kesäkuussa uusia kuitenkin perustettiin hivenen alle 17 tuhatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möin huipulla.. kohta romahtaa tekoäly kupla
Mikä tekoälykupla? Tekoäly vie kymmenessä vuodessa puolet työpaikoista, on ennuste.
Vierailija kirjoitti:
Pönttö .lopetettiin enemmän .. Vain pieni osa päästää firman konkkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Möin huipulla.. kohta romahtaa tekoäly kupla
Mikä tekoälykupla? Tekoäly vie kymmenessä vuodessa puolet työpaikoista, on ennuste.
Sun ennusteet tiedetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälittävintä tässäkin oli,että yrittäjillä ei ollut osaa näihin laittomiin lakkoihin,vaan lakkoilivat hallituksen toimia vastaan,lakot maksoivat yrittäjille ja yrityksille yli 2 miljardia euroa,mutta se on vain REILUA,vai mitä AY-DEMARIT.
Vierailija kirjoitti:
Pörssitkin alkaa romahtamaan
Joo niin on. Tuhansia menetän mutta oli se nähtävissä kun olivat ylihintaisia. Pidän silti kaikki koska hyviä osakkeita. Nousevat ajan kanssa.
Syksyllä nousuvauhti oli melkoinen ainakin kotimaan osakkeissa. Nordeaa tankkaan lisää jossain vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pönttö .lopetettiin enemmän .. Vain pieni osa päästää firman konkkaan
Minä myin yritykseni,typerys.
Vierailija kirjoitti:
Suosikaa yksityisiä .osuuskauppa palkitsee sinun rahoilla johtoaan
Onneksi EN suosi suomalaista