Tuttavalla on keltainan sohva ja vihreä nojatuoli
Ja omia töherryksiä huoneen seinällä. Onko se nyt sitä boheemia tyyliä? Minusta kirkkaan keltainen sohva on ruma. Pääsiäistiput puuttuivat muuten oli pääsiäistunnelma.
Kommentit (50)
Oot joku mun kaveri vissiin? Onneksi itse tykkään, muista viis.
Katsottiin Lapua-elokuva. Ja sitä värien räiskettä vaatteissa ja sisustuksissa! Ihanan pirteää, ja onneksi värikkyys on tullut takaisin muotiin!
Sulla on kotona marraskuunharmaa divaanisohva, vallilan kelohonkaverhot ja seinällä live, love, laugh?
Miten kehtaa sisustaa oman kotinsa oman makunsa mukaisesti? Kyllä pitäis sen verran olla älyä, että sisustaa niin, että muut viihtyy!
Ap:lta puuttuvat silmäluomet ja lisäksi hän taitaa olla aistiyliherkkä. Olisko parempi sun istua vain kotona stimmailemassa?
Mulla on olkkarissa siniset nojatuolit ja vihreet rahit. Tykkään. Nyt pitäis vielä löytää violetit mekanismituolit.
-70 luvun värit tekevät tuloaan. Keittiön kaappien keltaiset tai myrkynvihreät ovet, punaisenkirjavat tapetit, isokukkaiset verhot. Ihanaa!
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kotona marraskuunharmaa divaanisohva, vallilan kelohonkaverhot ja seinällä live, love, laugh?
Eipä siinäkään ole mitään arvostelemista, jos joku itse tykkää. Etpä ole ap:ta yhtään parempi.
Katsoin Suomen kaunein koti ja ihmettelin kuin erilaiset sisustukset olivat kauniita, ja jotkin tosi rumia. Makuja on yhtä monta kuin sisustajaa. Keltainen sohva tai vihreä nojatuoli yksinään ei pilaa sisustusta, päin vastoin se voi olla se piriste siinä.
Minä pidän keltaisesta. Vihreä ja keltainen sopii hyvin yhteen. En voi lukea tätä palstaa. Jutut on oikeasti kuin vämmäisillä. Tässä aloitus apukouluzta.
Keltaiselle tai muulle vaalealle sohvalle ei kannata istua farkut jalassa niistä jää sininen perssseenkuva sohvaan.
Mulla on sininen sohva ja keltaiset nojatuolit. Ja paljon muutakin ihanan värikästä!
Varmaan pökräisit meillä kun on punaista, vihreää, oranssia...
Mä kävin äsken paskalla. Se oli vihreää.
Voi ei!
Aloittajan tuttavalla on keltainen sohva ja vihreä nojatuoli.
Ihan hirveää! Herranen aika!
Soitanko iltalehteen?
Ajattelit et tuttava ei omaa sisustusta tunnista kuvauksestasi? Sitten se tietää jos hänellä käy kylässä vain yksi tuttava.. hmm..
Kuulostaa ihanalta kaiken tavallisen harmaan ja beigen keskellä. Meillä on (tummahkon) punaiset sohvat. Olkkarin matossa on sitä samaa tummaa punaista, tummansinistä, siniharmaata, tummanvihreää ja ripaus beigeä.
Ainoa nojatuoli on noihin sävyihin sopiva hillityn kukallinen.
Tykkään kovasti.
Mukavan värikästä.