Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolot tilanteet alasti

Vierailija
17.11.2025 |

Miehet kertokaa noloimpia tilanteitanne alasti. Esimerkiks vaikka pieneen munaan liittyen. Omaan mieleen tulee sellanen, kun läpällä kaverit vetäsi pyyhkeen pois teininä ja sen jälkeen aika pitkään sain kuulla pienestä munastani..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi teidän naisten pitää pilkata pieniä peniksiä? Se on miehelle todella noloa eikä sille ite voi mitään.

Koska noilla pilkkaavilla naisilla on oikeasti itsellään niin löysä tuulitunneli jalkovälissään ettei edes synkimpien afrikan viidakoiden mobutu jättimeloineen saa siitä mitään nautintoa irti.

Vierailija
22/27 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa pienipippeliset Suomi miehet vain hiljaa. Onneksi tänne muualta tulleilla komeilla miehillä on kunnolla kookas eikä pieni ja epäkunnossa kuten teillä kaljaa lipittävillä Suomi junteilla on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olkaa pienipippeliset Suomi miehet vain hiljaa. Onneksi tänne muualta tulleilla komeilla miehillä on kunnolla kookas eikä pieni ja epäkunnossa kuten teillä kaljaa lipittävillä Suomi junteilla on.

Allekirjoitus unohtui

t. Väljä-Viivi

Vierailija
24/27 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä oli kolme serkuspoikaa samalla luokalla yläasteella. Yksi häirikköpoika keksi sitten ruveta vertaamaan ja hokemaan kaikkien kuullen meidän kolmen varustuksia tyyliin "Matilla isoin, Villellä toiseksi isoin ja Pekalla (minulla) pienin." No tottahan se oli, sen tuloksen pystyin minäkin toteamaan.

Oli kuitenkin jo silloin hyvä itsetunto ja ei minulla silloin, eikä nytkään ole ihan pieni värkki. Matilla vaan sattui olemaan ikäisekseen niin iso ja siihen verrattiin..

Vierailija
25/27 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Allekirjoitus unohtui

t. Väljä-Viivi

Sori t. Kireä-kiia

Vierailija
26/27 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun noloin tilanteeni oli kun appiukko yllätti minut panemassa anoppia. Pyyhin vielä kostean kyrpäni appiukon partaan ja otin panon päälle kylmän oluen hyvän kyydin päätteeksi.

Vierailija
27/27 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makasin mökillä krapulassa sunnuntaina alasti sohvalla kun oli kova helle. Havahduin siihen kun tuttu nainen oli tullut melomalla rantaan ja paukannut sisälle koputtamatta. Kaiken lisäksi minulla oli krapula seisokki kun heräsin, hiukan hävetti. Hän sanoi vain, komee on ei tarvii sun kyllä hävetä mitään, meen tohon ulos röökille paa jotain päälle. Otin saunatakin menin ulos ja pistin röökiksi. Juttelimme kalastamisesta, melomisesta jne: sitten hän sanoi mulle et tuu ilalla saunaan. Lupasin tulla klo 19.00 ja niinhän siinä kävi että naitiin saunanpäälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi