Kysyin rautakaupasta persettejä niin nuori myyjätyttö ei tajunnut, piti selittää että saunan perseenalunen
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
No olisit kysynyt peflettejä niin muutkin tajuaisi.
Mikä on pefletti?
ap
Se on sellainen aluen, joka laitetaan kehon istuinosan alle, kun ollaan saunan lauteilla.
Hehhehhehheh, oletpa hauska ja omaperäinen.
Ei muutkaan tiedä. Luulee että kyseessä on pers*rätti. Mikä sekin olisi.
Minäkin kysyin rautakaupasta vesuria, niin myyjä kysyi "Tarkoitatko vesipumppua?". Tämä tapahtui vuonna 2017 K-raudassa. Kannattaa asioida mieluumin yksityisissä rautakaupoissa, kuin näissä ketjuissa.
Peffletti eli peffan alle laitettava liina
Persetti - en ole koskaan kuulutkaan
Onko Persetti siis joku peseen alle laitettava setti
Joo joskus näiden ihmisten yleissivistys on kertakaikkisen surkea. Itse aikanaan kysyin lihatiskiltä kotlettia, niin lihamyyjä ei tiennyt sitä. Käskin googlettaa ja häivyin.
Rautakaupasta? Ei tulisi mieleenkään sieltä kysellä.
Missä on saunan perse? Ja miksi se tarvitsee perseen alusia?
Vierailija kirjoitti:
Rautakaupasta? Ei tulisi mieleenkään sieltä kysellä.
Enpä kysellytkään. Puhuin lihakauppiaasta. Kannattaa opetella lukemista!
Itse keksityt sanat tuottavat tietysti kenelle tahansa vaikeuksia ymmärtää.
Pefletti, tai saunan lauteille laitettava istuinalunen.
Siis oikeasti käytetty peflettiä tarkoittava sana tuo istuinalunenkin on.
Keksi lisää omia sanoja joita käyttäen sitten kyselet kaupan tyttösiltä tuotteita. Tuolla laillako pääset loistamaan älylläsi?
Käytä sellaisia sanoja, jotka muutkin ihmiset tietävät niin saat mitä pyydät.
Mun hävetti lapsena ja teininä kun isä keksi asioille hassuja vitsikkäitä omia sanoja. Ja sitten kaupassa tai muualla käytti näitä sanoja: voivoi tyttö, etkö sinä tiedä mikä on hgytcjkff?? Sehän on tietysti selänraaputin, hehe, tajusitko, vitsi.
Häpesin silmät päästäni ja yritin seisoa kauempana, etten muka tuntisi.
Älä ole nolo.
Vierailija kirjoitti:
Joo joskus näiden ihmisten yleissivistys on kertakaikkisen surkea. Itse aikanaan kysyin lihatiskiltä kotlettia, niin lihamyyjä ei tiennyt sitä. Käskin googlettaa ja häivyin.
Enää ei myydä kotletteja. Joten miten joku jonne voi tietää. Sama kun menisit kyselemään mykyjä soppaan.
Aatteli varmaan, että joku pervo vonkaa persettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enää ei myydä kotletteja. Joten miten joku jonne voi tietää. Sama kun menisit kyselemään mykyjä soppaan.
Kyllä ainakin Snellman ja Wotkin's niitä tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on pefletti?
ap
Sun nenäs pyyhitään siihen käytön jälkeen.