Onko parisuhde oikeasti mennyt muodista naisten keskuudessa?
Kommentit (700)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parisuhteessa oleva nainen ja kaikki naispuoliset ystäväni ja siskoni ovat parisuhteissa sekä eronnut äitini on nykyään myös uudessa suhteessa. Ehkä tämä on vain minun piirissäni sattumaa ja yleisesti ottaen naiset eivät enää halua seurustella tms. En tiedä, en katsele mitä muut tekevät sen enempää, mutta aika paljon pariskuntia näkee tuolla ulkona.
Myöskään täälläpäin ei näytä pätevän tämä netissä hoettu väittämä miten naiset on niin sinkkua eivätkä halua seurustella. Nainen kun joutuu yksin täällä niin se ahdistuu ja alkaa suorastaan kaapimaan miehiä ympäriltään päästäkseen taas parisuhteeseen.
Pienen mutta äänekkään nettiporukan aiheuttama harhakuva tämäkin, oikeassa maailmassa täysin päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset haluavat parisuhteen, mutta tietävät, että sinkkuus on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin huono parisuhde ja ovat tarkkoja siitä kenet kelpuuttavat parisuhteeseen.
Ja jostain syystä käyttäytyvät erittäin vihamielisesti kaikkia miehiä kohtaan...
Eipä pahemmin naiset miesten kimppuun väkivaltaisesti julkisella paikalla hyökkäile. Toisinpäin kymmenkertaisesti. Miehillä sitä vihaa ja raivoa naisia kohtaan tuntuu riittävän.
En ole ikinä nähnyt yhdenkään miehen hyökänneen naisen kimppuun.
En minäkään. mutta päinvastoin olen nähnyt naisten hyökkäävän miesten kimppuun, miehet eivät ole tehneet mitään.
Enpä kyllä keksi oikein mitään mihin äijää tarvisin. Olen ollut hyvissä ja huonoissa suhteissa ja aina se kumppani on muuttunut kiviriipaksi. Tqi minä itse.. mulla on hyvä henkivakuutus ja sairausvakuutus, kivoja kavereita ja hyväpalkkainen työ. Lapset tehty aikoinaan ja ovat muuttaneet pois. Nyt iloitsen elämästäni ilman kitisevää isoa vauvaa.
saa olla niknkuin haluaa. Soitan talkkarille jos putket menee tukkoon, kavereille jos on tylsää.
miehet on menny pois muodista. Kerran viikossa tapahtuva ähkiminen ja teeskentely peiton alla ei oo vaivan väärti.
"Naiset ovat nykyisin koulutusputkessa yli 30v ikäiseksi, moni on siinä vaiheessa yh-nainen ja/tai rumapainoinen. Miehet eivät sellaisia naisia halua vaimokseen. Vaihdevuosivaivat alkavat 40-49v iässä, joka rajoittaa parisuhteen mielekästä kestoaikaa, senkin takia vakituinen suhde ei ole miehelle mielekäs vanhan ylijäämänaisen kanssa."
Ja kuka nainen haluaisi missään iässä miestä, joka näin paljon vihaa sitä, mitä nainen on. Ihan luonnollinen kehityskulku, että "parisuhteet" ovat "menneet muodista".
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Väkivaltainen kuolema on Suomessa äärimmäisen harvinainen
Vasta 18 naista tapettu tänä vuonna siksi, että halusivat lähteä suhteesta ja joka toinen meistä on kohdanut muuta väkivaltaa ja toistuvia raiskauksia parisuhteessa. Miksi siis enää viitsisin vaivautua opettelemaan luottamusta mieheen? Edellinen ei lyönyt vaan painosti seksiin. Ja jäi mulle velkaa pari tonnia asumismenoja.
Vierailija kirjoitti:
Enpä kyllä keksi oikein mitään mihin äijää tarvisin. Olen ollut hyvissä ja huonoissa suhteissa ja aina se kumppani on muuttunut kiviriipaksi. Tqi minä itse.. mulla on hyvä henkivakuutus ja sairausvakuutus, kivoja kavereita ja hyväpalkkainen työ. Lapset tehty aikoinaan ja ovat muuttaneet pois. Nyt iloitsen elämästäni ilman kitisevää isoa vauvaa.
saa olla niknkuin haluaa. Soitan talkkarille jos putket menee tukkoon, kavereille jos on tylsää.
miehet on menny pois muodista. Kerran viikossa tapahtuva ähkiminen ja teeskentely peiton alla ei oo vaivan väärti.
Ikävää ettei sun seksuaalisuus toimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Useimmat naiset haluavat parisuhteen, mutta tietävät, että sinkkuus on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin huono parisuhde ja ovat tarkkoja siitä kenet kelpuuttavat parisuhteeseen.
Ja jostain syystä käyttäytyvät erittäin vihamielisesti kaikkia miehiä kohtaan...
Eipä pahemmin naiset miesten kimppuun väkivaltaisesti julkisella paikalla hyökkäile. Toisinpäin kymmenkertaisesti. Miehillä sitä vihaa ja raivoa naisia kohtaan tuntuu riittävän.
Se tehdään suljettujen ovien takana. Pahimmissa tapauksissa mies auttaa jopa naista meikkaamaan mustaa silmää piiloon, jne.
En silti ole koskaan nähnyt miehen hyökänneen naisen kimppuun. Toisin päin olen nähnyt monesti käyvän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteet on monesti rasite.
Siinä tapauksessa moni nainen näyttää olevan masokisti kun silti parisuhdetta hakee.
Niin onkin, mutta opimme. Siksi ne parisuhteet ovatkin menossa pois "muodista". Toki aina jotakuta onnistaakin. Ja tietysti on ihmisiä, joilla on elämänkokemuksensa pohjalta ylipäänsä paremmat edellytykset onnistuneille ihmissuhteille.
Parisuhteet on menossa pois muodista sen takia kun te naiset ette ymmärrä mitä on tapahtunut. Me top5% miehistä käytetään teitä hyväksemme. Te unelmoitte pääsystä puolison paikalle. Ei. Teillä ei ole ollut ikinä muuta mahdollisuutta kuin päästä patjaksi. Se teidän taso on ne miehet mitä ette siedä.
Juuri näin.
Mielelläni alkaisin parisuhteeseen, mutta en ole löytänyt ihmistä, joka haluaisi parisuhteen eikä mitään epämääräisiä kuvioita.
Hyvä esimerkki on entinen pitkäaikainen kumppanini. Olisi halunnut palata yhteen, vaikka on uudessa suhteessa ja lapsikin tuloillaan. En kysynyt, miten ajatteli tuon kuvion oikein toimivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. mutta päinvastoin olen nähnyt naisten hyökkäävän miesten kimppuun, miehet eivät ole tehneet mitään.
Vanhemmillani oli lapsuudessani ongelmia mutten koskaan nähnyt isäni lyövän äitiä. Äidin kuitenkin kerran näin lyövän isää naamaan niin että veri valui nenästä, provosoidakseen isää väkivaltaan huutamalla että LYÖ NYT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti niin olen minäkin
-sejollevastasit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. mutta päinvastoin olen nähnyt naisten hyökkäävän miesten kimppuun, miehet eivät ol
Täysin sama lapsuusmuisto. Äiti teki tuota usein. Kerran isä sitten läppäsi takaisin. Olisitte nähneet sen uhriutumisen määrän ja valituksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhteet on monesti rasite.
Siinä tapauksessa moni nainen näyttää olevan masokisti kun silti parisuhdetta hakee.
Niin onkin, mutta opimme. Siksi ne parisuhteet ovatkin menossa pois "muodista". Toki aina jotakuta onnistaakin. Ja tietysti on ihmisiä, joilla on elämänkokemuksensa pohjalta ylipäänsä paremmat edellytykset onnistuneille ihmissuhteille.
Parisuhteet on menossa pois muodista sen takia kun te naiset ette ymmärrä mitä on tapahtunut. Me top5% miehistä käytetään teitä hyväksemme. Te unelmoitte pääsystä puolison paikalle. Ei. Teillä ei ole ollut ikinä muuta mahdollisuutta kuin päästä patjaksi. Se teidän taso on ne miehet mitä ette siedä.
Tätä naiset ei tosiaan tajua. Haaveillaan jostain mihin ei ikinä ollut rahkeita. Hyvät miehet unohtuu kun päässä pyörii vaan joku pleijeri mikä pannut puolta Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Täysin sama lapsuusmuisto. Äiti teki tuota usein. Kerran isä sitten läppäsi takaisin. Olisitte nähneet sen uhriutumisen määrän ja valituksen
Monestikohan se sitten oikeasti meneekin näin, että nainen on se väkivallan takapiru. Ei varmastikaan miehen turpaan saantia aluksi noteeraa kukaan mutta sitten se kun mies provosoitu pyörittämään naista ympäri kämppää, siitä joutuukin sitten mies putkaan ja tilastoihin.
Exex vaimo. Kavalsi mun rahat.. ex vaimo petti. Nykyinen ilmoitti jokuaikaa sitten ettei halua enää käydä töissä= on laskenut että mä elätän.
Hyvin te naisetkin vedätte.
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin kysyisit, onko armeija mennyt muodista miesten keskuudessa.
Ja onhan se, koska 40% miehistä ei sitä suorita. Ovat liian lihavia, liian astmaattisia, liian homoja, liian lättäjalkaisia ja häiriintyneitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täysin sama lapsuusmuisto. Äiti teki tuota usein. Kerran isä sitten läppäsi takaisin. Olisitte nähneet sen uhriutumisen määrän ja valituksen
Monestikohan se sitten oikeasti meneekin näin, että nainen on se väkivallan takapiru. Ei varmastikaan miehen turpaan saantia aluksi noteeraa kukaan mutta sitten se kun mies provosoitu pyörittämään naista ympäri kämppää, siitä joutuukin sitten mies putkaan ja tilastoihin.
Mun ex vaimo löi mua riidoissa varmaan 20kertaa. 12v aikana. Lopulta mullakin meni hermo ja vedin nyrkillä maksan kärkeen. Arvatkaa kuka uhriutui ja kertoi tämän kaikille. Arvatkaa kuka sai syyn erota tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmillani oli lapsuudessani ongelmia mutten koskaan nähnyt isäni lyövän äitiä. Äidin kuitenkin kerran näin lyövän isää naamaan niin että veri valui nenästä, provosoidakseen isää väkivaltaan huutamalla että LYÖ NYT.
Naiset ei todellakaan aina ole mitään enkeleitä ja äitisikin tiesi että olisi ollut vahvoilla oikeuden silmissä jos olisi saanut isäsi yllytettyä väkivaltaan. Tätä käyttävät surutta hyväkseen monet, että miehiä pidetään automaattisesti pahoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Komeita, menestyviä, pitkiä, dominoivia ja jykeväleukaisia alfamiehiä ei nyt vaan riitä kaikille naisille - varsinkin jos monogaminen suhde on tavoitteena.
Naiset tekivät maailman sellaiseksi että vain komeimmat miehet kelpuutetaan, nauttikaa nyt siitä.
Ei noilla parisuhdetta haluava nainen mitään teekään, vaan sillä uskollisella, luotettavalla, rakastavalla miehellä, joka kantaisi oman osansa hommasta. Niistä on huutava pula!
Ne eivät näy missään. Vaatisi naiselta omaa vaivannäköä huomata sellainen. Liikaa pyydetty.
No en tod. ala soitella ovikelloja löytääkseni jonkun nurkkaan muumioituneen tontun. Ei mulla ole tarvetta parisuhteeseen, vaikka sulla onkin.