Miksi ainoastaan vanhemmat miehet kehuu ja ihailee minua
Suurinpiirtein oman ikäiset (päälle30), eivät juuri koskaan tee mitään aloitteita tai sano positiivista sanaa minulle. Sitten on sellaiset 10-20 vuotta vanhemmat, niin tuntuu että ovat flirttailemassa heti kun tilaisuuden saavat ja tavallaan tekevät oloni naiselliseksi ja halutuksi. Minulle tulee jotenkin ristiriitainen olo kun toiset kehuu todella kauniiksi ja upeeksi naiseksi ja sitten toiset ei tyyliin vilkaisekaan päin.
Kommentit (14)
Oletko lihava? Vanhat miehet tykkäävät vähän tukevammistakin naisista, kokemusta on.
T. 117kg
Hmm, silloin harvahkosti kun saan huomiota se jakaantuu aika lailla 50/50 eli osa nuorempia, osa samanikäisiä, osa vanhempia.
Ehkä niiden ei tarvitse pelätä kasvojen menettämistä, koska ovat selkeesti eri sarjaa kuin sinä joten kommentoinnin voi aina kääntää huumoriksi. Näin itse ole asian ajatellut.
N5-kymppinen jota 7-kymppiset vokottelee
Koska vanhemmille miehille nuorempien naisten kaataminen on itsetunto- ja statuskysymys. Sinun ulkonäkösi ja luonteesi ei siinä paljon paina.
Etkö ap muuta mieti kuin kuinka vetävä olet kellekin, hanki muuta mietittävä, olet aika pinnallinen.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ap muuta mieti kuin kuinka vetävä olet kellekin, hanki muuta mietittävä, olet aika pinnallinen.
Eihän tässä nyt niin väitetty. Mistä siis saa tehdä keskustelunaloituksia? Ei ap
Olet todennäköisesti ylipainoinen tai ruma tai molempia. Vanhemmat miehet eivät välitä niin paljon ulkonäöstä ja saanti on varmempaa kun yrittää rumempaa pullukkaa. Kokemusta on, olisin itsekin ikisinkku jos en olisi kelpuuttanut isääni vanhempaa miestä. Onneksi hän on muutenkin ihana ja mukava. Itse olen siis todella ruma ja lihava, en laihanakaan sen kummemmin herätä miehissä mitään huomiota. Näillä mennään. Monet lihavat ja rumat ystäväni tapailevat myös vanhuksia.
N20
Vierailija kirjoitti:
Olet todennäköisesti ylipainoinen tai ruma tai molempia. Vanhemmat miehet eivät välitä niin paljon ulkonäöstä ja saanti on varmempaa kun yrittää rumempaa pullukkaa. Kokemusta on, olisin itsekin ikisinkku jos en olisi kelpuuttanut isääni vanhempaa miestä. Onneksi hän on muutenkin ihana ja mukava. Itse olen siis todella ruma ja lihava, en laihanakaan sen kummemmin herätä miehissä mitään huomiota. Näillä mennään. Monet lihavat ja rumat ystäväni tapailevat myös vanhuksia.
N20
Sinä olet naista nähnyt viimeksi syntymässäsi.
Olen 53-vuotias ja nuoremmat miehet katselevat,vaikka olenkin hieman pyöreä.Olen pikemminkin kiusaantunut heidän tuomiostaan enkä pysty sitä ymmärtämään.Olen naimisissa,enkä ole koskaan ollut mikään flirtti(paitsi humalassa 25-vuotta sitten)Toivoisin jo että saisin tämän ikäisenä olla jo näkymätön!
Ainoa mikä selittää nuorempien miesten huomion on minun pyöreä vauva naamani,joka koetaan lapsenomaisena ja hellyyttävänä.t:lapsenkasvoinen mummo
Minua katsellaan ja huomioidaan enemmän kuin nuorempana,omituista!Ettekö te miehet tiedä että olen seksuaalisesti aika kokematon!
Sama homma se on miehilläkin ja se on tasoteoriaa.
Helpommin saa mielenkiintoa sua matalatasoisemmilta.
Olen itse laittanut ikäkriteeriksi facebook datingiin 18-38 ja silti sieltä tulee tykkäyksiä joiltakin 45 vuotiailta naisilta :D