Huvittaa miehet, joiden mielestä 25-vuotias nainen on AINA paremman näköinen kuin nelikymppinen :D
Luulevat ilmeisesti, että kaikki parikymppiset on instababeja (muita eivät edes noteeraa).
Kommentit (281)
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on samasta naisesta niin totta se on
Useimmiten näin, poikkeuksia toki on. Esim. The Banglesin Susanna Hoffs näytti 4-kymppisenä paremmalta kuin nuorena.
Miksi edes ajattelet miesten mielipiteitä vielä nelikymppisenä noin paljon?
Kyllä tottakai tavallinen suomalainen 20v on aina jotain Olivia Wildea kauniimpi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ero on piparilla ja tortulla?
- 20 vuotta
Itse olen kinkun ystävä. Kuivettuu vanhemmiten, vaikka millaisella sinappihunnulla sitä yrittäisi peittää.
Keski-ikäisten naisten copium on huvittavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän merkillistä tuokin jauhaminen. Nainen ei tarvitse miestä, nainen ei laittaudu miehiä varten, nainen ei ajattele miesten mielipiteitä. Oletteko heteronaisia lainkaan, jos noin ajattelette?
20 vuotiaat on vielä paremman näkösiä.
t. M20
Kyllä se pyöreäkin alle 25v nainen on yleensä kauniimpi kuin 40v hoikka.
Ja mikä ihme tarve noilla hoikilla 35+ naisilla on siihen riivinrauta tyyliin.
Puhutaanko nyt naisesta vaatetettuna vai alastomana? 4-kymppisellä voi olla vielä todella näyttävät kasvot ja vartalokin, mutta karu totuus paljastuu ilman vaatteita - viimeistään 5-kymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. M20
Molopää älykkyysosamäärällä 20?
134 älykkyysosamäärä viimeksi oli kun mitattiin. Ikäni on siis 20v.
t. M20
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti on "riviinrauta tyyli"?
Kommentoin ensin ns. isossa kuvassa, ja sitten yksilötasolla:
Keskimääräinen 25-vuotias nainen on aivan eri galaksista ulkoiselta viehätysvoimaltaan, verrattuna keskimääräiseen 40-vuotiaaseen naiseen. Tasoero on niin valtava, että koko vertailu on ihan absurdi.
Yksilökohtaisia eroja tietenkin on. On todella kauniita 40-vuotiaita, ja todella epäviehättäviä 25-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ero on piparilla ja tortulla?
- 20 vuottaItse olen kinkun ystävä. Kuivettuu vanhemmiten, vaikka millaisella sinappihunnulla sitä yrittäisi peittää.
Ok, homo.
Puhuin kinkusta. Voidaan toki vertailla muitakin jouluherkkuja. Itse lienet vegataristi-homo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. M20
Molopää älykkyysosamäärällä 20?
134 älykkyysosamäärä viimeksi oli kun mitattiin. Ikäni on siis 20v.
t. M20
Sinun pitääkin pitää omaikäisiäsi hyvännäköisenä.
Vierailija kirjoitti:
Joo siis kyllä joku nelivitonen Suvi Tiilikainen tai viisikymppinen Janina Frosrell on miljoona kertaa paremman näköinen kuin perusparikymppinen.
Joo mutta oliko nämä naiset paremman näköisiä 25 vuotiaina? Kyllä oli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän merkillistä tuokin jauhaminen. Nainen ei tarvitse miestä, nainen ei laittaudu miehiä varten, nainen ei ajattele miesten mielipiteitä. Oletteko heteronaisia lainkaan, jos noin ajattelette?
No olen heteronainen. Jotenkin vain säälittää sellaiset naiset, jotka aikuisinakin on vielä siinä kehitysvaiheessa, että miesten hyväksyntä on tärkeää, vertailee itseään muihin naisiin ja kilpailee niiden kanssa. Miehet kun ovat yksilöitä, ja niistä iso massa on sellaisia yksilöitä, joiden miellyttämisestä ei saa itselleen minkäänlaista palkintoa tai etua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä helvetti on "riviinrauta tyyli"?
Oletan, että siihen kuuluu ainakin "helppohoitoinen" tukka.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on samasta naisesta niin totta se on
Olin 25-vuotiaana kalju ja ylipainoinen. Nyt olen nornaalipainoinen ja mulla on pitkät hiukset. Mutta ihan miten vaan. 😆
Kylmä totuus nyt vaan on se, että 25v ihmiset ovat lähes aina paremman näköisiä kuin 40v ihmiset. Eikä tämä ole edes mikään sukupuolikysymys vaan pätee ihan samalla tavalla minun mielestäni sekä miehiin että naisiinkin.
Esimerkkinä nimenomaan Marin. Katsokaa nyt tätäkin nuoruuden kuvaa https://yle.fi/a/74-20188581