Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolot tilanteet alasti

Vierailija
17.11.2025 |

Miehet kertokaa noloimpia tilanteitanne alasti. Esimerkiks vaikka pieneen munaan liittyen. Omaan mieleen tulee sellanen, kun läpällä kaverit vetäsi pyyhkeen pois teininä ja sen jälkeen aika pitkään sain kuulla pienestä munastani..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuu mitään mieleen.

Vierailija
2/27 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsellut pieni kalu kovana kun rouvaa pumpataan kookkaalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliheijari koulussa liikuntatunnin pukuhuoneessa, mikä sitten suihkussa koveni ja koveni täyteen mittaansa ja nousi sojottamaan pystyyn ja pysyi siellä. Olin varhain kehittynyt, karvainen ja kokoa oli muihin verrattuna. Olimme viidennellä luokalla ja tilanne oli nolo siinä varhaisteinijätkien keskuudessa kulli vaappuen olla siinä sitten vaan niin kuin ei mitään olisi ollut. Maaseudulla sai kuulla tuosta sattumuksesta kauan. 

Vierailija
4/27 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloimmat tilanteet alasti ollessa liittyvät teini-ikään ja kaikenlaisiin epävarmuuksiin omasta itsestä ja varsinkin omasta kehosta. Vaikka näin jälkeenpäin omia kuvia katsellessa toteaakin, että ihan kivannäköinen kolli sitä olinkin. Varmaan noloimpana runkkaamasta kiinnijääminen ihastukselle. Olimme poikaporukalla saunomassa kaverin porukoiden mökillä ja sinne pelmahtaa yhtäkkiä lauma nuoria naisihmisiä. Tämän kaverin isosysterin kavereita lukion ja amiksen toiselta ja kolmannelta vuodelta. Poikaset olimme vielä yhdeksännellä ja ne tytöt olivat niin kauniita ja seksikkäitä. Väkisinkin siinä rupesi ujolla pojulla ottamaan eteen ja lähdin metsään tarkoituksena vaivihkaa helpottaa paineita. Omalla kädellä siinä vetelin pystyä, nykivää seisokkia ajatellen sitä kaikkein kauneinta neitoa niistä vaihtoehdoista. Ennen kuin olin saanut mäihät heitettyä, huomasin miten tämä kaunokainen tirkistelee minua puun takana. Olin niin lähellä ja vedin silti loppuun asti esinahka takana, pää takakenossa voihkien nautinnosta. Sai tyttö oikein näytöksen ja minä nolostelin suunnattomasti. Nyt ajatellen, hän varmasti tykkäsi näkymästä ja ehkä vähän minustakin. Olin vaan niin samperin arka ja ujo.

Vierailija
5/27 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikropeniksen paljastuminen koulussa. Välitunneilla housujen alas repimistä ja nivusiin sekä muualle lyömistä vuosikausia. Terveydenhuollon ammattilaisten nauru mikropenikselleni lääkärintarkastuksessa ja punkin irrottamisen yhteydessä. Nykyään olen onnellinen ja ylpeä mikropeniksen omistaja.

Vierailija
6/27 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen anoppi yllätti mut vetämässä käteen, tästä on aikaa jo 25vuotta, mutta edelleen hävettää ku hänet nään joskus kaupassa

Vierailija
7/27 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei varsinaisesti alastomuus juttu mutta...

Joskus teinipoika 10-12V saunoin faijan luona ja keksin siellä saunassa yksin ollessa että piirrään koko sen saunan ovilasin kokoisen kyrvän siihen. Hauska juttu. Pyyhin tietysti pois, koska menihän isäni silloisen naisystävänsä kanssa saunaan minun jälkeen.

Noh seuraavalla viikolla uudestaan saunaan. Heitin ekat löylyt niin tsadaa höyryn noustessa se sarvi ilmesty kuin taikatemppu siihen koko komeudessaan. Ei auttanut kerta pyyhkäsy. Hauskaa etteivät hekään sitä tohtineet pyykiä 😀

Vierailija
8/27 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikropeniksen paljastuminen koulussa. Välitunneilla housujen alas repimistä ja nivusiin sekä muualle lyömistä vuosikausia. Terveydenhuollon ammattilaisten nauru mikropenikselleni lääkärintarkastuksessa ja punkin irrottamisen yhteydessä. Nykyään olen onnellinen ja ylpeä mikropeniksen omistaja.

Mikä ammattilainen sulle nauroi? Lääkäri vai hoitaja?

Vierailija
9/27 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista löydetyn muijan pilkallinen nauru kun hän näki vaatimattoman penikseni.

Vierailija
10/27 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin vetämässä käteen lukitsemattomassa vessassa kun silloinen anoppi tuli kuulemattani paikalle , hän ei voinut olla huomaamatta mitä tein . kun huomasin hänet hän naurahti ja lähti pois .jälkeenpäin kysyi tekikö hyvää

Vierailija
11/27 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän näköisenä ja kokoisena kaikki tilanteet alastomana ovat noloja.

Vierailija
12/27 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro.

Vierailija
13/27 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempää en kerro kuin että saunassa puhemiehen kanssa.

Vierailija
14/27 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näin Gurun Rotkon tupakkakopilla alasti. Siinä sitä oli naurussa pitelemistä. 

Vierailija
15/27 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa, jos nainen haluaa olla valot päällä. No, onhan naisella toki hauskaa, kun näkee pienet kalustoni. 

Vierailija
16/27 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun oon alasti 

Vierailija
17/27 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi teidän naisten pitää pilkata pieniä peniksiä? Se on miehelle todella noloa eikä sille ite voi mitään.

Vierailija
18/27 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen  tyttöystäväni  houkutteli  kotinsa  uuteen  saunaan ,  ei  maininnut  että  äitinsä  vahti  uuden  saunan  lämmitystä  tomerasti  `peläten  ettei  polteta  heti .  Siis  tuli  ollessamme  lauteilla ;  lisäämään  kiukaan  puita .  Aivan  hirveästi  ujostutti ,  pelotti  sekä  hävetti  kulli  puoliseisiössä .

Vierailija
19/27 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaiskunnan  lääkäriin  jouduin  naiseni  tartuttaessa  klamydian  minuun .  Naislääkäri  oli  pitäjän  ainoa (?)  ja  mentävä  oli .  Hävetti  silloin  oudomman  ympärileikatun  kalun  esittäminen  soluviljelyn    puikkotestin  ottoon .  Kauheeta .  Emme  ole  enää  yhdessä .

Vierailija
20/27 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeasti 150 kiloinen palstamamma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän