Minua sanottiin päin naamaa lihavaksi
Nyt se sitten tapahtui. Olin eilen pitkästä aikaa baarissa pienellä paikkakunnalla ja mies, joka oli itsekin lihonut sen 10 vuoden aikana, jolloin emme ole nähneet, sanoi että miten minusta on tullut niin lihava. No, osasyynä on Olantsapiini (jota käytän unettomuuteen). Olipa kiva kuulla, että olen lihava, en itse sitä tiennyt. Noilla hurmaavilla keskustelunavauksilla ei taatusti naista heru. Mikä ihmisiä vaivaa, kun toisen vartaloa kommentoidaan?
Kommentit (77)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että jokaiselle läskille huomautetaan asiasta. Jos vaikka alkaisi laihduttaa.
Ei toimi niin. Ihminen, jolla on tarve kontrolloida muita (vieläpä jotain tuttua baarissa) on sairas.
Itse olen nykyään lihava, mutta kukaan ei ole ehtinyt sitä kommentoida. Laihana kyllä juuri kännisillä miehillä oli hienoja parannusehdotuksia. Koirat haukkuu, karavaani kulkee.
Miksi lihoit?
Sehän on kerrottu jo tässäkin keskustelussa. Syö liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai lääkkeet?
Olet lihava siksi, että syöt liikaa.
Sinä olet selvä kiusaaja. Ennemmin olen lihava kuin kiusaaja.
Ennemmin olen kiusaaja kuin lihava.
Lihavuus on kuvottavinta, mitä tiedän.
Tapa ittes hyödytön luuseri.
Suomalaisilla ei ole käytöstapoja. Isäni möläytteli aikoinaan vaikka mitä. Mies möläyttelee ja hänen vanhempansa varsinkin.
Siskon aikuiset lapset möläyttelee myöskin.
Pitäis kyllä vähän miettiä mitä suustaan päästää.
Minä olisin sanonut, että lihava voi laihtua tai lihoa lisää. Mutta toi sun naama on kuin kissanoksennus, se on ja pysyy.
Hyvä niin, opit sinäkin jotain uuttaa juopottelureissuillasi.
Joillakin ei ole sitten vähääkään käytöstapoja ja pidätyskykyä sen suhteen, mitä ajattelee muista, vaan kaikki tule ulos suusta vuolasvirtana.
Minuakin on suoraan päin naamaa haukuttu kakaraksi ja päiväkotitasoiseksi. Vaikka olen keski-ikäinen. Mutta näiden parin ihmisen silmissä olen kakara ja päiväkotitasoinen ja heidän piti ihan pakosta myös päästä sanomaan niin minulle. Kumpikin kyllä kiertää minua nyt kuin kissa kuumaa puuroa, koska ovat niin noloja. Eli ovat sentään tainneet edes hävetä.
Eräs miespuolinen perheenjäsen sanoi minua läskiperseeksi. Morkkasi myös rintojani. Ei edes pyytänyt ikinä anteeksi. Ja siis olin kokoa 38! Mutta jotkut miehet on tuollaisia, että kokevat oikeudekseen arvostella ja loukata naista. No, muutama vuosi meni, niin mies itse lihoi 50kg. Ja minä olin edelleen kokoa 38.
Vierailija kirjoitti:
Valas! Norsu! Lihavuori!
Idiootti!
Vierailija kirjoitti:
Eräs miespuolinen perheenjäsen sanoi minua läskiperseeksi. Morkkasi myös rintojani. Ei edes pyytänyt ikinä anteeksi. Ja siis olin kokoa 38! Mutta jotkut miehet on tuollaisia, että kokevat oikeudekseen arvostella ja loukata naista. No, muutama vuosi meni, niin mies itse lihoi 50kg. Ja minä olin edelleen kokoa 38.
Hyi, insestiä katsella ja kommentoida perheenjäsenen (ei oma puoliso) rintoja.
Kaikenlaisia mielenvikaisia sitä onkin. Eivät osaa pitää edes suutaan kiinni. Joku haukkuu anorektikonkin lihavaksi. Se on heidän korvien välissä se vika.
Kertokaa minulle kuka ei olisi lihonut olanzapiinilla? En tiedä yhtäkään. Aivan karsea lääke, mutta jos muut lääkkeet ei auta tai sovi niin mitä voi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi, insestiä katsella ja kommentoida perheenjäsenen (ei oma puoliso) rintoja.
Kyseessä oli avioliiton kautta perheenjäseneksi tullut.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoitsijoita ja alkoholin suurkuluttajia on iät ja ajat saanut paheksua kovaan ääneen. Vaan auta armias, kun arvostellaan ylipainoa.
No ylipainohan ei ole koskaan itseaiheutettu. Syynä on aina lääkkeet, stressi, unettomuus ym. ym.
Minullekkin sanottiin että nälkäkurki,alipainoinen.
Teininä käytin ajan mukaisia pikkuruisia bikinejä. Isä tokaisi paheksuvasti, että eivät sovi noin lihavalle.
Kyllä näitä rumasti sanovia siis piisaa meillä kaikilla. Myös lähipiiristä näitä alentavia kommentteja voi saada osakseen. Oman isän sanomiset eivät tässä yhdessä kommentissa ole pysyneet, mutta asennoidun niin, että hänessä se luonnevika on eikä minussa. Samoin koitan muihinkin rumasti sanoviin töksäyttelijöihin asennoitua. Koska niitä on muitakin. Ja jos jotain hyvää näissä töksäyttelijöissä on, niin ainakin on oma luonne karaistunut heidän takiaan.
Sisäänulos.
Mä olen 12 kiloa ylipainoinen. Käytiin kavereiden kanssa baarissa taannoin ja siellä sitten oli tanssittajia. En tuntenut ketäään ennestään. Oli hoikkaa, pulskaa, lihavaa ja tanakkaa miestä. Mä tykkään tanssia, että kiva, että tanssittajia oli. Toki olisin tanssinut yksinkin tarvittaessa.
Se hoikin heistä oli innokkain hakija. Hän vaan alkoi ärsyttämään mua puheillaan, kun koko ajan jaksoi hokea, että sano vaan jos et enää jaksa.. On ihan ok, jos haluat lopettaa. Ymmärrän, jos kunto pettää... Ei haittaa vaikka läkähdyt. LOpetin sitten hänen kanssaan tanssit ja sitten se taisi loukkaantua, kun sanoinkin kiitos ei tai lähdin toisen miehen kanssa tanssilattialle."sä olet lihavin nainen, jota olen koskaan nähnyt!!!" Vielä jäi siihen naukumaan, että sen takia tanssitti, kun haluisi nähdä, kun mä läähätän huonossa kunnossa.. :D
Mitä ihmettä?! Mä juoksen kymppikilsaa kolme kertaa viikossa ja välipäivinä kävelen. Olen pullukka, mutta hyvässä kunnossa. En siis hänelle jäänyt selittelemään jäin vähän moilasena suu auki kattomaan, että onko niitä tuommosiakin ? :D
Siinä oli turpaanotto lähellä, kun pari miestä lähipöydistä kuuli miehen sanat ja alkoivat puolustamaan naista. Onneksi jättivät tyypin rauhaan. Tuommoseen on ihan turha aikaansa tuhlata. Toinen sitten keskittyikin enemmän minuun... <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai lääkkeet?
Olet lihava siksi, että syöt liikaa.
Sinä olet selvä kiusaaja. Ennemmin olen lihava kuin kiusaaja.
Ennemmin olen kiusaaja kuin lihava.
Lihavuus on kuvottavinta, mitä tiedän.
Lihavuus sairastuttaa ainostaan ihmisen itsensä, mutta kiusaaja sairastuttaa kaikki ympäriltään. Maanvaivoja. Niin ja mainittakoon, että olen alle 50 kg eikä ole koskaan kenenkään ylipaino häirinnyt, mutta ilkeiden ihmisten kanssa en ole tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvä, että jokaiselle läskille huomautetaan asiasta. Jos vaikka alkaisi laihduttaa.
Itse kävin hakee grilliltä isot makkaraperunat ja porilaisen, kun minua viimeksi sanottiin lihavaksi. Miten meni noin niinkuin omasta mielestä?
Montako lisäkiloa olet tuon jälkeen hankkinut?
Olisit kysynyt että onko se sulta pois, mitn vaikuttaa sun elämään. 😂😂😂😂😂😂😂😂