Mikä on pelottavin tilanne, jossa olet ollut?
Kommentit (7)
Ex-mies kävi kimppuun samana päivänä, jona olin murtanut jalkani pudottuani portaat. En nähnyt poispääsyä tilanteesta, joten lamaannuin ja ajattelin vain kuolevani sinä yönä. Oli pelkästään sattumasta kiinni että olen edelleen elossa.
Olen joutunut elämään petteri orpon ja riikka purran Suomessa.
Niitä on niin monta. On ollut narkkari puukon kanssa oven takana, on ollut bordellin pitäjä perässä, Google kääntänyt että nirri lähtee nyt mutta se oli ihan ystävällinen tyyppi. Mutta kamalin kun oma aviomies hyökkäsi kimppuun. Ja kun laskeuduin jyrkkiä ja liukkaita kivirappusia lapsen kanssa alas.. jalat ei ole ikinä olleet yhtä spagettia. Varsinkin kun tämä lapsi sai päähänsä olla itsenäinen ja itsepäinen.
Varmaan se kun ex-tyttöystävä sanoi äänestäneensä Fatim Diarraa. Oltiin just muuttamassa yhteen mut erihan siinä oli pakko ottaa.
Mulla on niitä paljon. Osa kyllä sellaisia mitä tajunnut vasta myöhemmin.
Tässä klassikko: Ulko-ovessa oli avain. Heräsin klo 3, kun ovi kävi. Nostin pään ja kuuntelin. Laskin pään alas.Ehkä vaistosin jotain ja nostin pään uudelleen ylös ja katsoin oviaukkoon päin. Näin siiinä seisovan jonkun hshmon. Huoneen ihan ulko-oven vieressä. Kysyin kuka siinä. Olin unenpöpperössä ja luulin, että ehkä isäni oli siinä. E vastausta. Kysyin uudestaan, mutta heti sen jälkeen tyyppi lähti ulos ulko-ovesta.
Tuossa klassikko siinä mielessä, että tottakai en pelännyt yhtään kun en tajunnut, että oli joku vieras kun kysyin kuka siinä.
Vielä kun ovi kävi mietin, että oliko tuo nyt totta että tuossa oli joku. Nousin ylös ja herätin äitini, joka oli ihan unenpöpperössä myös. Sanoi että mitä sä höpiset.
Sanoin että en ole varma, kerroin mitä ol käynyt.
Äitini meni ottamaan avaimen ulko-ovesta ja huomasi, yksi että kenkä oli ulkona. Alkoi uskomaan, että joku oli käynyt sisällä.
Lukitsimme oven alakertaan. Äitini sanoi että tiellä oli joku mies, kun katsoi ulos olohuoneen ikkunasta.
15 min. kuluttua kuului pannuhuoneesta kolinaa. Soitimme poliisit, jotka tuli 30 min. kuluttua. Ei tietenkään näkynyt kerään misssään. Kehoittivst lukitsemaan oven vastaisuudessa.
Ystäväkseni luulemani ihminen alkoi yhtäkkiä humalapäissään potkimaan ja haukkumaan minua. Syynä oli kateus, josta en tiennyt mitään. Tästä seurasi minulle post traumaattinen stressihäiriö.