Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toistuva painajainen että mies pettää

Vierailija
17.11.2025 |

Olen ollut muutaman vuoden parisuhteessa, jossa on jotenkin vaikea luottaa mieheen 100%:sti. Varsinaisia merkkejä esimerkiksi pettämisestä ei ole mutta jotain kommunikointivaikeuksia on ollut, joiden vuoksi en jotenkin luota mieheen täysin, ja itselläni menneisyydessä kokemuksia petetyksi tulosta. Näen toistuvaa painajaista siitä että mies pettäisi tai jättäisi, koskaan ennen ei tällaista ole ollut, esimerkiksi silloin kun oikeastin tulin petetyksi. Onko muilla kokemusta tällaiseta, mitä tekisisitte tilanteessani?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alitajunta on v........n juttu se tulee uniin.

En halua maalata pirua seinälle. Muttakun mun puoliso petti. Unet näytti mulle asioita mitä huomasin päivän aikana. 

Lopulta kun sitten napsahti kiinni mä tiesinkin jo ihan älyttömästi tapahtumia. Mun aivot alkoivat yhdistellä näitä unia todellisuuteen.

Olin aika puulla päähän lyöty. Tuli luettua monta alitajunta kirjaa tän jälkeen.

Just joo.

Toi olisi ollut munkin ajatus vuosia sitten. Mut lukeminen kannattaa. Tiesitkö että sun aivot kerää ihan jäätävän määrään dataa sun hereillä ollessa. Sun aivokapasitetti ei riittäisi käsittelemään näitä kaikkia tietoisessa mielessä. Siksi +70% tuosta datasta menee sun alitajuntaan..

Se mitä kerroin aiemmin niin näin unessa mm sen että puoliso laittaa hajuvettä ja menee töihin " haki jonkun naisen auton kyytiin suutelivat"..

Jälkikäteen vasta tajusin et hitto meidän auton etupenkki oli muuten eri asennoissa useasti. 

Näin unia missä puoliso salailee puhelintaan " no tästähän se lopulta jäi kiinni".

Näin unta että puoliso lähti työmatkalle jonkun muun kanssa.  Tajusin että hitto puoliso tosiaan ekan kerran otti ns hiljaisen paikan junasta pari kk aiemmin. Kysyin puolisolta= tää henkilö oli ollut mukana.

Näin unta puolisoni valehdelleen 6kk aiemmin kalareissusta kaverinsa kanssa. Jälkikäteen tajusin että aina collareissa liikkuva puoliso lähti sinne siisteissä vaatteissa.

Vierailija
22/28 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommunikaatiovaikeus ei hyvä, onko mies hankala. Voi pettää ellei tunne mikä tyyppi on vai unia exästä, uuden muodossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on elämän suola.

Vierailija
24/28 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on lapsi edellisestä suhteesta niin suurella todennäköisyydellä uusi kumppanisi "pettää".

Vierailija
25/28 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on aivan hyväksyttävää jo näin vuonna 2025.

Fossiilit eivät vain tätä vielä tajua.

Vierailija
26/28 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut vastaavaa ex.än kanssa. Näin toistuvasti unia, että mies pettää. En pystynyt luottamaan mieheen ja tämä tietenkin aiheutti näitä unia. En niitä sen enempää analysoinut, koska unet on unia. Luottamuspula on tietenkin asia mikä pitäisi käsitellä parisuhteessa. M

Miten käsittelit luottamuspulaa ex:n kanssa?

ap

Vierailija
27/28 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinulla on lapsi edellisestä suhteesta niin suurella todennäköisyydellä uusi kumppanisi "pettää".

Miten niin?

ap

Vierailija
28/28 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommunikaatiovaikeus ei hyvä, onko mies hankala. Voi pettää ellei tunne mikä tyyppi on vai unia exästä, uuden muodossa.

Mies on tai on ollut hieman hankala, olemme kuitenkin edistyneet näissä asioissa. On kuitenkin vaikea luottaa kun on ollut joidenkin asioiden suhteen ennen sulkeutunut.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi