En tule ikinä työllistymään
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menkää luuserit töihin...v i t u t t a a nuo yhteiskunnan elätit..
Otatkö töihin 59-vuotiaan?
Siis mitä vikaa on 59-vuotiaassa, joka on ylläpitänyt ammattitaitoaan? Kyselee pian 54-v, jolla ihan just korkeakoulututkinto suoritettuna ja pitkä työkokemus ennen sitä?
Ikä on se vika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään pääse enää töihin. Ikää yli 50 vuotta niin olen liian vanha töihin mutta liian nuori eläkkeelle.
Kai olet säästänyt itsellesi, että pärjäät kivasti ilman työtäkin?
Vähäiset säästöt menivät jo. Eikä tt-tuen hakijalla saa olla säästöjä kuin 50 euroa. Niin pienellä säästöllä ei ole mitään käytännön merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Aina on töitä jos vaan viitsii tehdä. Ei tokikaan palkkatyötä, mutta jotain mielekästä kuitenkin.
Ottakaa ittiänne niskasta kiinni ja lopettakaa tua märinä.
Kyllä tekevälle töitä löytyy.
Jos en saa korvausta menetetystä vapaa-ajasta niin en tee mitään. Työstä pitää saada palkkaa että sitä viitsii tehdä.
Näinhän se osalla on.
Kymmenen vuoden työttömyys ja vajavainen koulutus. Tuo on sellainen este, että töitä ei vain saa. Sitä vain ihmettelen, että miksi minun pitää niitä töitä karenssin uhalla hakea. Luulisi olevan järkevämpääkin tekemistä kuin valvoa, että työllistymiskelvoton hakee neljää työtä joka kuukausi.
Vierailija kirjoitti:
Aina on töitä jos vaan viitsii tehdä. Ei tokikaan palkkatyötä, mutta jotain mielekästä kuitenkin.
Ottakaa ittiänne niskasta kiinni ja lopettakaa tua märinä.
Kyllä tekevälle töitä löytyy.
Totta, palkatonta työtä riittää kyllä kaikille. Kukapa sitä palkkaa tarvitsisikaan?
Vierailija kirjoitti:
Menkää luuserit töihin...v i t u t t a a nuo yhteiskunnan elätit..
Niin miten sinun työtilanteesi onkaan ?
En minäkään tule koskaan työllistymään, mutta en enää edes halua työllistyä. 40 vuotta työuraa takana. Paljon enemmän minä olen veroja ja eläkemaksuja maksanut kuin nämä mene töihin -huutelijat. Olen jo tehnyt näissä talkoissa osani ja nyt olen saamapuolella.