Laitatteko astianpesukoneen ja pyykkikoneen hanan kiinni aina pesun jälkeen?
Kommentit (97)
Khyl.
Mieheltä jolla on painetta muuallakin. Ei tarvitse rikkoa vedenottoletkua sen lisäksi. 🙊
Vierailija kirjoitti:
Tietysti laitan.
Niin minäkin. Mutta monet joita tunnen, eivät laita. Tarkoitus olisi gallupilla selvittää, kumpia on enemmän: hanan sulkijoita vai auki jättäjiä.
ap
Tottakai laitan ja otan töpselin pois pistorasiasta.
Tietenkin.
Kun olin lapsi vanhempani jättivät pesukoneen hanan aina auki, tiskikonetta meillä ei ollut, ja kerran eräänä kauniina päivänä tulikin sitten vesivahinko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti laitan.
Niin minäkin. Mutta monet joita tunnen, eivät laita. Tarkoitus olisi gallupilla selvittää, kumpia on enemmän: hanan sulkijoita vai auki jättäjiä.
ap
Big deal.
Aina laitan, mikään ei korvaa jos hana on auki ja tulee vesi vahinko
Hanat kiinni ja pyykkikoneesta töpselikin irti.
Tiskikoneen hana sulkeutuu automaattisesti 4h aukiolon jälkeen. Sitä en yleensä erikseen sulje. Pesukoneen hanan suljen aina samalla, kun tyhjennän koneen. Hyvin helppo keino välttää iso lasku vesivahingosta.
Luulin pitkään ettei tarvitse laittaa pois päältä näitä hanoja. Lapsuuden kodissa kumpikin hana oli ihan aina päällä, eikä koskaan kyllä mitään sattunut. Eka avopuoliso sitten ihmeissään kysyi että miten en muista sulkea hanaa ja tuolloin opin, että se kuuluu kyllä sulkea ja lähes kaikki sen sulkee. Sittemmin olen sulkija ollut.
Pesukonetorni meillä. Hankala suljettaa hanan tornin takana
Pyykkikoneen hanan suljen aina. Tiskikoneen kanssa en jostain syystä ole tottunut tekemään samaa.
Vierailija kirjoitti:
Pesukonetorni meillä. Hankala suljettaa hanan tornin takana
Meillä pesutornin syötössä automaattihana joka aukeaa kun pesukone menee päälle ja sulkeutuu kun pesu valmis.
Pääsyötössä myös vuotovahti joka huomaa myös tippuvan vuodon ja sulkee päähanan ja ilmoittaa siitä äänimerkillä ja puhelimeen.
Pyykkikoneen hanan suljen aina. Tiskikoneen hanan suljen suurimman osan ajasta, mutta se unohtuu aina välillä. Kuitenkin suljen hanat jos poistun kotoa.
Aikaisemmin jätin hanat auki ja olin muutenkin huolettomampi monissa asioissa. Onneksi media jaksaa valistaa tietämätöntä, olen oppinut pitämään hanat kiinni ja monta muuta asiaa vahinkojen minimoimiseksi.
Tietysti laitan.