Minua sanottiin päin naamaa lihavaksi
Nyt se sitten tapahtui. Olin eilen pitkästä aikaa baarissa pienellä paikkakunnalla ja mies, joka oli itsekin lihonut sen 10 vuoden aikana, jolloin emme ole nähneet, sanoi että miten minusta on tullut niin lihava. No, osasyynä on Olantsapiini (jota käytän unettomuuteen). Olipa kiva kuulla, että olen lihava, en itse sitä tiennyt. Noilla hurmaavilla keskustelunavauksilla ei taatusti naista heru. Mikä ihmisiä vaivaa, kun toisen vartaloa kommentoidaan?
Kommentit (77)
Mulle on kateelliset naiset sanoneet, että olen lihava ja näytän raskaanaolevalta. En ole laiha, mutta voi v**** noita kommentteja.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijoita ja alkoholin suurkuluttajia on iät ja ajat saanut paheksua kovaan ääneen. Vaan auta armias, kun arvostellaan ylipainoa.
Erään ravitsemustieteilijän mukaan tupakointi on miljoona kertaa vaarallisempaa kuin lievä ylipaino.
Suhakza
Olisit sanonut ukolle että
ihanko totta
no, sinäkin olet tommonen käytöstavaton möläyttelijä
Kai siihen on syy miksi sanoi noin?
Eli sen sijaan että vaivaa päätään hyödyttömällä toisten jupinalla ja kostotoimilla, ota totuus tarkasteluun. Oliko aihetta sanoa, näkyykö se ulospäin? Jos oli, pitäisikö asialle tehdä jotain?
Haistata pitkät moisille typeryksille, äläkä uhraan heihin aikaasi. Mutta, katso vähän mitä syöt ja kuinka paljon. Tsemppiä.
Okei? Ja naiset ovat sanoneet minulle päin naamaa, että olen lyhyt. Entä sitten? Jotka ihmiset ovat ikäviä. Get over it. M177cm
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai lääkkeet?
Olet lihava siksi, että syöt liikaa.
Sinä olet selvä kiusaaja. Ennemmin olen lihava kuin kiusaaja.
Ennemmin olen kiusaaja kuin lihava.
Lihavuus on kuvottavinta, mitä tiedän.
Lihavuus sairastuttaa ainostaan ihmisen itsensä, mutta kiusaaja sairastuttaa kaikki ympäriltään. Maanvaivoja. Niin ja mainittakoon, että olen alle 50 kg eikä ole koskaan kenenkään ylipaino häirinnyt, mutta ilkeiden ihmisten kanssa en ole tekemisissä.
Kylläv tulen pahoinvoivaksi, kun peruskauppareissullakin vyöryy oksettavia ihravuoria joka hyllyn välissä.
Eli ei vain itseä kosketa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai lääkkeet?
Olet lihava siksi, että syöt liikaa.
Sinä olet selvä kiusaaja. Ennemmin olen lihava kuin kiusaaja.
Ennemmin olen kiusaaja kuin lihava.
Lihavuus on kuvottavinta, mitä tiedän.
Ei, kyllä kiusaaja on kuvottavinta, mitä voi olla.
Eri
Miksi totuudesta pitää noin hermostua?
Vierailija kirjoitti:
Mulle on kateelliset naiset sanoneet, että olen lihava ja näytän raskaanaolevalta. En ole laiha, mutta voi v**** noita kommentteja.
Ihan varmaan "kateelliset" 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valas! Norsu! Lihavuori!
Idiootti!
Kiitos lisäyksestä.
Vierailija kirjoitti:
Totuudesta meni herne nenään
Ei kaikkia totuuksia tarvi päin naamaa julistaa, miksi et hoida vaan omat asiasi .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan varmaan "kateelliset" 😂
Nimenomaan kateelliset muuten. Ei muut. Ei kukaan normaali sano toiselle noin. Rumasti ja loukkaavasti sanottu.
1 Toisten ulkonäön ikävä kommentointi on idioottimaista.
2 Lihavuuteen liittyy todella paljon muuttujia, joten idioottimaista on myös sanoa "syö vähemmän" tms.
3 Jo riittää lihavien nolaaminen ja muu perseily.
4 Kaikille kuuluu kehorauha, myös niille, joita lihavuus ei kosketa omakohtaisesti.
En usko, koska nykyään siitä voi saada kunnianloukkaus syytteen.
Näitä muiden kiusaajia mm. painon takia en pidä minään. Ovat paljon alempaa kastia kuin mollaamansa ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijoita ja alkoholin suurkuluttajia on iät ja ajat saanut paheksua kovaan ääneen. Vaan auta armias, kun arvostellaan ylipainoa.
Miksi se pitää päin naamaa sanoa? Tuntuuko sinusta mukavalta jos sanon että sinulla on ruma naama tai sulla on saatanan iso nokka? Eikö tämä kuulu ihan perustapoihin vai kuinka vtun juntteja olette?
Vierailija kirjoitti:
Auta armias jos sinä lihoisit ja muut arvostelisi painoasi niin sinä tissiposki olisit ensimmäisenä täällä itkemässä
Se oli susta kiinnostunut oikeasti ja loukkaantui, kun sinulle ei kelvannutkaan hänen seuransa, vaikka hän omasta mielestään jopa tsemppasi sua. Sitten se loukkaantuminen teki hänestä selkäänpuukottajan.