Te, joiden mielestä Riikka Purra on poliitikkona ylimielinen: mihin perustatte mielipiteenne?
Kommentit (108)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Totuudenhan Purra sanoi. Elintasoamme on pidetty valheellisesti yllä ottamalla holtittomasti velkaa."
Valtio on ottanut velkaa, mutta velka on kansalaisten maksettava takaisin. Kirpeä totuus, joka ei monille kelpaa.
Purra voisi sitten lopettaa ennätysvelan ostamisen.
Eikös Purreli mennyt antamaan hyväksyntänsä nollakorkoisten valtionlainojen muuttamiseksi vaihtuvakorkoisiksi? (Sanna Marinin hallitus otti nollakorkoisia lainoja 30 vuoden maksuajalla.)
Katsopa persu Riikan saksikuvaa.
Minusta Riikka vaikuttaa julkisuudessa olevien puheidensa perusteella tyhmältä. Pitäisi varmaan tuntea hänet paremmin, että voisi todella sanoa onko näin.
Perussuomalaiset palautti viime vuonna aikuisen miehen Suomeen Al-Holin leiriltä Syyriasta, mutta asia salattiin ja se paljastui vasta nyt.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset eivät ansaitse hyvää elintasoa. Mutta Purra itse ansaitsee? Palkkionkorotusta ja veroalea itselle, muille leikkauksia. Purra myös esitti vastustavansa eduskunnan joululahjarahojen jakoa, mutta ei tehnyt asialle mitään.
Purra on elänyt itse köyhän ja epävakaan lapsuuden. Kostaa tämän kokemansa vääryyden leikkaamalla vähävaraisilta lapsiperheiltä. 30 000 lasta lisää lapsiköyhyyteen entisten yli 100 000 köyhän lapsen joukkoon. Purra saa tästä mielihyvää ja joulumieltä.
Varmasti Orpo ja EK:n setämiehet taputtavat toisiaan tästä onnistumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset eivät ansaitse hyvää elintasoa. Mutta Purra itse ansaitsee? Palkkionkorotusta ja veroalea itselle, muille leikkauksia. Purra myös esitti vastustavansa eduskunnan joululahjarahojen jakoa, mutta ei tehnyt asialle mitään.
Purra on elänyt itse köyhän ja epävakaan lapsuuden. Kostaa tämän kokemansa vääryyden leikkaamalla vähävaraisilta lapsiperheiltä. 30 000 lasta lisää lapsiköyhyyteen entisten yli 100 000 köyhän lapsen joukkoon. Purra saa tästä mielihyvää ja joulumieltä.
Varmasti Orpo ja EK:n setämiehet taputtavat toisiaan tästä onnistumisesta.
En voi hyväksyä kristittynä Orpo/Purran linjaa: otetaan köuhiltä ja annetaan rikkaille. Marinin hallituksen linja oli päinvastainen.
SDP:n linja on Marinin mukaan pitää huolta heikompiosaisista ja tavallisista suomalaisista.
Me emme ole valmiita keventämään valtion kassaa antamalla hyväosaisille veronalennuksia. Kohdistamalla enemmän rahaa heille, jotka jo pärjäävät kaikkein parhaiten tässä maassa. Kyse on arvovalinnoista ja arvovaaleista. Oikeiston arvovalinta on aika selvä. Se on aika kylmä, Marin sanoi.
Te, jotka olette ylimielisesti tehneet tämän aloituksen, mihin perustatte mielipiteenne?
Vierailija kirjoitti:
"Empatia ei kuulu ihmiselämään"
-tyyppi jonka työkokemus 9kk mäkkärin vuoropäällikkönä, jonka jälkeen 16 vuotta kelan tuilla pitkäaikaistyöttömänä, jonka jälkeen MINISTERIKSI
Ja joka spämmäsi setien kanssa netissä ja kutsui itseään nimellä blondi söpöliini ja Spermaturpa.
" Suomalaisten elintaso pitää laskea niin alas, ettei kukaan halua tulla tänne"
Tämä vaalilupaus onnistui.
Vierailija kirjoitti:
Naisille nyt vaan on tiukka paikka jos joku toinen nainen menestyy. Tuosta juontaa juurensa nuo katkerat kommentit kaunista ja menestynyttä Riikkaa kohtaan.
No minä olen mies ja totean, että en tykkää kenestäkään, joka esittää fiksumpaa kuin on eikä kanna vastuuta virheistään, vaan esiintyy ylimielisesti ja täysin tunteettomasti epäonnistuneen kokoomusta palvelevan leikkauspolitiikkansa uhreja kohtaan.
Ylimielisyys kuuluu psykopatiaan, narsismiin ja sadismiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisille nyt vaan on tiukka paikka jos joku toinen nainen menestyy. Tuosta juontaa juurensa nuo katkerat kommentit kaunista ja menestynyttä Riikkaa kohtaan.
Tuntui tuo olevan tiukka paikka miehillekin kun se menestyjä oli Marin.
purraa voi VERRATA ss nazzeihin ja hitleriin.
Vierailija kirjoitti:
Piti tulla 100 000 uutta työpaikkaa, mutta tulikin -76 000 uutta työtöntä. Silti Riikkuli se vaan huutelee, että menkää töihin.
Tämä juuri. Ei yhtään häpyä eikä omaatuntoa. Häiriintynyt luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minä olen mies ja totean, että en tykkää kenestäkään, joka esittää fiksumpaa kuin on eikä kanna vastuuta virheistään, vaan esiintyy ylimielisesti ja täysin tunteettomasti epäonnistuneen kokoomusta palvelevan leikkauspolitiikkansa uhreja kohtaan.
Etpä olisi paremmin voinut sanoa. Harva asia provosoi yhtä paljon kuin ääliömäisen tyhmä ihminen vallan kahvassa ilman minkäännäköistä itsereflektiokykyä.
Hehän ovat kuin kaksi marjaa: Riikka Purra ja Fakta homman Pirjo "Pirre" Kaasinen.