Minua sanottiin päin naamaa lihavaksi
Nyt se sitten tapahtui. Olin eilen pitkästä aikaa baarissa pienellä paikkakunnalla ja mies, joka oli itsekin lihonut sen 10 vuoden aikana, jolloin emme ole nähneet, sanoi että miten minusta on tullut niin lihava. No, osasyynä on Olantsapiini (jota käytän unettomuuteen). Olipa kiva kuulla, että olen lihava, en itse sitä tiennyt. Noilla hurmaavilla keskustelunavauksilla ei taatusti naista heru. Mikä ihmisiä vaivaa, kun toisen vartaloa kommentoidaan?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai lääkkeet?
Olet lihava siksi, että syöt liikaa.
Sinä olet selvä kiusaaja. Ennemmin olen lihava kuin kiusaaja.
Ennemmin olen kiusaaja kuin lihava.
Lihavuus on kuvottavinta, mitä tiedän.
Ei, kyllä kiusaaja on kuvottavinta, mitä voi olla.
Eri
Jos kävelen kadulla ja oletettu kiusaaja kulkee ohitseni, niin en tiedä mitään.
Mutta jos iljettävä rasvakasa kävelee, niin tiedän ja minua kuvottaa.
Eli mulle on paljon pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai lääkkeet?
Ei, kyllä kiusaaja on kuvottavinta, mitä voi olla.
Eri
Jos kävelen kadulla ja oletettu kiusaaja kulkee ohitseni, niin en tiedä mitään.
Mutta jos iljettävä rasvakasa kävelee, niin tiedän ja minua kuvottaa.
Eli mulle on paljon pahempaa.
Mitähän tässä pitäisi ajatella olennosta joka kutsuu toisia ihmisiä iljettäviksi rasvakasoiksi ?
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että jokaiselle läskille huomautetaan asiasta. Jos vaikka alkaisi laihduttaa.
Oletteko oikeasti niin tyhmiä että kuvittelette, ettei se läski tiedä olevansa läski??
Vierailija kirjoitti:
Kai siihen on syy miksi sanoi noin?
Eli sen sijaan että vaivaa päätään hyödyttömällä toisten jupinalla ja kostotoimilla, ota totuus tarkasteluun. Oliko aihetta sanoa, näkyykö se ulospäin? Jos oli, pitäisikö asialle tehdä jotain?
Haistata pitkät moisille typeryksille, äläkä uhraan heihin aikaasi. Mutta, katso vähän mitä syöt ja kuinka paljon. Tsemppiä.
Miksi ihmeessä kenelläkään olisi aihetta sanoa toiselle painosta mitään?!?! Kyllä ylipainoinen tietää ihan itse olevansa ylipainoinen eikä sitä tarvitse erikseen sanoa! Olet täysi typerys.
Haukkuminen ei saa laihduttamaan vaan vain vituttaa tuollaiset ääliöt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai lääkkeet?
Lihavuus sairastuttaa ainostaan ihmisen itsensä, mutta kiusaaja sairastuttaa kaikki ympäriltään. Maanvaivoja. Niin ja mainittakoon, että olen alle 50 kg eikä ole koskaan kenenkään ylipaino häirinnyt, mutta ilkeiden ihmisten kanssa en ole tekemisissä.
Kylläv tulen pahoinvoivaksi, kun peruskauppareissullakin vyöryy oksettavia ihravuoria joka hyllyn välissä.
Eli ei vain itseä kosketa.
Sun kannattaisi varmaan mennä terapiaan hoidattamaan pääsi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi totuudesta pitää noin hermostua?
Oletko koskaan miettinyt että onko tuollainen totuus? Totuudella tarkoitetaan yleensä objektiivista asiaa, ei subjektiivista. Ja sitten vielä se että milloin totuus on asia joka kuuluu kertoa itsensä ulkopuolisille ihmisille ja milloin ei. Onko totuus asia mikä on koskematon. Pitääkö tarkistaa haluaako joku ylipäätään puhua kanssasi totuuksista, niitä kun on yhtä monta kuin on asioita. Pitäisikö seuraavalla kerralla ihan ensimmäiseksi kysyä että haluatko keskustella kanssani totuuksista. Sitten tarkentaa että mihin mielessäsi oleva totuus liittyy ja sen jälkeen vielä kertoa että haluan puhua kanssasi totuudesta joka liittyy vartaloosi koska.. se painaa mieltäni? Se häiritsee elämääni? Se liittyy elämääni? Ja niin edelleen 🙊
Eri
Totuus on se, että läskittelijät on henkisesti sairaita. Kolahtiko? Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi totuudesta pitää noin hermostua?
Älä sitten hermostu jos joku sanoo sua tyhmäksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit maininnut hänenkin lihoneen. Sanoi loukatakseen. Yleensä tälläiset ihmiset eivät kestä kritiikkiä omasta ulkonäöstään, vaikka sitä jakelevat ilmaiseksi muille.
Naisia on hyvä välillä muistuttaa, mikäli heille on kertynyt pikkasen "extrakiloja" 😁
Käy huomenna sanomassa töissä jollekin daamille. Katotaan miten käy!
Menkääs te totuuden torvet huomenna puhumaan tätä totuuttanne vaikka töissä. Varmaan saatte porukat tyytyväisiksi.
Huomenna sitten käy sanomassa jollekin miehelle että se on läski. Naiselle uskallatkin möläytellä mutta mieheltä voi saada turpiisi. Kokeile ihmeessä puhua totuuttasi.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijoita ja alkoholin suurkuluttajia on iät ja ajat saanut paheksua kovaan ääneen. Vaan auta armias, kun arvostellaan ylipainoa.
Ehkä olisi aika myös alkaa arvostella huonoa käytöstä.
Mitä kiusaamista on sanoa faktat?
Vierailija kirjoitti:
Mitä kiusaamista on sanoa faktat?
Olet ääliö. Tämä on fakta.
Vähempi täällä Suomessa lihavuuteen puututaan kuin etelässä esim. Ranskassa ja Italiassa. Varsinkin naisten lihavuuteen. Ja se ikävä kyllä näkyy katukuvassa. Siellä naisten painoasiat on ihan arkinen keskustelunaihe.
Vierailija kirjoitti:
Vähempi täällä Suomessa lihavuuteen puututaan kuin etelässä esim. Ranskassa ja Italiassa. Varsinkin naisten lihavuuteen. Ja se ikävä kyllä näkyy katukuvassa. Siellä naisten painoasiat on ihan arkinen keskustelunaihe.
Oletko katsonut sitä ohjelmaa tyyliä hengenvaarallisesti lihava Italia? Itselle tuli yllätyksenä miten he puhuu potilaalle mm. pedillä lääkärin tutkiessa potilasta. On erilainen kulttuuri huh huh!
Naisia on hyvä välillä muistuttaa, mikäli heille on kertynyt pikkasen "extrakiloja" 😁