Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Peräpukamille pitäisi keksiä parempi nimi!

Vierailija
16.11.2025 |

Tämä tuli mieleeni, kun näin kolmen lapsen äidin tilityksen tuosta kivuliaasta ja hävetystä vaivasta. Onhan sillä joku lääketieteellinen "hemorroidit"-nimi, mutta nyt porukalla keksimään joku sellainen, minkä paljastamista ei kukaan aristelisi.

Pystyn kuvittelemaan, että palstan parissa paljon istuvat löytävät osuvimmat ilmaisut tälle vaietulle vaivalle!

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perussuomalaiset

Tämä.  Esim. Kauheeta persreiästä paskatessa persu tuli !!!!  🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Persu pullahti perästä x)

Vierailija
22/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painavan naisen pallukat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istumalihakset

Vierailija
24/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vitsaile mutta seksikauppojen butt plugit voivat todellakin toimia lääketieteellisenä keinona persereiän lihaksien rentouttamiseen. Olen kokeillut ja hitto vieköön kun kivuliaat veriset pukamat vain paranivat mystisesti taas kun opettelin pitämään vanhoja plugejani perseessäni. Verenkierto paranee tai jotain mystistä tapahtuu. Butt plugit parantavat pukamani ainakin minulla. Suosittelen todellakin. Ihan joku pieni plugi puhtaaseen pyllyyn puoleksi tunniksi runsaan voiteluaineen kera.

Vierailija
25/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orpon hallitus

Vierailija
26/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

bile-illut

Vierailija
27/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierusyylät

Vierailija
28/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painavan naisen pallukat.

Niitä on miehilläkin! Syynä mm. istumatyö, ummetus, ylipaino.. eli eivät ole sukupuolittunut vaiva.

Mutta apua, en muistanut ketjua aloittaessani, että saan kauheita yskänkohtauksia nauraessani. Enhän mä pysty näitä edes lukemaan, tai mä kuolen 😂

Vierailija
29/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perspallurat.

Vierailija
30/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupurusinat.

Vierailija
31/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portinvartijat

Vierailija
32/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vitsaile mutta seksikauppojen butt plugit voivat todellakin toimia lääketieteellisenä keinona persereiän lihaksien rentouttamiseen. Olen kokeillut ja hitto vieköön kun kivuliaat veriset pukamat vain paranivat mystisesti taas kun opettelin pitämään vanhoja plugejani perseessäni. Verenkierto paranee tai jotain mystistä tapahtuu. Butt plugit parantavat pukamani ainakin minulla. Suosittelen todellakin. Ihan joku pieni plugi puhtaaseen pyllyyn puoleksi tunniksi runsaan voiteluaineen kera.

Jatkan vielä sen verran että peräpukamaongelmani ovat olleet aina myös kireästä lantionpohjasta johtuvia. Pinnistelen arjessakin, huomaamatta,  lantionpohjaa stressissä mutta vapaa-aikana perseessä oleva persetappi ikäänkuin pakottaa koko lantion pois tuosta huonosta tavasta. Ongelma uusiutuu kun unohdan rentouttaa lantionpohjan. Persetapit toimivat koulutusvälineenä rentouttamisessa. Juju on siis olla koko ajan arjessa alalihakset rentoja ilman pidättelemisiä. Pidättelemiset johtavat krooniseeen jännittämiseen ja se johtaa pukamiin. Plugin avulla löydän lihaksia lantioni sisältä jotka vaativat rentoutumista. Yhtä kiakki, vaikka tämä onkin pervoa, se on samaan aikaan todella hyvää. -sama

Vierailija
33/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.P. 

Vierailija
34/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhä useampi poikamies pursuaa näitä pershelmiä. 

Mies -  miestä.

Vierailija
35/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyllypampulat

Vierailija
36/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jatkan vielä sen verran että peräpukamaongelmani ovat olleet aina myös kireästä lantionpohjasta johtuvia. Pinnistelen arjessakin, huomaamatta,  lantionpohjaa stressissä mutta vapaa-aikana perseessä oleva persetappi ikäänkuin pakottaa koko lantion pois tuosta huonosta tavasta. Ongelma uusiutuu kun unohdan rentouttaa lantionpohjan. Persetapit toimivat koulutusvälineenä rentouttamise

Arjessa ja vapaalla, pitäisi siis muistaa aina pitää KAIKKI alalihakset rentona. Tuntemus on kuin että häpykarvat olisivat alavatsan sisään vedettyinä ja että perse olisi valmis laskemaan pökäleen. Mitään pelkoa allelaskemisista ei ole jos keho on kunnossa. Rento lantio tuottaa myös kaikkea muuta hyvää arkeen. -sama

Vierailija
37/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Demaroidit

Vierailija
38/59 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persupatit.

Vierailija
39/59 |