Onko yksi ihminen pilannut elämäsi täysin?
Meidän perheen elämän pilasi 10 vuotta sitten tyttären koulukiusaaja.
Kommentit (33)
En kasvotusten kohdannut
kotiini luvatta tunkeillutta
rikostelijaa.
Oliko heitä kenties useampia?
Varmuutta ei ole. Tämän
mysteerin kanssa
elän eloni loppuun.
No veikkaan että kateellinen narsistiäitini saa tuonpuoleisessa jonkun palkan mitä aiheuttanut elämääni
Ei. Miksi antaisin sellaisen vallan jollekulle luuserille?
Hei, te nautitte rypeä mutakuopassa, masokistit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On! Päivittäin sitä joutuu kuitenkin katsemaan. Se mulukku joka aamuisin peilistä tuijottaa mua on pilannut mun elämän
U-uu. Narsistinen ihminen.
Narsisti ei itsestään syytä löydä kyllä
Melkein. Mutta en vaan suostu siihen että kukaan voisi pilata elämääni, en edes minä itse.
Niitä rupeaa olemaan armeija, kun laskee paskat vanhemmat, koulukiusaajat ja sellaiset. Mutta nekin sinnittelin läpi. Ihan oikeasti elämän muutti ja pilasi hyvin lyhyt, mutta sitäkin psykoottisempi tapailusuhde. Keskushermosto kärtsäsi kokonaan. Kaikille muille olen antanut anteeksi, mutta tältä ihmiseltä haluaisin jonkinlaisen takaisinmaksun. Vaikka siten, että universumi vaihtaisi meidän paikkamme päittäin: hän joutuisi kärsimään yhtä helvetillisesti kuin minä olen kärsinyt, ja minä saisin olla se jolla on vapaus kulkea eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Niitä rupeaa olemaan armeija, kun laskee paskat vanhemmat, koulukiusaajat ja sellaiset. Mutta nekin sinnittelin läpi. Ihan oikeasti elämän muutti ja pilasi hyvin lyhyt, mutta sitäkin psykoottisempi tapailusuhde. Keskushermosto kärtsäsi kokonaan. Kaikille muille olen antanut anteeksi, mutta tältä ihmiseltä haluaisin jonkinlaisen takaisinmaksun. Vaikka siten, että universumi vaihtaisi meidän paikkamme päittäin: hän joutuisi kärsimään yhtä helvetillisesti kuin minä olen kärsinyt, ja minä saisin olla se jolla on vapaus kulkea eteenpäin.
Raamatussa on joku kohta tällaisesta, että osat voivat vaihtua
Sellaista valtaa en halua antaa kenellekään. Silloin olisin pilannut sen elämäni ihan itse.
Ei ole onnistunut pilaamaan. Hengissä edelleen 😁
Koulukiusaaja yritti parhaansa. Aloitti ekana koulupäivänä ekalla välitunnilla ja jatkoi 9 vuotta. Ei saanut hengiltä, joten epäonnistui. Melkein onnistui, mutta olin huolissani kuka huolehtii minun lemmikeistäni jos lopetan itseni.
Kyllä. Omat vanhemmat. Olen jo 40-vuotias ja vieläkin ovat komentamassa ja määräilemässä tyyliin kaikissa asioissa. Olen ollut heidän palvelijansa pikku lapsesta lähtien. Mitään omaa elämää ei saisi olla. Kaikki lomatkin pitäis olla rakentamassa ja toteuttamassa heidän unelmiaan ja tavoitteitaan. Pesemässä mattoja ja ties mitä. EN vaan pysty pistämään välejä poikki. Niin inhottavsti ovat manipuloineet minua. Vihaan heitä. Vihaan.
Asutko vieläkin narsistivanhempiesi kanssa? Ovatko he estäneet sinua itsenäistymästä?